RKP ja Harkimokin ohittaa petturipersut %

Anonyymi-ap

Juu, Petturipersujen kannatus romahti. Petturipersut kuihtuvat ja kuivuvat pois kuin rupi polveta. Ja tämä on Oikein ja hyvä.

22

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työläisten ja työttömien viholliset joutavat kuihtua kokonaan pois

• Anonyymi

Niinpä.. Purra : "Köyhiltä ei leikata". . .JA SIT LEIKATTIIN KÖYHILTÄ!! (no, purran pettämä kansa kosti. Enään ei tuu pettureille ääniä )

• Anonyymi

Hehee..vasuria harmittaa.

• Anonyymi

?? jaa se kun Petturipersujen kattanus prosentti on äärisurkea, romahtanut täysin ? No, persut on sekasin ja tyhmiä...

• Anonyymi

Kyllä Kansa tietää. Persuja ei enään äänestetä.

• Anonyymi

LiikeNyt nousee viel kukoistukseen, Harkimo on viisas mies!

• Anonyymi

Sinimusta Liike tulee tulevaisuudessa ohittamaan petturipersut.

• Anonyymi

Eiköhän tämä demari trolli Putinin otto poika ole ihan itse petturi. Täällä kovaa vastustaa Natoa, rajalakia, miinoja ja Ukrainan tukemista. Mikä muu tuollainen on kuin Putinin vasenkäsi.

• Anonyymi

Sebastian Tynkkynen ( PS ) oli Venäjälle nuortenleirillä.. Ja sitten selitteli hädissään jotain "agenttihöpinää" :o)

• Anonyymi

Persut olivat venäjän ystäviä

• Anonyymi

Riikka sentäs ymmärtää isänmaamme talouden päälle. Tästä minä pidän! Kaikenmaailman isot miljoonat koulutustukea on maksettu . Ei voi olla totta. Tyhjäntoimittajat, väärän väriset luikit ja varkaat on laitettava aisoihin. Tämä peli ei muuten vetele. Muistan ajan kun ihmisten oli otettava omasta elämästään vastuu. Nyt on saatava paljon etuuksia, etuja, paljon rahaa heti paikalla. Anna mulle lisää fyrkkaa, en osaa käyttää rahaa, on nykyajan klisee jota viljelee ne jotka hassaavat rahansa, pelaa, juo.

• Anonyymi

Petosjytkyhallituksen aikana on kasvanut ; Valtion velka, Työttömyys, Lomautukset, Konkurssit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petosjytkyhallituksen aikana on kasvanut ; Valtion velka, Työttömyys, Lomautukset, Konkurssit...

Petosjytkyhallitus on näppärästi luonut suomeen noin 60 000 uutta työtöntä..

• Anonyymi

Eniten sosiaalituen varassa elää persuja,kuten työttömiä jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Petosjytkyhallitus on pilannut ja sössinyt kaiken.. Ja työttömyys vaan kasvaa. ( katsotaan niitä uutisia )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Petosjytkyhallitus on pilannut ja sössinyt kaiken.. Ja työttömyys vaan kasvaa. ( katsotaan niitä uutisia )

Keskisarja munasi itsensä.. Keskisarja häpäisi itsensä täysin..

• Anonyymi

ANO,, siinä on oiva ääripersu. Täys Venäjän mies.

• Anonyymi

Persut hajoaa jälleen,nyt sinimustiin menee äärioikeistolainen osa,ja ne harvat Persut jotka käy töissä menee Termareihin takaisin.

• Anonyymi

Äänestän Riikkaa.

• Anonyymi

Onko Riikka Seinäjoen vaalipiiris.Uskaltaakohan edes ehdolle ens vaaliis,tuloo äänimäärä tippumaan niin rajusti.

• Anonyymi

Meillä on nyt valheella kasattu mengelehallitus.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4138
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      68
      2648
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2381
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2313
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1551
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      516
      1323
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1306
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1290
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1263
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe