Näitä ois saatava. Joku 15 - 20 kpl per kuukausi. Siis vahvuudeltaan Oxamin 15 mg. Abaut tuommoista.
Mä olen lähes varma että 15 - 20 vuoden päästä näitä lääkärit kirjoittaa uudestaan. Ollaan tajuttu että jotkut ei aikuisten oikeesti pärjää ilman. Monessa muussakin lääkkeessä toleranssi kasvaa. Mä olen vetänyt psyyke lääkettä jo pitkän tovin. Nyt annos on 2,5 kertainen aloitus annoksesta. Mut siitä on lekurit hiljaa. Pyh sanon minä.
Mistä bentsoja?!?!?!
10
307
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla kerta lääkkeet auttaa niin miksi määrä vaan kasvaa jos kerta olet saanut apua noista?
- Anonyymi
Toleranssi on ihan luonnollinen juttu. Tarvitaan lisää lääkettä jotta olo pysyy kohtalaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toleranssi on ihan luonnollinen juttu. Tarvitaan lisää lääkettä jotta olo pysyy kohtalaisena.
Silloin mennään lääkärille.Eikö vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin mennään lääkärille.Eikö vaan
Joo, mut ruupelin länkky ei suostu niitä kirjoittamaan. Kun niitä oikeesti tarvitsen!!! Miten kävisi yksityisellä? Ei viitsi sinnekkään mennä terveisiä sanomaan, eli niitä ois saatava.
Pitääkö tässä apteekki ryöstää tai laittaa roska katos tuleen jotta mua ymmärretään. 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mut ruupelin länkky ei suostu niitä kirjoittamaan. Kun niitä oikeesti tarvitsen!!! Miten kävisi yksityisellä? Ei viitsi sinnekkään mennä terveisiä sanomaan, eli niitä ois saatava.
Pitääkö tässä apteekki ryöstää tai laittaa roska katos tuleen jotta mua ymmärretään. 😔Mihin vaivaan syöt? Eikö terapia ja puhuminen auta?
- Anonyymi
Ei täällä diilerit pyöri. eri palstoilla ovat.
- Anonyymi
Miltäs sivustolta vois löytyä?!
Päivän kevennys. Romani poju teki puhelinmyynti työtä. Iso broidi tokas hänelle että: -Milloin/Kuinka sä kerkeet tienata kun sä oot kaiket päivät töissä.
🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltäs sivustolta vois löytyä?!
Päivän kevennys. Romani poju teki puhelinmyynti työtä. Iso broidi tokas hänelle että: -Milloin/Kuinka sä kerkeet tienata kun sä oot kaiket päivät töissä.
🤣Ja tää oli tosi tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää oli tosi tapaus.
Opi käyttämääm Tor selainta noin alkuun.
Rivotril levy 30e kpl. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opi käyttämääm Tor selainta noin alkuun.
Rivotril levy 30e kpl.Ok, thank you very many.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463210Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811771- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1251198UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121160