https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html
"Venäjän presidentti Vladimir Putinin lehdistösihteeri Dmitri Peskov sanoi varhain perjantaina julkaistussa Sky Newsin haastattelussa, ettei Iranin hallinnon mahdollinen kaataminen olisi hyväksyttävää.
Peskovin mukaan Venäjä reagoisi erittäin negatiivisesti Iranin korkeimman johtajan ajatollah Ali Khamenein surmaamiseen. Peskov sanoi uskovansa, että hallinnon kaataminen Iranissa "avaisi Pandoran lippaan" ja johtaisi jännitteiden kasvamiseen ja eskalaatioon alueella."
Sodat jatkuu niin kauan, kun on vallanhaluisia sotahulluja johtajia vallassa.
Miksi sotajohtajia ei saisi eliminoida, vaan niitä suojellaan ja sotajohtajat uhlailevat, että tapahtuu hirveitä, jos joku sotajohtaja eliminoidaan.
Sen jälkeenhän sodat loppuisivat, kun hulluja sotajohtajia ei olisi.
Sotahullut johtajat ne määräävät rauhassa elää haluavat sotimaan.
sotahullut johtajat ovat itse pelkureita, välttelevät sotaa.
Miksi eivät mene sotimaan, kun kerran sotia rakastavat niin pirusti, eivät uskalla, koska ovat maailman suurimpia pelkureita!!!!!!
Sotajohtajia kyllä suojellaan
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373137- 522694
- 1412580
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201888- 771845
- 401509
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa251338- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032