Pukukoodivaatimus

Anonyymi-ap

Vieläkin haluan sanoa, että pukukoodin takia en pysty käymään kokouksissa enkä kentällä. Jehovan todistajien hääjuhlakokousvaatteet estävät. Jehovan todistajilta vaaditut jäykät konservatiiviset vaatteet eivät sovi eivätkä mahdu minulle. Joten en käy koskaan kokouksissa. Turhaa kai se on zoomistakaan seurata kokouksia, kun kuolee kuitenkin. Minkälainen uskonto!

23

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On pöyristyttävää, että kokouksiin pitää pukeutua kuin häihin. Pitäkää kokouksenne! Niin kauan kun pukukoodi on voimassa, minua ei kokouksissa tulla näkemään. Vai vielä tulette rakastamaan kokouksia.

• Voin paljastaa, että pukukoodiin tulee muutos jo elokuussa. Siitä eteenpäin, aina pian tulevaan maailmmanloppuun asti, ainoa pakollinen asuste on Raappahousut

• Anonyymi

Kokoukset pitää muuttua vapaaehtoisiksi. Kun näytin tutulle JT, minkälaisen kokousvaatteen olin ostanut, niin ei kelvannut. Joten kokouksiin en tule.

• Anonyymi

Onhan se helpotus, että ei tarvitse kokouksissa käydä. En pidä kokouksista muutenkaan.

• Anonyymi

Taas yksi uskontojen kummallisuus tavalliselle ihmiselle. Aivanko tosi?

• Anonyymi

Niin, vartiotornihan sanoo jehovan käyttävän vartiotornia kun on sanottavaa.
      Ja olihan sanottavaa että nyt sitten partaa saa pitää, vaikka viimeksi sanoin että parta on kielletty.

Sitä ihmettelen että jehova, oltuaan Jeesuksena, kulki sandaaleissa, mutta nyt sanoo, että vaikka hän Jeesuksena piti sandaaleja, ei vartiotorneja saa kaupitella sandaaleissa.

• Anonyymi

JT pukukoodi ja muut ulkonäkövaatimukset ovat kohtuuttomia. Yriitetään houkutella ihmisiä kokoukseen. Kun yhden kerran on käynyt siellä, pitäisi ottaa mallia pukukoodista muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT pukukoodi ja muut ulkonäkövaatimukset ovat kohtuuttomia. Yriitetään houkutella ihmisiä kokoukseen. Kun yhden kerran on käynyt siellä, pitäisi ottaa mallia pukukoodista muista.

Paratiisissa ei ole tekokuituvaatteita. Tekokuidut tehdään öljystä. Tuskin siellä tuodaan öljyä arabimaista kankaiden valmistusta varten. Joten monet Jehovan todistajien suosimista pukukoodeista jäävät pois. Jäykät vekkihameet ja klassiset tekokuituhousut jäävät pois. Moni JT mies kärsii puvusta, koska ne ovat suurin osa tehty tekokuiduista. Ne saavat hikoilemaan sisätiloissa. Villapuku on jopa kesällä paljon parempi, mutta se on kallis.

• Anonyymi

Uusi kokouspukuvaatimus on nude. Samassa asussa myös kenttäilemään.
      😁 Otsikoita odotellessa.

• Anonyymi

Mikä on ongelmasi? Eihän niinhin kokouksiin ole mikään pakko mennä!

• Anonyymi

Sanoo kuka? Oletko Jehovan todistaja?

• Anonyymi

Sain juuri tietää, että kokoukset eivät ole pakollisia. Niissä on kehoitettu Raamatussa käymään, mutta eivät ne pakollisia ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain juuri tietää, että kokoukset eivät ole pakollisia. Niissä on kehoitettu Raamatussa käymään, mutta eivät ne pakollisia ole.

Miten heitä kartetaan, jotka eivät käy kokouksissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten heitä kartetaan, jotka eivät käy kokouksissa?

Saako sellaisen luona vierailla, joka ei käy kokouksissa?

• Anonyymi

Anonyymi 2025-06-21 19:14:40

" Mikä on ongelmasi? Eihän niinhin kokouksiin ole mikään pakko mennä! "

Itse asiassa lahkossa on paljonkin ongelmia.

Kun sinne salakavalalla ns. rakkauspommituksella vietellään, niin sen jälkeen rupeaa rakkaus muuttumaan kuristavaksi pakottamiseksi lahkon tahtoon.
      Kotiosoitteessa ovelle koputetaan, huudetaan vaikka avaimenreikään lopulta että mikset ole kokouksessa käynyt.

Mutta olen kiinnittänyt huomiota vasta hiljan itselleni paljastuneeseen ongelmaan. Mielenterveys ei psykiatrien tutkimusten perusteella useinkaan kestä lahkossa.

Tutkimustuloksia eri psykiatreilta:

https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376

• Anonyymi

Eikö kokoukset ole vapaaehtoisia? Minä ainakin olen poissa kokouksista.

• Anonyymi

Luulet vain. Isojen poikien liikkeistä löytyy kokoja. Jos on tahtoa totuuteen niin ei jää vaatteista kiinni!

• Anonyymi

Jt tyyli pukeutua ei kiinnosta. Persoonallisempi pitää saada olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai vielä kuin olisi presidentin vastaanotolle menossa? Ei ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pukeudu hameeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pukeudu hameeseen.

Isojen ihmisten vaatekapoista ei löydy Jt sopivia vaatteita.

• Anonyymi

Sovit kun laihdutat

• Anonyymi

Olen boheemi pukeutumiseltani. En aio matkia valtaenemmistön Jt pukeutumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2129
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1190
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1106
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      936
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe