Mun 10v leikkaamaton narttu kissa kantaa suussaa villaista lelua ja huutaa ja mouruaa kuin hullu sen kanssa. Polkee sitä ja suojelee eli pitääköhän se hupsu sitä pentunaan?? onko vastaavia tapauksia?? Ja ruoka tottumukset ovat myös hieman outoja. Heh heh!! Mosse rakasta porkkanaa ja kaikkia salaatteja. Alpo syö aura homejuustoa ja tomaatin sisustaa,kuori ei kelpaa. Ja nelli lipittää kalijaa pullun suusta jos vain annetaan. Mitkään halpis ruuat eivät sit kelpaa yhdellekkään neljästä kissastani. Mikähän niissä on vikana vai ovatkohan kisani vaan niin ronkeleita ruuan suhteen?1?! Hauskaa ja kissamaista kesää kaikille!!!!=)
Kisujen oudot vinkeet
6
615
Vastaukset
- vinkeitä
eli, en tiedä onko tämä normaalia, mutta kissani irvistelee ja säkättää linnuille ja minullekin kun leikin sen kanssa piilosta. Huvittavan näköistä.
Lisäksi kissani syö kaikkea mahdollista - tai ainakin maistaa. Hernekeittoa, salaatinlehtiä, porkkanaa, valkosipulidippiä, limsaa jne.- kiki86
no meiän lissu kantaa (vähä yli 1v) kanssa kantelee leluhiirtään, esim. ruokakupille, ikäänkuin se toisi senkin syömään.. :) ja sitten se kantelee sitä aina jonnekkin ihan ihme paikkoihin, ja saattaa ruveta nukkumaan sen kanssa.
joo, ja tuo on tosi hauskan näköistä tuo "irvistely ja säkätys" :) tämä meiän rellu-kolli istuskelee aina ikkunalaudalle ja harrastaa sitä.. - pixu
Leena kirjoitti:
sillä siitä pääsee!Ilmeisesti sillä on juoksu aika.
Enpä usko että se on ympärivuoden joka päivä kiimassa. Se on varmaan vaan joku omalaatuinen käyttäytymis homma riiviöllä.
- pixu
Mun kaikki neljä söpöliiniä säksättää ja leuka väpäjää kun ne esim vaanivat jotain lintuja tai hyönteisiä. Se on tosi hauskaa katottavaa!!! Niitten luonteesen kait se kuuluu, kun mulla on kaikkiaan ollu 9 kisua ja kaikki on teheny sitä. Aikoinaan nyt 13v kolli haki pientä palloa kun sitä heitti sille. Ja vieläkin talvella Mosse ottaa tassuilla kiinni lumi palloja mitä sille heittelen. Vanhuus painaa häntä ja nukkuu varmana 23tuntia päivässä tai ainakin siltä se tuntuu,kun kaikki nukkuvat niin paljon.
- riiksu
kiki86 kirjoitti:
no meiän lissu kantaa (vähä yli 1v) kanssa kantelee leluhiirtään, esim. ruokakupille, ikäänkuin se toisi senkin syömään.. :) ja sitten se kantelee sitä aina jonnekkin ihan ihme paikkoihin, ja saattaa ruveta nukkumaan sen kanssa.
joo, ja tuo on tosi hauskan näköistä tuo "irvistely ja säkätys" :) tämä meiän rellu-kolli istuskelee aina ikkunalaudalle ja harrastaa sitä..meiän miiruska kantaa suussaan tytön nuken villapipoa ja tumppuja, samoin nuken villahousuja. ei nuo muut kissat niistä välitä. välistä se kulkee se pipo suussa ja mouruaa mennessään vaikka onkin leikattu tyttö. ja välillä painii ihan sekopäisenä sen pipon kanssa, kai se on sen lapsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683