Tarkista aina onko pokasi hereillä, ettet joudu vahingossa vankilaan. Noista on joskus vaikea erottaa sitä nukkuuko se vai onko vain peruslahnailua.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac9e2bf5-dc43-4441-9964-ed0608831217
Äälä nussi sammunutta
11
283
Vastaukset
- Anonyymi
Vähä niinku:" Ei soo kuollu, son Kurikasta".
- Anonyymi
Naisille ei kannata vittuilla, yksi sana vain ja voit lentää vuosiksi vankilaan täysin syyttömänä.
- Anonyymi
Minä kun alan panemaan otan valmiiksi kirjoitetun sopimuksen ja pyydän pantavaa allekirjoittamaan sopimuksen jotta homma hoidetaan ehteisestä sopimuksesta. Minulla on näitä sopimuskaavakkeita 100 kpl riittävät vuoden.
- Anonyymi
taitaa sulla olla pari nollaa liikaa tuossa luvussa,,jos nyt kerran vuodessa kahdessa saat niin sekin on jo paljon sulle,mulle tuo luku on ihan normaalia.kaavakkeita en käytä
- Anonyymi
Ennen kun sai työvoiton yleensä oli tyytyväinen. Nyt työvoitosta joutuu linnaan. Ei se ole ihme jos maakunta on peräkamarin poikia puolillaan. Ja baari tiskillä vähä kattot outo kiilto silmissä saat syytteen ahdistelusta.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään, kun varmistaa ettei se herääkään kesken kaiken..
- Anonyymi
Herää SE kun himot alkaa hyrräämään tai muuten panija on kykemätön.🤭🙄
- Anonyymi
Justiinsa nusaisin täysin selvää. Kyllä teki nannaa.
- Anonyymi
En saanut juotettua ketään sammuksiin 😕
- Anonyymi
Nus nus nus
- Anonyymi
En tiedä sainko nussia juhannuksena, kun tuli vähän juotua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063