Keskusta ei nyt anna aihetta avaukselle, joten lähetän nyt vain juhannustervehdyksen. Olen yli 20-vuotinen palstan ”skribentti” joten toivottavasti tämä saa jäädä paikalleen, varsinkin, kun minä näyn viimepäivinä olleen täällä eräille mielenkiintoisin avaustensa kohde.
Ihan kotioloissa vain nyt juhannukseni vietän. Ei ole mitään sellaisia juhannusriehoja kuin joskus takavuosina aina tapasi olla. Seuraava viikonvaihde on ”värikkäämpi”; sunnuntaina menen Karjaalle nuorimman lapsenlapseni, poikani 15.vuotiaan tyttären rippijuhlille, jonne tulee melkoisesti väkeä.
Pari päivää sen jälkeen on 90-vuotiapäiväni. Jos sinne asti vielä elän, silloin pääsen kymmenelle vuosikymmenelleni. En aio tuota merkkipäiväänikään suuremmin juhlia, mutta varmaan käy täällä onnittelijoita – jälkeläisistäni, ystävistäni, entisistä sotilastovereistani – joten varaudun siihen kyllä etukäteen hankkimalla asianmukaista tarjottavaa.
Nyt vain kaikille Oikein Hyvän juhannuksen toivotukset!
Juhannustervehdys!
20
132
Vastaukset
Hyvää juhannusta myös sinulle vanha-faitteri. Mukavaa kun vielä jaksat tänne kirjoitella.
Juhannukseni on sellainen kuin kerroin, mutta hyvä juhannus se on näinkin – joten kiitos toivotuksestasi! Sinun juhannuksesi on varmaan värikkäämpi, olethan minua huomattavasti nuorempi ”vanha-faitteri. Siellä Tampereella on ainakin hulppeita juhannusjuhlia. Luin netistä, että kaupungin vihreässä keitaassa Viikinsaarella juhlat alkavat jo tänä iltana ja jatkuvat sunnuntai-iltaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvää juhannusta vaan Kapi ja etukäteisonnittelut täyttäessäsi pyöreitä!
Juhannukseni on kyllä ihan hyvä, eli haluamani vaatimaton. Joten kiitos toivotuksistasi ja etukäteisonnitteluistasi ”pyöreistä vuosistani”, jotka toivottavasti olen vielä täyttämässä.
- AnonyymiUUSI
Sosialisti-kommarein viestittely kek0ustanpalstalla. Onhan teillä omatkin palstanne jonne viestit toisillenne. Täällä poistetaan keskustalaisten kirjoituksia tuhka tiheään, te silti säilytte keskustan palstalla ?
Kuin kommarit olisi ohjaamassa keskustanpalstan kulkua.- AnonyymiUUSI
Kapi kehuu itse itseään ja myös toivottelee muka faitterille. Missä aidoksi harjaantunut? HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
"Sosialisti-kommarein"
Persu pankkomajuri voi aivan hyvin noudattaa itse omaa ukaasiaan ja suksia sinne omalle palstalleen. Tämä Keskustan palsta ei ole mikään persuöykkäreiden poliittisen propagandan levittämisalusta! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Sosialisti-kommarein"
Persu pankkomajuri voi aivan hyvin noudattaa itse omaa ukaasiaan ja suksia sinne omalle palstalleen. Tämä Keskustan palsta ei ole mikään persuöykkäreiden poliittisen propagandan levittämisalusta!Tuskin täälläpersuja, meitä ekksustalasia ja teitä vasureita jokunen. Luulette vasurit tätä palstaa omaksenne. Teillä omatkin palstanne.
Taas poistui yksi kirjoitukseni kun kommareita häädän keskustan palstalta, ihan sääntöjen mukaan.
Ylläpito alkaa jo kiinnostaan kuin vasemmisto henkinen.
- AnonyymiUUSI
Miksi edes tällaiset vasuri viestittelyt sallitaan poistopyynnöistä huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Tämä ei olekaan mikään persun venäläistyyppinen saitti. Katsos kun se sananvapaus, jota sinä et selvästikään kannata.
- AnonyymiUUSI
Hiljaista on politiikan rintamalla, persut kovassa alamäessä kepulaiset toukotöissä ja potun ja tukiaisten nostossa. Oikein Hyvää Juhannusta Kapille ja Paloheinässä sitä kyllä passaa viettää. Toivottavasti ehdit laittamaan avauksia tänne, ainoat avaukset jotka saa pieniä elonmerkkejä palstalla. Tosin Inkeroisen VKK lahja politiikalle ja venäjällä toistaa itseään päivästä toiseen, olisiko dementia ja ei seuraavana päivänä muista niitä jo kirjoittaneensa. Sellainen VKKlainen "Päiväni murmelina" syndrooma...
Politiikassa on niin kuin sanot ja hyvä niin. Toivottavasti vielä pystyn avauksiakin laittamaan, jos tulee sellaista asiaa, joka siihen houkuttaa. Tuohon mainitsemaasi henkilöön en ota muuta kantaa kuin vain toteamuksen, että kukaan tai mikään ei voisi olla minulle niin vähämerkityksellinen kuin hän on.
- AnonyymiUUSI
kapi_ kirjoitti:
Politiikassa on niin kuin sanot ja hyvä niin. Toivottavasti vielä pystyn avauksiakin laittamaan, jos tulee sellaista asiaa, joka siihen houkuttaa. Tuohon mainitsemaasi henkilöön en ota muuta kantaa kuin vain toteamuksen, että kukaan tai mikään ei voisi olla minulle niin vähämerkityksellinen kuin hän on.
Ihan siitä kukaan täällä välitä tippakaan ja yhdessä vaiheessa oli Naton paras myyntimies, melkein putlerin tasoa. Samoin saa VKKn ja venäläiset näyttämään typeryksiltä ja ei säästä siinä itseään tippaakaan. Välillä vähän annamme korvamakiaa siellä, mutta ihan avokämmenellä ja isänmaallisesti. Politiikassa tärkeissä asioissa vallitsee niin suuri yksimielisyys, esim Nato, puolustusmäärärahat ja nyt vielä miinasopimuksen purkaminen. Ei ollut VKK äänestämässaä vasemmiston kanssa sitä vastaan. Eivät ehdi, kun pitää raha-asioita selvitellä ja kirjanpito kateissa. Oikein mukavaa viikonloppua ja kyllä sinulla on hienot puitteet Juhannuksen viettämiseen, Keskuspuistossa voi olla aika rauhallista käydä lenkillä.
- AnonyymiUUSI
Sinun 90 vuotispäivillä riittää taatusti väkeä ja paljon, eivätkö ole mitään vkk hampuuseja, vaan arvovaltaista väkeä ja oikeita sotilaita. Ei mitään pillipiipareita soittokunnasta ja wanna-be-potilaita.
Lounaan nautittuani vielä avasin palstan ja näin viestisi, sen johdosta:
90-vuotispäivänikin pyrin pitämään varsin vaatimattomina, kuten olen edellä kertonut. Vieraisiin kuitenkin varaudun siten kuin olen edellä sanonut. Tuo päivähän on vielä runsaasti yli viikon päässä, joten en nyt sitä enempää suunnittele.
Nyt ruokalevoille ja sen jälkeen tallustelemaan noille keskuspuiston hiekkateille, kun päivä on nyt oikein kaunis, aurinkoinen.- AnonyymiUUSI
kapi_ kirjoitti:
Lounaan nautittuani vielä avasin palstan ja näin viestisi, sen johdosta:
90-vuotispäivänikin pyrin pitämään varsin vaatimattomina, kuten olen edellä kertonut. Vieraisiin kuitenkin varaudun siten kuin olen edellä sanonut. Tuo päivähän on vielä runsaasti yli viikon päässä, joten en nyt sitä enempää suunnittele.
Nyt ruokalevoille ja sen jälkeen tallustelemaan noille keskuspuiston hiekkateille, kun päivä on nyt oikein kaunis, aurinkoinen.Tuo kuulostaa oikean herrasmiehen ohjelmalta. Yksi vaihtoehto on täällä päivystää ja kirjoitella päivästä toiseen: Väyrynen on parsa, Kekkonen on kaali. Putler on ryssänkaali. Muistaakseni se Ossin näin kirjoittelee päivästä toiseen. Mukavaa lenkkiä ja maistuvaa lounasta.
- AnonyymiUUSI
Ihan näin kevennyksenä maailmanpolitiikasta, suorastaan koomisen huvittavaa, että venäjä käänsi täysin selkänsä liittolaisilleen eli Syyrialle ja nyt Iranille. Molemmat saa pataansa kunnolla ja putler lusmuilee bunkkerissaan kiukuttelemassa, mutta apua ei tipu. Samoin kävisi Pohjois-Korealla, venäjä on maailman epäluotettavin kumppani ja se ihmetyttää, että miksi kukaan on koskaan heidän kumppaniksi alkanut. Iranille käy vielä kylmät ja pahan akselista katkeaa yksi akseli. venäjän vaikutus valta murenee siellä silmissä. Aika tuolle oli kypsä, kun venäjä on tuhonnut kalustonsa ja reservinä Ukrainassa kolmen päivän sodassa. Venäjä ei ole enää uhka, tuskin vuosikymmeniin, heille viisastuminen on geneettisesti mahdotonta. Mahtaa se palstan POTILASTA kyrsiä pahemman kerran.
- AnonyymiUUSI
Hyvää juhannusta itse kullekin ja onnittelut lähestyvän merkkipäivän johdosta palstan nestorille!
- AnonyymiUUSI
Kiitoksia ja oikein hyvää juhannusta Kapille. Hienoa, että jaksat olla menossa mukana ja käyt välillä täälläkin. Palsta on mennyt aika tavalla mielenterveyden avohoitolaksi ja fiksuimmat on äänestänyt jaloillaan. Toki näille hoitoa vaativille palsta voi olla hyvinkin tärkeä.
- AnonyymiUUSI
Olen palstan ylin vaippahousu! Kumartakaa minua! HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166