Ollaan 63v aviopari keskisuomessa. Pitkäaikainen fantasiani on toteutunut nyt. Vuosia olen halunnut ottaa vieraan miehen mukaan ja viimein juttelin vaimollekkin tästä fantasiastani johon vaimo vain on hymähtänyt ohittaen aiheen. Vuodet on vierineet ja aina silloin tällöin toistanut vaimolle tätä aihetta. On ollut haku päällä vieraasta miehestä jo kauan ja valmiinakin on ollut sovittuna miehiä. Osa odotusaikana paljastanut täysiksi huijareiksikin. Onneksi ei ollut edennyt asiat toisaalta. Viimeaikoina vaimon kanssa enemmän pääsin juttelemaan vieraasta hieman enemmänkin ilman että ohitti aiheen. Kiinnostus hieman herännyt selvästi,olin onneni kukkuloilla viimein. Onnekseni vaimoa tuntui enempi nuorempi sopivan ja semmoinen olikin ollut jo odotuksessa ja silloin tällöin tavannutkin miestä ohimennen ja oikein hyvältä vaikuttikin. Olin jopa varmistanut ihan livenä huoltoaseman wc tilassa kalun koon. Se oli outoa kummankin ollessa umpi heteroita mutta kuten sanottu reilu asiallinen luotettava mies joten pikaisesti vain oven raosta kurkkaamalla asia varmistui. Mies oli vemputellut hieman jäykkyyttä kaluunsa ja pika vilkaisu ja olin kade ilman ennakko ajatusta että niinkin voisi käydä. 21cm oli totuus ja paksuutta mittaan sopusuhtaisesti. Miksi oma on vain 15cm miksi. Tänä iltana oli sovittu vierailu mökillämme jotain 1 tunti kenties korkeintaan kenties. Vaimo oli uimassa juuri sillä hetkellä pikaisesti kun auto ajoi pihaan klo 18. Hermostutti toisaalta vietävästi ja olin tunti sitten ottanut sinisen ihmeenkin että varmasti toimii itsellä. Mies nousi autosta iloisena vaimon kahlatessa rantaan ja mies tuijotti vaimon uimapukua joka oli kokopuku vailla alaosaa eli vain ohuet narut ja koko pimpsukka pullotti narujen voimasta puvun ollessa ohkaista läpikuultavaa nännien nöpöttäessä näkyvästi läpi koholla. Vaimo oli kuin ei mitään ihmeellistä ja vain tervehti purjehtiessaan sisälle takan lämpöön. Avantouimari harrastus on ollut aina joten pika uinnit kelissä kun kelissä menee. Me mentiin perässä kohti huvilaa pienen juttelun jälkeen. Sisällä vaimo föönasi hiuksiaan ja siinä me kateltiin takkatulta ja vaimoa. Outoa vuosien fantasian ollessa juuri nyt tapahtumassa olo oli hyvin jännittynyt ja odottava ja kiihottava. Vaimo vaikutti tyyneltä ja lähinnä vilautteli paikkojaan ja semmoinen vaimo on aina ollutkin pikku tuhma paljastelija joten ei mitään uutta. Fööni sammui ja uimapuku riiusuuntui samalla. Oltiin vähän suunniteltu vaimon kanssa että asettuu nelinkontin heti sohvalle jos on kelpaava mies kun vaimo näki vasta ekaa kertaa livenä miehen. Jos ei kelpaa jostain syystä ei asetu asentoon. En oikeastaan edes kieltäytymistä odottanut ja vaimo asettautuikin paljastaen koko jalkavälinsä meille. Meitä miehiä hymyilytti kumpaakin nätti näky ja seksikäs tilanne. Pudotin verkkarit pois ja pieni jöpötys olikin heti päällä mutta ei kunnon seisokkia mitä nyt ei ihan enää tulekkaan näin alkuun. Vaimon soittolista soi taustalla. Mies riisuuntui myös ja en voinut kuin olla kateellinen siis olin kade miehen kalulle. Omani näytti prinssinakilta vaikken olekkaan pienikokoisin vaan pikemminkin keskiverto ja nähnyt paljon enemmän pikkukaluisia miehiä. Nyt oli iso kaluinen mies siis todellinen iso kalu. Vaimo jo sormeili itseään yläruumis sohvaa vasten käden ollessa huuliaan liukastuttamassa ja litinää kuuluikin kiihottavasti. Miehen kalu seisoi yläviistossa ja oli suurempi mitä wc vilautuksessa oli. Tätä olen odottanut kauan. Vaimokin kurkkasi ja hämmennys vilahti kasvoilla mutta otti vain asentoa nousten käsiensä varaan nelinkontin varmistuen että on reunalla kuten on satoja ja satoja kertoja oltu kahden kesken antaessaan pikapanoja minulle. Tietysti itse aloin panna vaimoa kuumottavan jännässä hetkessä. Vaimo vieraskoreasti hieman enemmän äänteli ja kiihottava uusi tilannehan oli myös vaimolle. Kalu luisti ja pussit läpsähteli vatsaan. Mies hyväili samalla vaimon roikkuvia rintoja. Kyllä oli miellyttävä hetki meneillään. Miehen kalu oli jäykkä ja vaimo otti miehen kaluun kiinni ja eipä sormet oikein yltäneet ympäri. Vaimo isosta kalusta puhui mutta mahtuminen oli varmaa kun on monen kokousta dildoa makuhuoneen hyllyillä. Ja välillä dildo ja kalu on yhtä aikaakin vaimossa. Pitkäkin dildo menee hyvin. Viimein tuumin että nyt nyt on se mansikka hetki. Vetäsin kalun pois ja siirryin vaimon eteen ja mies meni vaimon taakse liukkaalle reiälle. Mies työnsi kaluaan vaimoon pikku nytkytyksin vaimon voihkiessa hiukan filmaten mutta oikein kiihottavaa kuultavaa. Pian mies veteli koko mitallaan ja nyt vaimon voihke oli aitoa mielihyvää. Työnsin kaluni vaimon suuhun vaikka tiesin ettei ollut vaimolle ihan miellyttävintä oman mehun maku suussa mutta nyr vaimo imaisi kalun kuin imuri suuhunsa lutkuttaen kiimaisena. Siinä pantiin kolmistaan ja välillä käänsin vaimon selälleen ja pumpattiin vuoron perään. Mies laukesi ja vaimo sai pieniä orkkuja useita panon aikana. Mies lähti kuten oli sovittu. Vaimo kiitteli miestä kehaisten kalua mahtavaksi.
.
Mökillä ollaan saunomassa sinkkumies vierailulla
Anonyymi-ap
2
460
Vastaukset
- Anonyymi
Onko rouva ilmaissut, että tätä harrastusta voisi jatkaa!
Hienoa. Kiva kun viimein rohkastuitte.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222110- 1381992
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81212Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61950
- 67931
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831