Rakkaus palstalla

Anonyymi-ap

Onko mahdollista löytää palstalta rakkaus?

34

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole mahdollista. Mutta voit olla ystävällinen ja keskustella täällä positiivisessa hengessä. Vaikka siitä rakkauden löytämisestä ☺️

• Ei tietenkä mahdollista, onhan se jo järkeen käypä juttu. Mutta toi ois mielenkiintoinen aihe, toi rakkauden löytäminen. Eli kannatan keskustelua siitä.

Mullakin oli keväällä kovin rakastunut olo. Onneks ei sentään mitään rakkauden kohdetta ollu. Mutta noi tuntemukset kyllä sammu näihin jatkuviin vesisateisiin. Erikoinen kesä kyllä, sitä vettä kun vaan tulee ja tulee. Ei siis sellasta normi kuurotyyppistä kesäsadetta.

• Anonyymi

Älä usko kun sanotaan ettei oisi.
      Kyllä se on mahollista.

• Anonyymi

Kaipa sekin mahdollista on todennäköisyydet tosin on sitä vastaan mu hyvällätuurilla siihen on jonkin näköinen mahdollisuus

• Anonyymi

Ooks M?
        Hyvää yötä tai ehkä sulle jo Huomenta.......

• Anonyymi

Voi löytää, mutta pitää olla varovainen, kun on niin julkinen paikka.

• Niih.. tuosta voidaan olla niin montaa eri mieltä. Rakkauden löytämisestä palstalta siis...

Itse olen löytänyt tämän nykyisen rakkauteni täältä Sinkkuloista. Emme tunteneet toisiamme ennen sinkut-palstaa.

Emmekä ole ainoa pari, joka täällä on syntynyt vuosien saatossa.

• Anonyymi

Kerro palstaäijä lisää näistä pareista ja parien muadostuksesta

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro palstaäijä lisää näistä pareista ja parien muadostuksesta

En vaivaudu sinunkaltaisen selkärangattoman ameeban vuoksi..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En vaivaudu sinunkaltaisen selkärangattoman ameeban vuoksi..

Yhyhy loukkasit minua internetissä. Miksei täällä ole sisältövaroitusta, että joku saattaa sanoa joskus rumasti?

• Mitä kuuluu rakkaalleni näin juhannuspäivänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhyhy loukkasit minua internetissä. Miksei täällä ole sisältövaroitusta, että joku saattaa sanoa joskus rumasti?

Mihin puoluetoimistoon tällä märinällä pääsis duuniin muuten?

• pujotteIija kirjoitti:

Mitä kuuluu rakkaalleni näin juhannuspäivänä?

Kas, kas.. minun kultasenihan se siinä. Laitoin juuri ruokaa itselleni. Lihapullakastiketta ja spagettia. Vähän siivoilin eilisiä sotkuja ja nyt ajattelin vetäytyä untuvatäkin lämpöön lukemaan kirjaa. Sain lainaksi sen kirjasarjan kolmannen osan, mitä olen tässä jo lukenutkin.

Täällä sataa. Kuis sinulla juhannuspäivä mänee?

• Anonyymi

Vieläkö olet kyllästynyt pujottelijaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö olet kyllästynyt pujottelijaan?

Pienenä tarkennuksena. Olin kyllästynyt treffeihimme, jotka toistivat samaa kaavaa. En oikeastaan koskaan juurikaan ollut kyllästynyt niinkään häneen itseensä vaan siihen miten olimme yhdessä.

Asiahan ratkesi kuin itsestään, kun palstalla jutellessani aiheesta ymmärsin, että olin oikeasti kyllästynyt itseeni hänen kanssaan. Ja että koko ongelma oli omien korvieni välissä.

Pyrin kohti muutosta, sillä ei toista voi muuttaa. Ainoa johon voi vaikuttaa on oma itse. Pujis on kiltein ja kunnollisin mies jonka maa päällänsä kantaa. Ja siitä tykkään hänessä.

Arvasin, että tämä tulee vielä esiin, mutta se ei haittaa. Sain asian kuntoon palsta-avautumiseni myötä, enkä kadu. Ongelma, jos sellaista nyt olikaan, on kondiksessa.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Pienenä tarkennuksena. Olin kyllästynyt treffeihimme, jotka toistivat samaa kaavaa. En oikeastaan koskaan juurikaan ollut kyllästynyt niinkään häneen itseensä vaan siihen miten olimme yhdessä.

Asiahan ratkesi kuin itsestään, kun palstalla jutellessani aiheesta ymmärsin, että olin oikeasti kyllästynyt itseeni hänen kanssaan. Ja että koko ongelma oli omien korvieni välissä.

Pyrin kohti muutosta, sillä ei toista voi muuttaa. Ainoa johon voi vaikuttaa on oma itse. Pujis on kiltein ja kunnollisin mies jonka maa päällänsä kantaa. Ja siitä tykkään hänessä.

Arvasin, että tämä tulee vielä esiin, mutta se ei haittaa. Sain asian kuntoon palsta-avautumiseni myötä, enkä kadu. Ongelma, jos sellaista nyt olikaan, on kondiksessa.

Hyvä, koska muuten pujis alkaisi taas postailemaan pymppykuvia palstalle 🫣

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kas, kas.. minun kultasenihan se siinä. Laitoin juuri ruokaa itselleni. Lihapullakastiketta ja spagettia. Vähän siivoilin eilisiä sotkuja ja nyt ajattelin vetäytyä untuvatäkin lämpöön lukemaan kirjaa. Sain lainaksi sen kirjasarjan kolmannen osan, mitä olen tässä jo lukenutkin.

Täällä sataa. Kuis sinulla juhannuspäivä mänee?

Aamupäivällä leikkasin nurmikon, juuri sopivasti ennen sateen alkua, loppupäivä mennyt sisällä tietokoneella leikkien

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, koska muuten pujis alkaisi taas postailemaan pymppykuvia palstalle 🫣

Nooh.. tuo taitaapi jopa olla laitontakin nykyisellään. :)

• pujotteIija kirjoitti:

Aamupäivällä leikkasin nurmikon, juuri sopivasti ennen sateen alkua, loppupäivä mennyt sisällä tietokoneella leikkien

Jaa.. vai olet sie tietokoneella leikkinnä .. no hommahan se on tuokin. Täällä juuri äskön aurinko alkoi paistamaan.. ei kyllä ihan tarkene pihalle. Aika väsy se on minulla ja en oikein vielä jaksaisi kirjaakaan aloittaa..

Ehkä vaan möllötelen känny kädessä.. tuubia ja palstaa.. sit pikku päikkärit.. ehkä.

Jaa.. vai olet sie tietokoneella leikkinnä .. no hommahan se on tuokin. Täällä juuri äskön aurinko alkoi paistamaan.. ei kyllä ihan tarkene pihalle. Aika väsy se on minulla ja en oikein vielä jaksaisi kirjaakaan aloittaa..

Ehkä vaan möllötelen känny kädessä.. tuubia ja palstaa.. sit pikku päikkärit.. ehkä.

Oon mie soffallekin ehtinyt, lepäilemään. Täällä vielä täysin pilvistä

• pujotteIija kirjoitti:

Oon mie soffallekin ehtinyt, lepäilemään. Täällä vielä täysin pilvistä

No.. se auringonpaiste taisi täälläkin olla vain pilkahdus. Mie alan tuijottaa töllöä. Heips vaan rakkaani..

No.. se auringonpaiste taisi täälläkin olla vain pilkahdus. Mie alan tuijottaa töllöä. Heips vaan rakkaani..

Hei vaan kultasein

• En oikein usko tähän, kun on niin monenlaista keittäjää ja joskus voi joutua jopa ilkivallan kohteeksi, jos sattuu väärälle ihmiselle kirjoittamaan tietämättään. Hyvähän se kuitenkin on, jos jollakulla on sellainen tuuri. Rakkaus on kaunis asia.

• Anonyymi

Voihan se löytyä mistä vaan. Tottakai se edellyttää aitoa halua molemmilta tutustua täältä käsin, ihan kuten missä vaan muuallakin. Minä olen ollut 15 vuotta avoliitossa miehen logiikassa tutustumani miehen kanssa ja meilläkin on isohko ikäero. Vielä niin päin, että minä naispuolinen olen paljon vanhempi.

Mutta niin on kuitenkin lapsetkin tehty yhdessä ja äkkiä nää vuodet on menneet yhdessä. Yks hujaus. Nyt juhannuksena siivotaan huushollia perusteellisemmin eläintenkin tilat, juhlaa voi viettää näinkin. Yhdessä. 😄👍

Jasu

• Anonyymi

Korkeintaan vahingossa, olen muuten itsekin todennäköisesti vahingossa alkuni saanut että joo tervetuloa tutustumaan jos vahinkojen seuranta pidemmällä aikavälillä kiinnostaa 😁

• Anonyymi

Ei täältä saa edes lähimmäisrakkautta. Miehet haluaa vaan päästä panemaan.

• Itsellä ei onneksi palstalla ole samanlaista ongelmaa, mutta tunnistan kyllä tuon mistä puhut. Joskus pelkkä läheisyys riittää. Tsemppiä meille.

• Minulle seksi on rakkautta paljon merkityksetömpi asia. Jokainen tavallaan.

• On hyvinkin mahdollista, kohtaamispaikka tämä on siinä missä mikä tahansa muukin.

Tiedän aika monta palstalla (ML tai Sinkut) syntynyttä paria, joista ainakin osa on edelleen yhdessä, kuten esim. Jasun tapauksessa edellä on itse maininnut.

Ehkä nykyisellään palsta ei ole otollinen pariseikkailuille, täältä puuttu elämä ja positiivisesti rönsyilevät laajat keskustelut. Mutta se on vain välivaihe, yksi pätkä palstan elinkiertoa.

• Anonyymi

Entä Toljake ja murri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä Toljake ja murri?

Murri jätti?

• Anonyymi

On, maailman ihanin ihminen.

• Anonyymi

Ai kekä?

• Anonyymi

Kysy randelta ja jasulta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1525
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      170
      1285
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1122
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1117
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      251
      1077
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      14
      1010
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      883
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      55
      862
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      859
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      795
    Aihe