SITTEN TULEE LOPPU

Anonyymi-ap

”Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.”
Matt 24:14

Siksipä me julistamme evankeliumia, vaikka herja ja vastustus lisääntyisi!

23

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.

• Anonyymi

Och detta evangelium om riket skall bliva predikat i hela världen, till ett vittnesbörd för alla folk. Och sedan skall änden komma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Och detta evangelium om riket skall bliva predikat i hela världen, till ett vittnesbörd för alla folk. Och sedan skall änden komma.

And this gospel of the kingdom shall be preached in all the world for a witness unto all nations; and then shall the end come.

• Anonyymi

Karavaani kulkee, vaikka ”koirat” haukkuvatkin!

• Anonyymi

Näätkö kissojen lentävän iltaisin, näätkö kuinka ne vinhasti kiitää?

• Anonyymi

Ps. 52:5

Sinä rakastat pahaa enemmän kuin hyvää, valhetta enemmän kuin totuutta. (sela)

• Anonyymi

1. Kun. 22:22

Henki vastasi: 'Minä lähden sinne ja menen valheen henkenä jokaisen hänen profeettansa suuhun.' Silloin Herra sanoi: 'Eksytä sinä hänet, sinä pystyt siihen. Mene ja tee niin.'

• Anonyymi

Job 13:4

Te, te kaunistelette kaiken valheillanne, pelkkiä puoskareita olette kaikki tyynni!

• Anonyymi

Epämääräiset rukouspalvelut rahastaa ihmisiä katteettomilla lupauksilla ihmeparanemisilla.

Latelevat rukouksiaan ja vääntelevät ilmeitään.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

Matt. 23:5

Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat.

• Anonyymi

Jeesus varoitti pelkästä julistamisesta ja siitä väärästä opetuksesta, että lait ja käskyt on kumottu.
      "Nyt vaan julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla päätöksillään."

• Anonyymi

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Jeesuksen veli Jaakob varoittaa hokemasta, että yksin uskosta ihminen pelastuisi.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

Ilm. 22:12

"Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. [Ilm. 3:11 | Jes. 40:10, 62:11 | Matt. 16:27+]

• Anonyymi

Saarnatkaa mitä saarnaatte, mutta loppu tulee jossain vaiheessa jokaiselle ja sen jälkeen ei mitään.

• Anonyymi

No se on ainakin varmaa, sanokoot hihhulit mitä hyvänsä!

• Anonyymi

Paavali meni kapinaan Jumalaa vastaan ja julistamalla, että lait on kumottu.

Jeesus vahvistaa lakien pysyvyyden tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten luodaan uudet taivaat.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi

Matt. 23:34

Jeesus: "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 23:34

Jeesus: "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Miksi Jeesus olisi lähettänyt uusia lainopettajia, jos Jumalan lait olisi kumottu Jeesuksen aikaan?

Eikä kukaan ihminen, esikä joku Tarsolainen murhamies voi Jumalan säätämiä lakeja ja käskyjä kumota omilla tulkinnoilaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Jeesus olisi lähettänyt uusia lainopettajia, jos Jumalan lait olisi kumottu Jeesuksen aikaan?

Eikä kukaan ihminen, esikä joku Tarsolainen murhamies voi Jumalan säätämiä lakeja ja käskyjä kumota omilla tulkinnoilaan.

Paavalilla oli oma ongelma, selvittämätön murha, mahdollisesti useita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalilla oli oma ongelma, selvittämätön murha, mahdollisesti useita.

Roisto mikä roisto!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roisto mikä roisto!

Siksi samanmieliset miehet tykkäävät miehestä kovasti ja niistä opeista, joihin vetoamalla voidaan naisia alistaa ja kurittaa.

Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta.
        Muut lainkohdat jouti mennä romukoppaan.

1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi samanmieliset miehet tykkäävät miehestä kovasti ja niistä opeista, joihin vetoamalla voidaan naisia alistaa ja kurittaa.

Kyllä kelpasi miehelle lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta.
        Muut lainkohdat jouti mennä romukoppaan.

1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

Rukoilkaamme Saunatonttua.

• Anonyymi

Niin me teemme!

• Anonyymi
      UUSI

Kaikella on määräaikansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      6999
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5906
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5086
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4627
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3198
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3120
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2822
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2384
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe