Ei täällä Keravalla ole oikein mitään.
Kesällä täysin kuollut kaupunki.
Juhannuksesta täällä ei ole tietoakaan. Paljon asuu iäkkäitä ihmisiä, mutta heille ei mitään.
Ei kesäteatteria. Taidemuseo rempassa. Kohta uimahallialueelle tulee viivästynyt remppa.
Ratsastetaan naapurikuntien tapahtumilla ja kulttuurikohteilla. Loismaisuutta.
Ei viihtyisyys muutu kaupunginjohtajan puheilla.
Ja ei rantaa.
Joesta pystyisi nykyiseen 'saarekkeeseen' tekemään ranta-alueen, mutta tarvittaisiin hirviökontit eristämään motarin melu, koska reunavalli ei kestä aitarakennelmaa.
Tosin Hesaa lähestyttäessä osataan niitä äänimuureja tehdä.
Jos on 1 Keravapäivä ja 1 valkosipulifestaripäivä noin 90mpäivän aikana, niin ei voi kehua.
Ai niin ja sahatut oksat ja puut jäävät, minne jäävät.....
Lähiöläinen
Kerava on pelkkä nukkumalähiö
Anonyymi-ap
3
699
Vastaukset 3
- Anonyymi
Eihän sitä tarvitse aina naapurista niitä virikkeitä löytyä. Puolen tunnin matka Helsinkiin ja naapurikunnat vielä lähempänä. Ei tässä mitään ongelmaa ole.
- Anonyymi
Ei ongelmaa ? eikö kummajainen ole ongelma joka pitäisi korjata , ei pitäisi nykyaikana tarvita lähteä isollekirkolle hakemaan elämää .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717