Vieläkin haluan sanoa, että pukukoodin takia en pysty käymään kokouksissa enkä kentällä. Jehovan todistajien hääjuhlakokousvaatteet estävät. Jehovan todistajilta vaaditut jäykät konservatiiviset vaatteet eivät sovi eivätkä mahdu minulle. Joten en käy koskaan kokouksissa. Turhaa kai se on zoomistakaan seurata kokouksia, kun kuolee kuitenkin. Minkälainen uskonto!
Pukukoodivaatimus
23
285
Vastaukset
- Anonyymi
On pöyristyttävää, että kokouksiin pitää pukeutua kuin häihin. Pitäkää kokouksenne! Niin kauan kun pukukoodi on voimassa, minua ei kokouksissa tulla näkemään. Vai vielä tulette rakastamaan kokouksia.
Voin paljastaa, että pukukoodiin tulee muutos jo elokuussa. Siitä eteenpäin, aina pian tulevaan maailmmanloppuun asti, ainoa pakollinen asuste on Raappahousut
- Anonyymi
Kokoukset pitää muuttua vapaaehtoisiksi. Kun näytin tutulle JT, minkälaisen kokousvaatteen olin ostanut, niin ei kelvannut. Joten kokouksiin en tule.
- Anonyymi
Onhan se helpotus, että ei tarvitse kokouksissa käydä. En pidä kokouksista muutenkaan.
- Anonyymi
Taas yksi uskontojen kummallisuus tavalliselle ihmiselle. Aivanko tosi?
- Anonyymi
Niin, vartiotornihan sanoo jehovan käyttävän vartiotornia kun on sanottavaa.
Ja olihan sanottavaa että nyt sitten partaa saa pitää, vaikka viimeksi sanoin että parta on kielletty.
Sitä ihmettelen että jehova, oltuaan Jeesuksena, kulki sandaaleissa, mutta nyt sanoo, että vaikka hän Jeesuksena piti sandaaleja, ei vartiotorneja saa kaupitella sandaaleissa.- Anonyymi
JT pukukoodi ja muut ulkonäkövaatimukset ovat kohtuuttomia. Yriitetään houkutella ihmisiä kokoukseen. Kun yhden kerran on käynyt siellä, pitäisi ottaa mallia pukukoodista muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT pukukoodi ja muut ulkonäkövaatimukset ovat kohtuuttomia. Yriitetään houkutella ihmisiä kokoukseen. Kun yhden kerran on käynyt siellä, pitäisi ottaa mallia pukukoodista muista.
Paratiisissa ei ole tekokuituvaatteita. Tekokuidut tehdään öljystä. Tuskin siellä tuodaan öljyä arabimaista kankaiden valmistusta varten. Joten monet Jehovan todistajien suosimista pukukoodeista jäävät pois. Jäykät vekkihameet ja klassiset tekokuituhousut jäävät pois. Moni JT mies kärsii puvusta, koska ne ovat suurin osa tehty tekokuiduista. Ne saavat hikoilemaan sisätiloissa. Villapuku on jopa kesällä paljon parempi, mutta se on kallis.
- Anonyymi
Uusi kokouspukuvaatimus on nude. Samassa asussa myös kenttäilemään.
😁 Otsikoita odotellessa. - Anonyymi
Mikä on ongelmasi? Eihän niinhin kokouksiin ole mikään pakko mennä!
- Anonyymi
Sanoo kuka? Oletko Jehovan todistaja?
- Anonyymi
Sain juuri tietää, että kokoukset eivät ole pakollisia. Niissä on kehoitettu Raamatussa käymään, mutta eivät ne pakollisia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain juuri tietää, että kokoukset eivät ole pakollisia. Niissä on kehoitettu Raamatussa käymään, mutta eivät ne pakollisia ole.
Miten heitä kartetaan, jotka eivät käy kokouksissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten heitä kartetaan, jotka eivät käy kokouksissa?
Saako sellaisen luona vierailla, joka ei käy kokouksissa?
- Anonyymi
Anonyymi 2025-06-21 19:14:40
" Mikä on ongelmasi? Eihän niinhin kokouksiin ole mikään pakko mennä! "
Itse asiassa lahkossa on paljonkin ongelmia.
Kun sinne salakavalalla ns. rakkauspommituksella vietellään, niin sen jälkeen rupeaa rakkaus muuttumaan kuristavaksi pakottamiseksi lahkon tahtoon.
Kotiosoitteessa ovelle koputetaan, huudetaan vaikka avaimenreikään lopulta että mikset ole kokouksessa käynyt.
Mutta olen kiinnittänyt huomiota vasta hiljan itselleni paljastuneeseen ongelmaan. Mielenterveys ei psykiatrien tutkimusten perusteella useinkaan kestä lahkossa.
Tutkimustuloksia eri psykiatreilta:
https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376- Anonyymi
Eikö kokoukset ole vapaaehtoisia? Minä ainakin olen poissa kokouksista.
- Anonyymi
Luulet vain. Isojen poikien liikkeistä löytyy kokoja. Jos on tahtoa totuuteen niin ei jää vaatteista kiinni!
- Anonyymi
Jt tyyli pukeutua ei kiinnosta. Persoonallisempi pitää saada olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai vielä kuin olisi presidentin vastaanotolle menossa? Ei ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pukeudu hameeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pukeudu hameeseen.
Isojen ihmisten vaatekapoista ei löydy Jt sopivia vaatteita.
- Anonyymi
Sovit kun laihdutat
- Anonyymi
Olen boheemi pukeutumiseltani. En aio matkia valtaenemmistön Jt pukeutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901