Morjensta!
Kyseessä Adora, vm 2017. Lattialämmityskaapeleilla. Ebecon muuntaja. Lattialämmitys polttaa lasisulakkeen muuntajan sisältä. Vaunu on myös, ennennkuin tätä muuntajan sulakkeen palamista on alkanut tapahtumaan, lyönyt talon seinän pistokkeen sulakkeen alas olllessaan kytkettynä sähköön.
Mistähän lähtisin tutkimaan vikaa?
Adria Adora lattialämmitys polttaa sulakkeen
Anonyymi-ap
4
208
Vastaukset
- Anonyymi
Jollei ole käsitystä mistä alkaa tutkia, voi kysyä että kannattaako alkaa tutkia?
- Anonyymi
Just näin! Samaa olen yrittänyt sanoa vaikkapa uutta työtä aloittavalle - mikäli et hallitse tulevaa työtäsi 100%:sti ennen työn vastaanottamista, kannattaako alkaa työskennellä? Tai kyyniselle ihmiselle, jos elämä on jo negatiivista, kannattaako edes elää?
Kiitos hyvästä vihjeestä. - Anonyymi
Itse et saa alkaa korjaamaan 220v järjestelmän vikoja. Vie asiantuntevaan huoltoon, ettei käy hullusti!
- Anonyymi
Todennäköisesti vika ei ole muuntajassa vaan 12v ulosotossa tai vastusmatossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043