Mistä bentsoja?!?!?!

Anonyymi-ap

Näitä ois saatava. Joku 15 - 20 kpl per kuukausi. Siis vahvuudeltaan Oxamin 15 mg. Abaut tuommoista.

Mä olen lähes varma että 15 - 20 vuoden päästä näitä lääkärit kirjoittaa uudestaan. Ollaan tajuttu että jotkut ei aikuisten oikeesti pärjää ilman. Monessa muussakin lääkkeessä toleranssi kasvaa. Mä olen vetänyt psyyke lääkettä jo pitkän tovin. Nyt annos on 2,5 kertainen aloitus annoksesta. Mut siitä on lekurit hiljaa. Pyh sanon minä.

10

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sulla kerta lääkkeet auttaa niin miksi määrä vaan kasvaa jos kerta olet saanut apua noista?

• Anonyymi

Toleranssi on ihan luonnollinen juttu. Tarvitaan lisää lääkettä jotta olo pysyy kohtalaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toleranssi on ihan luonnollinen juttu. Tarvitaan lisää lääkettä jotta olo pysyy kohtalaisena.

Silloin mennään lääkärille.Eikö vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin mennään lääkärille.Eikö vaan

Joo, mut ruupelin länkky ei suostu niitä kirjoittamaan. Kun niitä oikeesti tarvitsen!!! Miten kävisi yksityisellä? Ei viitsi sinnekkään mennä terveisiä sanomaan, eli niitä ois saatava.

Pitääkö tässä apteekki ryöstää tai laittaa roska katos tuleen jotta mua ymmärretään. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mut ruupelin länkky ei suostu niitä kirjoittamaan. Kun niitä oikeesti tarvitsen!!! Miten kävisi yksityisellä? Ei viitsi sinnekkään mennä terveisiä sanomaan, eli niitä ois saatava.

Pitääkö tässä apteekki ryöstää tai laittaa roska katos tuleen jotta mua ymmärretään. 😔

Mihin vaivaan syöt? Eikö terapia ja puhuminen auta?

• Anonyymi

Ei täällä diilerit pyöri. eri palstoilla ovat.

• Anonyymi

Miltäs sivustolta vois löytyä?!

Päivän kevennys. Romani poju teki puhelinmyynti työtä. Iso broidi tokas hänelle että: -Milloin/Kuinka sä kerkeet tienata kun sä oot kaiket päivät töissä.

🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltäs sivustolta vois löytyä?!

Päivän kevennys. Romani poju teki puhelinmyynti työtä. Iso broidi tokas hänelle että: -Milloin/Kuinka sä kerkeet tienata kun sä oot kaiket päivät töissä.

🤣

Ja tää oli tosi tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tää oli tosi tapaus.

Opi käyttämääm Tor selainta noin alkuun.
        Rivotril levy 30e kpl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opi käyttämääm Tor selainta noin alkuun.
        Rivotril levy 30e kpl.

Ok, thank you very many.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      162
      13814
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      82
      9981
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      100
      9196
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8309
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      47
      6823
    6. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      43
      6593
    7. 151
      6216
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      97
      5146
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3955
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      405
      1349
    Aihe