Morjensta!
Kyseessä Adora, vm 2017. Lattialämmityskaapeleilla. Ebecon muuntaja. Lattialämmitys polttaa lasisulakkeen muuntajan sisältä. Vaunu on myös, ennennkuin tätä muuntajan sulakkeen palamista on alkanut tapahtumaan, lyönyt talon seinän pistokkeen sulakkeen alas olllessaan kytkettynä sähköön.
Mistähän lähtisin tutkimaan vikaa?
Adria Adora lattialämmitys polttaa sulakkeen
Anonyymi-ap
5
310
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jollei ole käsitystä mistä alkaa tutkia, voi kysyä että kannattaako alkaa tutkia?
- Anonyymi
Just näin! Samaa olen yrittänyt sanoa vaikkapa uutta työtä aloittavalle - mikäli et hallitse tulevaa työtäsi 100%:sti ennen työn vastaanottamista, kannattaako alkaa työskennellä? Tai kyyniselle ihmiselle, jos elämä on jo negatiivista, kannattaako edes elää?
Kiitos hyvästä vihjeestä. - Anonyymi
Itse et saa alkaa korjaamaan 220v järjestelmän vikoja. Vie asiantuntevaan huoltoon, ettei käy hullusti!
- Anonyymi
Todennäköisesti vika ei ole muuntajassa vaan 12v ulosotossa tai vastusmatossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560