Sähköpotkulautailija loukkaantui hengenvaarallisesti Seinäjoella
Sähköpotkulautaa kuljettanut mies loukkaantui hengenvaarallisesti Seinäjoen keskustassa torstain ja perjantain välisenä yönä, Pohjanmaan poliisista kerrotaan.
Poliisi sai hälytyksen tehtävälle yöllä hieman ennen kolmea.
- Mies oli ottanut sähköpotkulaudan erään ravintolan edustalta, lähtenyt sillä liikkeelle ja lähestulkoon heti liikkeelle lähdön jälkeen mies oli kaatunut sähköpotkulaudalla, poliisin tilannekeskuksesta kerrotaan.
Mies löi kaatuessaan päänsä asfalttiin, eikä tullut onnettomuuspaikalla tajuihinsa. Hänet kuljetettiin helikopterilla jatkohoitoon Tampereen yliopistolliseen keskussairaalaan ja poliisin mukaan hänen vammansa ovat hengenvaarallisia. Miehen tämänhetkisestä tilasta ei ole poliisilla tietoa.
Syytä kaatumiselle ei toistaiseksi tiedetä. Poliisilla ei ole tietoa, oliko mies alkoholin vaikutuksen alaisena.
Täysi-ikäistä miestä epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Onnettomuudessa ei ollut muita osallisia. 💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿
Sähköpotkulautailija loukkaantui hengenvaarallisesti Seinäjoella
13
517
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä sähköpotkulaudat tulisi kieltää lailla!
- Anonyymi
Ja kaikki muutkin vehkeet millä sattuu onnettomuuksia.
- Anonyymi
Härmänhäjystä saa aina helikopterikuljetuksen Tampereelle.
Näin kävi nytkin - Anonyymi
Ja Jussina alaikäinen JUOVUKSISSA ollut kersa ajoi poliisia pakoon laudalla😂🤭
Mitä tuonkin IDIOOTIN päässä liikkui?
Sahajauhoja ja nekin kastuneet.🫢🤪- Anonyymi
En tiedä oletko se joksi luulen? Tuli vain jostain tunne että voisit olla🤔 siis haluan vain kertoa että näin sinusta unta yksi yö.. ja en saa sinua mielestäni.. tuli ikävä sinun pehmeitä huuliasi ja haluaisin että tulisit joskus tänne viettämään iltaa ja saunomaan minun kanssani. Uskon että tämä vain lujittaisi kaveruuttamme eikä hajottaisi sitä.
Jos luet tämän niin toivottavasti arvaisit kuka olen ja sinulla olisi samoja ajatuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko se joksi luulen? Tuli vain jostain tunne että voisit olla🤔 siis haluan vain kertoa että näin sinusta unta yksi yö.. ja en saa sinua mielestäni.. tuli ikävä sinun pehmeitä huuliasi ja haluaisin että tulisit joskus tänne viettämään iltaa ja saunomaan minun kanssani. Uskon että tämä vain lujittaisi kaveruuttamme eikä hajottaisi sitä.
Jos luet tämän niin toivottavasti arvaisit kuka olen ja sinulla olisi samoja ajatuksia.Et varmaan ollut se keneksi luulin. Mutta J. Jos luet tämän niin en saa sinua mielestäni sen unen jälkeen..
- Anonyymi
Kaikki sähköllä toimivat pitää kieltää
- Anonyymi
Eiku kielletään ihan kaikki!
- Anonyymi
Monet eivät tiedä säännöistä mitään.
https://www.traficom.fi/fi/sahkoiset-liikkumisvalineet - Anonyymi
Pää halki 💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿
- Anonyymi
Joku nuori ajoi sähköpotulaudalla poliisia karkuun
- Anonyymi
Näin se evoluutio toimii ja karsii heikomman osan populaatiosta pois.
- Anonyymi
Liikenteessä voi kuitenkin myös sivulliset joutua uhreiksi. Silloin evoluutio ei välttämättä karsi heikompaa pois, vaan se heikko karsii jonkun muun pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984