Juu, Petturipersujen kannatus romahti. Petturipersut kuihtuvat ja kuivuvat pois kuin rupi polveta. Ja tämä on Oikein ja hyvä.
RKP ja Harkimokin ohittaa petturipersut %
22
224
Vastaukset
- Anonyymi
Työläisten ja työttömien viholliset joutavat kuihtua kokonaan pois
- Anonyymi
Niinpä.. Purra : "Köyhiltä ei leikata". . .JA SIT LEIKATTIIN KÖYHILTÄ!! (no, purran pettämä kansa kosti. Enään ei tuu pettureille ääniä )
- Anonyymi
Hehee..vasuria harmittaa.
- Anonyymi
?? jaa se kun Petturipersujen kattanus prosentti on äärisurkea, romahtanut täysin ? No, persut on sekasin ja tyhmiä...
- Anonyymi
Kyllä Kansa tietää. Persuja ei enään äänestetä.
- Anonyymi
LiikeNyt nousee viel kukoistukseen, Harkimo on viisas mies!
- Anonyymi
Sinimusta Liike tulee tulevaisuudessa ohittamaan petturipersut.
- Anonyymi
Eiköhän tämä demari trolli Putinin otto poika ole ihan itse petturi. Täällä kovaa vastustaa Natoa, rajalakia, miinoja ja Ukrainan tukemista. Mikä muu tuollainen on kuin Putinin vasenkäsi.
- Anonyymi
Sebastian Tynkkynen ( PS ) oli Venäjälle nuortenleirillä.. Ja sitten selitteli hädissään jotain "agenttihöpinää" :o)
- Anonyymi
Persut olivat venäjän ystäviä
- Anonyymi
Riikka sentäs ymmärtää isänmaamme talouden päälle. Tästä minä pidän! Kaikenmaailman isot miljoonat koulutustukea on maksettu . Ei voi olla totta. Tyhjäntoimittajat, väärän väriset luikit ja varkaat on laitettava aisoihin. Tämä peli ei muuten vetele. Muistan ajan kun ihmisten oli otettava omasta elämästään vastuu. Nyt on saatava paljon etuuksia, etuja, paljon rahaa heti paikalla. Anna mulle lisää fyrkkaa, en osaa käyttää rahaa, on nykyajan klisee jota viljelee ne jotka hassaavat rahansa, pelaa, juo.
- Anonyymi
Petosjytkyhallituksen aikana on kasvanut ; Valtion velka, Työttömyys, Lomautukset, Konkurssit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petosjytkyhallituksen aikana on kasvanut ; Valtion velka, Työttömyys, Lomautukset, Konkurssit...
Petosjytkyhallitus on näppärästi luonut suomeen noin 60 000 uutta työtöntä..
- Anonyymi
Eniten sosiaalituen varassa elää persuja,kuten työttömiä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Petosjytkyhallitus on pilannut ja sössinyt kaiken.. Ja työttömyys vaan kasvaa. ( katsotaan niitä uutisia )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Petosjytkyhallitus on pilannut ja sössinyt kaiken.. Ja työttömyys vaan kasvaa. ( katsotaan niitä uutisia )
Keskisarja munasi itsensä.. Keskisarja häpäisi itsensä täysin..
- Anonyymi
ANO,, siinä on oiva ääripersu. Täys Venäjän mies.
- Anonyymi
Persut hajoaa jälleen,nyt sinimustiin menee äärioikeistolainen osa,ja ne harvat Persut jotka käy töissä menee Termareihin takaisin.
- Anonyymi
Äänestän Riikkaa.
- Anonyymi
Onko Riikka Seinäjoen vaalipiiris.Uskaltaakohan edes ehdolle ens vaaliis,tuloo äänimäärä tippumaan niin rajusti.
- Anonyymi
Meillä on nyt valheella kasattu mengelehallitus.
- Anonyymi
Naamiot on riisuttu
https://www.youtube.com/shorts/BCZlgW6wbc4
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154138Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii682648Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 571290
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176