Sen huomaa selvästi tällä palstalla.
” Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18
EVANKELIUMI on liikaa niille, jotka eivät usko
46
174
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.
- Anonyymi
Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.
For the preaching of the cross is to them that perish foolishness; but unto us which are saved it is the power of God.
- Anonyymi
” Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,”
2 Kor 4:3 - Anonyymi
Ok pyhä Pietari. Menehän sinne taivaaseen takaisin meitä kiusaamasta. Eikö se riitä että tuomitaan helvettiin siellä sitten aikanaan.
- Anonyymi
Aloittaja on vainajan rienaaja.
- Anonyymi
Ei sääliä kristityille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on käynyt kaikille selväksi, ja motiivikin on selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on kaikkien tiedossa, ihmetyttää vain, että miten tuollainen häirikkö saa palstalla riehua?
- Anonyymi
Taivaaseen on ovi vielä avoin. Mutta se ei kelpaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on kaikkien tiedossa, ihmetyttää vain, että miten tuollainen häirikkö saa palstalla riehua?
Evankeliumin julistajat on luokiteltu häiriköiksi, koska he puhuvat pelastavasta Jeesuksesta Kristuksesta. Sama kuin rotkon kielekkeellä roikkuva hädänalainen kiroisi sitä, joka haluaisi pelastaa hänet putoamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaaseen on ovi vielä avoin. Mutta se ei kelpaa…
Jeesus sovitti meidän synnit, jos me itse hyväksymme Hänet omaksi sovitajaksemme.
Ef. 5:
15. Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niin kuin tyhmät vaan niin kuin viisaat.
Matt. 25:1-4; Room. 16:19; Kol. 4:5
16. Käyttäkää aikanne oikein, sillä nämä päivät ovat pahoja.
Jes. 55:6
17. Sen tähden älkää olko järjettömiä, vaan ymmärtäkää, mikä on Herran tahto.
Room. 12:2
- Anonyymi
Jumalan ikuiset lait eivät ole mitään hullutuksia.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
Saulus Tarsolaisen, Stefanoksen murhamiehen olisi kannattanut mennä peilin eteen miettimään omia pahoja tekojaan ja mitä niistä on säädetty.- Anonyymi
Sinä olet SE murhaaja, kun kaikkia vihaat. Järkyttävää on se havaita.
- Anonyymi
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.
- Anonyymi
Fyysisesti väkevänä murhakoplan johtajana Paavali olisi yhdellä nyrkin lyönnillä pystynyt tappamaan Ananiaan ja sitten Safiiran.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fyysisesti väkevänä murhakoplan johtajana Paavali olisi yhdellä nyrkin lyönnillä pystynyt tappamaan Ananiaan ja sitten Safiiran.
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.Paavali tunsi myös erilaiset sen ajan tappovälineet, esim. kaksiteräinen miekka, joilla voitiin tappaa työntämällä miekka haarniskan rakoon, kyse on ns. gladius, pistomiekasta, jota Rooman sotilaat käyttivät. Paavali kun oli Rooman kansalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali tunsi myös erilaiset sen ajan tappovälineet, esim. kaksiteräinen miekka, joilla voitiin tappaa työntämällä miekka haarniskan rakoon, kyse on ns. gladius, pistomiekasta, jota Rooman sotilaat käyttivät. Paavali kun oli Rooman kansalainen.
Tappaja henki ei ole Jeesuksen Henki: voitiin tappaa työntämällä miekka haarniskan rakoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.Sinun on äärettömän vaikeaa ymmärtää kuvakieltä, Teuvo. Olet päättänyt olla ymmärtämättä. Teet siten vahinkoa vain itsellesi, et muille.
- Anonyymi
Evankeliumi on Jumalan rakkaus syntistä ihmistä kohtaan.
Jeesus tuntee ihmisen käyttöjärjestelmän - Hän ei tullut vain säätämään sääntöjä, vaan korjaamaan yhteyden siihen, mitä ihminen oli luotu olemaan.
Evankeliumi on Jumalan voima nöyrille jotka tunnustaa ja tunnistaa syntinsä. Aino ehe Pyhä on Jeesus, muut on syntisiä tomu säkkejä Jumalan edessä ilman Jeesusta.
- Kun ihminen elää sopusoinnussa Kristuksen kanssa, hänen sisäinen "ohjelmisto" alkaa toimia oikein. - "Herran laki on täydellinen, se virvoittaa sielun." – Ps. 19:8
"Jeesus tuntee sydämesi koodin. Kun Hän saa olla ohjaajana, elämäsi tuottaa Hengen hedelmää." - Anonyymi
Daniel kertoo seitsemästä 70 vuosiviikon aionista. Jokaiselle niistä lähetetään oma lähettiläs tai lähettiläitä.
Näiden lähettiläiden sanoma on aina vastaanottamisen arvoinen. Mutta kun tulee uusi lähettiläs Jumalan luota hänen sanomansa on myös merkittävä.
490 ekr - 0 ekr Kansa ja kaupunki rakennetaan Nebukadnessar
0 jkr - 490 jkr Jumalattomuus loppuu
Jeesus Kristus
490 jkr - 980 jkr Laki SINETILLÄ suljetaan tai vahvistetaan Muhammed (saas)
980 jkr - 1470 jkr Pahat teot sovitetaan
Kaarle Suuri, Otto, Vladimir, Vilhelm valloittaja ja Paavi ?????
1470 jkr - 1960 jkr Ikuinen oikeudenmukaisuus saatetaan voimaan
Luther, Calvin, Zwingli ????
1960 jkr - 2450 jkr Näky ja Profetia SINETILLÄ vahvistetaan
Mahdi, Isa, Elia ja Heenok
2450 jkr - 2940 jkr Kaikkein Pyhin Voidellaan
???????
Sanomia tulee siis noin 500 vuoden välein SEITSEMÄÄ ERI TEHTÄVÄÄ VARTEN. Mutta sen lisäksi tulee 300 vuoden välein suuri inkarnaatio ja 100 vuoden välein Mujaddid uudistaja. Lisäksi 10 vuoden välein on Frequens konsiili.
On Jumala armollinen lähettäessään LÄHETTILÄÄT kunakin aikana julistamaan hänen tahtonsa. Eräät kuten Jeesus ja Muhammed (saas) ovat universaaleja koko kaikkeutta koskevia kun taas muutamat omaavat paikallisempaa vaikutusta kuten Mooses ja Luther.
Lähettiläistä ja heidän sanomastaan voitaisiin kirjoittaa niin monia kirjoja että se on mahdotonta.- Anonyymi
Sulla on mennyt puurot ja vellit sekaisin. Raamatut ja Koraanit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mennyt puurot ja vellit sekaisin. Raamatut ja Koraanit.
Daniel kertoo Jumala antaa vaihdella VOIMAN ja VIISAUDEN ajanjaksojen
1500 - 1000 ekr viisaus
1000 - 500 ekr Voima
500 - 0 ekr viisaus
0 - 500 jkr Voima
500 - 1000 jkr Viisaus
1000 - 1500 jkr Voima
1500 - 2000 jkr viisaus
2000 - 2500 jkr Voima
jne.
Tässä näkyy että puurot ja vellit on täydellisessä Jumalan tahtomassa järjestyksessä. Eikä lainkaan sekaisin.
Raamatussa Jeesus sanoo lähettävänsä TOISEN PUOLUSTAJAN, TOTUUDEN HENGEN, HÄNET, joka kertoo kaiken.
Raamattu on hieno teos ohjaamaan USKOA oikeaan uomaan. Voidaan pitäytyä pelkkään uskoon ja heittää tieto pois. Tieto on vähemmän tärkeää kuin usko.
Itse kuitenkin tietoa olen janonnut 1980 luvulta alkaen ja nyt sitä on www täynnä.
Anteeksi jos uskonne tiedon tähden kauhtuu.
Siunausta, rauhaa ja menestystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daniel kertoo Jumala antaa vaihdella VOIMAN ja VIISAUDEN ajanjaksojen
1500 - 1000 ekr viisaus
1000 - 500 ekr Voima
500 - 0 ekr viisaus
0 - 500 jkr Voima
500 - 1000 jkr Viisaus
1000 - 1500 jkr Voima
1500 - 2000 jkr viisaus
2000 - 2500 jkr Voima
jne.
Tässä näkyy että puurot ja vellit on täydellisessä Jumalan tahtomassa järjestyksessä. Eikä lainkaan sekaisin.
Raamatussa Jeesus sanoo lähettävänsä TOISEN PUOLUSTAJAN, TOTUUDEN HENGEN, HÄNET, joka kertoo kaiken.
Raamattu on hieno teos ohjaamaan USKOA oikeaan uomaan. Voidaan pitäytyä pelkkään uskoon ja heittää tieto pois. Tieto on vähemmän tärkeää kuin usko.
Itse kuitenkin tietoa olen janonnut 1980 luvulta alkaen ja nyt sitä on www täynnä.
Anteeksi jos uskonne tiedon tähden kauhtuu.
Siunausta, rauhaa ja menestystä.Jeesuksesta käytetty latinankielen sana Logos, tarkoittaa tietoa, järkeä, viisautta, logiikkaa, matematiikkaa jne.
Sananl. 1:22
Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?
- Anonyymi
Miksi Sinun täytyy korostaa uskovaisuuttasi?
- Anonyymi
Kuka korottaa? Vain Jeesusta pitää korottaa ja ylistää. Jeesus on kaiken ylistyksen arvoinen!
- Anonyymi
väkevä herätys=väkevä eksytys
- Anonyymi
Älä enää eksytä! Jeesus voi ja tahtoo sinut pelastaa, jos vain annat Hänelle luvan.
- Anonyymi
Kaikki sadut ovat liikaa.
- Anonyymi
Lopeta siis Aku Ankan tilaaminen.
- Anonyymi
Raamattua lukiessa nousee ikään kuin lentävälle matolle.
Tarinoihin pitää suhtautua samalla tavalla.
Raamatun väsääminen kesti vähintään tuhat vuotta. Ei ole ihme, että osa tarinoista on enemmän kuin väljähtyneitä. - Anonyymi
"uskon" nimellä ihmisille syötetään valheita
- Anonyymi
Sananl. 15:7
Viisasten huulet kylvävät tietoa, mutta tyhmäin sydän ei ole vakaa. - Anonyymi
Raamattu ei voi olla ristiriidassa todellisuuden kanssa. Kaikki on Jeesuksen luomaa ja kaikki on yhtä, tiede todistaa.
Jeesus on melkoinen nörtti !
Jeesus on luonut DNA.
Mitä muuta tekemistä saatanalla on kuin vastustaaa Jeesusta.- Anonyymi
Jumala ja Pyhä Henki loi kaiken. Jeesuksesta Mooses ei puhu mitään.
Jes. 44:24
Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, hän, joka jo kohdussa muovasi sinut: -- Minä olen Herra, olen tehnyt kaiken! Yksinäni minä leväytin auki taivaan, muovasin maan kenenkään auttamatta.
[Job 9:8] Yksin on hän levittänyt yllemme taivaan, hän kulkee meren hyökyjen yli. - Anonyymi
Tiede ja factat on Jumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiede ja factat on Jumalasta.
Oikea lääkääri tutki kaikki helluntailaisten väittämät Ylivainion aikaiset ihmeparanemiset Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa. Yhteensä 1304 tapausta.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.
Ylivainio ei käsittänyt, että tieteellinen totuus perustuu todettuihin ja varmistettuihin tosiasioihin eli factoihin.
Uskonnollinen totuus perustuu pelkkään todeksi julistamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea lääkääri tutki kaikki helluntailaisten väittämät Ylivainion aikaiset ihmeparanemiset Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa. Yhteensä 1304 tapausta.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.
Ylivainio ei käsittänyt, että tieteellinen totuus perustuu todettuihin ja varmistettuihin tosiasioihin eli factoihin.
Uskonnollinen totuus perustuu pelkkään todeksi julistamiseen.Kyllä suuria paranemisihmeitä tapahtuu. Mut on parannettu puolesta tusinaa vakavia sairauksia tai onnettomuuksia.
Kaikilla uskovilla ei ole juuri parantamisen armolahjaa. Niilo vetosi aina YouTube videoiden perusteella: En minä ole koskaan parantanut ketään, vaan Jumala.
Oikein onkin sanoa 1400 tutkittua paranemista Niilon kokouksissa ei ole tapahtunut, vaan ne tapahtuivat Jumalan läsnäolossa ja uskossa.
Ihme juttu että ette usko Jeesuksen nimessä parannettavan joka päivä sairaita. Se sentään on todellisuutta miljoonien elämässä.
Toki myös heitteille monet jää ja kaikista onnettomuuksista Jeesus ei varoita edeltäkäsin. Jos ollaan hedelmättömiä kuivia oksia on parempi muille että kuollaan kuin eletään maata köyhdyttäen. Tms. Kymmenen viime vuoden aikana on lähelläni tosin kuollut lähes 20 nuorta tai vanhaa hedelmää kantavaa ja hyödyllistä uskovaa. Heidän paheena näytti olevan vain syyttely ja piikittely muiden jossain määrin. Mutta muuten he näytti hedelmällisiltä. En tiedä mistä on kysymys.
Osa oli helluntailaisia. Menossa on melkoinen hedelmien korjuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suuria paranemisihmeitä tapahtuu. Mut on parannettu puolesta tusinaa vakavia sairauksia tai onnettomuuksia.
Kaikilla uskovilla ei ole juuri parantamisen armolahjaa. Niilo vetosi aina YouTube videoiden perusteella: En minä ole koskaan parantanut ketään, vaan Jumala.
Oikein onkin sanoa 1400 tutkittua paranemista Niilon kokouksissa ei ole tapahtunut, vaan ne tapahtuivat Jumalan läsnäolossa ja uskossa.
Ihme juttu että ette usko Jeesuksen nimessä parannettavan joka päivä sairaita. Se sentään on todellisuutta miljoonien elämässä.
Toki myös heitteille monet jää ja kaikista onnettomuuksista Jeesus ei varoita edeltäkäsin. Jos ollaan hedelmättömiä kuivia oksia on parempi muille että kuollaan kuin eletään maata köyhdyttäen. Tms. Kymmenen viime vuoden aikana on lähelläni tosin kuollut lähes 20 nuorta tai vanhaa hedelmää kantavaa ja hyödyllistä uskovaa. Heidän paheena näytti olevan vain syyttely ja piikittely muiden jossain määrin. Mutta muuten he näytti hedelmällisiltä. En tiedä mistä on kysymys.
Osa oli helluntailaisia. Menossa on melkoinen hedelmien korjuu?Lopeta valehtelu.
Niilo kuvitteli, että hänen ystävänsä helluntailaistaustainen lääkäri todistaa ihmeparanemiset todeksi tekemässään tri:n väitöskirjassa.
Lääkäri ei voi alkaa valehtelemaan. Kukaan ei parantunut yhtään mistään.
Niilon puoskaroinnit saivat tylyn lopun Espanjassa, paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu.
Niilo kuvitteli, että hänen ystävänsä helluntailaistaustainen lääkäri todistaa ihmeparanemiset todeksi tekemässään tri:n väitöskirjassa.
Lääkäri ei voi alkaa valehtelemaan. Kukaan ei parantunut yhtään mistään.
Niilon puoskaroinnit saivat tylyn lopun Espanjassa, paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana.Väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä. Tutkiva lääkäri sai valtavan määrän vihapostia, toivotukset helvettiin saivan hänen lisäkseen yliopiston rehtori, Lut.kirkon piispat ja papit, vaikka heillä ei ollut mitään tekemistä ko. tutkimuksen kanssa.
- Anonyymi
15 v. Ylivainion toiminnan jälkeen kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät uuden laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä uusista ihmeparanemisista.
Senkin tutkimuksen lopputulos oli ihan samanlainen: kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.- Anonyymi
Minun omaisen parani synnynäisestä sairaudestaan Ylivainion rukouksessa. Tämän parantumisen todisti lääkäri pian tapahtuman jälkeen kaikkien tarkkojen tutkimusten perusteella, ennen ja jälkeen tapahtuman.
- Anonyymi
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt spykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.
- Anonyymi
Room. 12:
2. Älkää mukautuko tämän maailmanajan menoon, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, jotta voisitte tutkia, mikä on Jumalan tahto, mikä on hyvää, hänen mielensä mukaista ja täydellistä.
Ef. 4:23; Kol. 1:9; 1. Piet. 1:14-15 - Anonyymi
Minä todistan, että paranin helluntaiseurakunnassa rukouksella. Lääkärini ihmetteli ja todisti yliluonnollisen tapahtuman.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113941- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662