Turha tuputtaa Neuvostoliittoa, Kiinaa, Albaniaa ja muita kommunistisia diktatuureja tähän. Ne ovat jättäneet jäljen kommunismista, mutta eivät ateismista. Ateismista ei jää historiaan mitään jälkeä toisin kuin teismeistä. Ne ovat jättäneet pysyvät jäljet, sillä ne ovat vaikuttaneet maailman menoon.
Ateismista ei jää mitään jälkeä maailman historiaan
14
157
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi siitä pitäisi jäädä jotain "jälkeä"?
- Anonyymi
Jos on merkittävä yhteiskuntatekijä, niin pitäähän siitä jäljet jäädä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on merkittävä yhteiskuntatekijä, niin pitäähän siitä jäljet jäädä.
Merkittävä? Aika narsistinen asenne, että pitää jättää jälki maailman historiaa. Maailma nyt jokatapauksessa muuttuu.
- Anonyymi
. Ne ovat jättäneet pysyvät jäljet, sillä ne ovat vaikuttaneet maailman menoon.
- Ydinpommi ja Japani
- Hitleri
- KristiKretket
tässä muutama esimerkki avaukseeni
Toista, kuin Luterilaisen palstajuopon suorittam PH:n eli Palli Hien nuuskita kelatuilla!
= ei vaaraa kenellekään, paitsi hihhulin omalle maksalle!- Anonyymi
n jälkeä toisin kuin teismeistä. Ne tuhoavat maan, kuten Putinin sodat. Putin on tapakristitty, ja siis tapattaa muita huvikseen!
Kristittyjen tuliis hävetä sotaisuuttaan, oli avuakseni idea
koska vastauksia ei avaukseeeni ole tullut!
- Anonyymi
Onhan siitä jäänyt jälki. "Israel"-nimisen juutalaisvaltion perustajajäsen Ben-Gurion oli ateisti. Tuo ateisti oli myös siionistien johtaja. Onko jälki nyt kaunista katsottavaa?
- Anonyymi
Paiskasin oven uskoaan tyrkyttämään tulleen teistin naamalle. Jäi jälki sekä oveen että uskovaisen pärstään.
- Anonyymi
tulevaisuudessa syntyy ateismi , joka ei katso uskovaisia enää sivusta 🤔 vaan pyrkii hävittämään ne ? kehitystä kehitystä ei voi pysäyttää
ajattelitko oikeasti että joku saatanan vajakki paska päättää minun kohtalostani !!!- Anonyymi
Ihan kuin ajattelisit olevasi vaarallinen, uhka ja niin kiinnostava, että sinua vainotaan. Elä sovussa maailman kanssa, äläkä sorru vainoharhaisiin kuvitelmiin.
Ette te ole niin merkityksellisiä ole, kunhan tyrkkyätte itseänne jalona uhrina, jotta saisitte marttyyrikokemuksen ja kohtaloyhteyden kristuksenne kanssa.
- Anonyymi
Kommunismi ja kristinusko ovat dogmaattisina oppeina lähempänä toisiaan kuin ateismi kumpaakaan.
- Anonyymi
voitko kuulua kirkkoon millä tahansa mielipiteillä ? niin se uskontosi ei ole demokraattinen
- Anonyymi
ateistilla voi olla mitä vain mielipiteitä kunhan ei toteuta niitä
mutta sana on vapaa , uskovaisilla ei ole tätä !!! ” Ateismista ei jää mitään jälkeä maailman historiaan”
Höpsistä. Tämä on teismiä riivaava ongelma. Esimerkiksi Jeesususkon ongelmana on nimenomaan se, ettei Jeesusksesta ole jäänyt mitään jälkeä maailman historiaan.- Anonyymi
Antiikin Filosofia oli Jumalan omaa VIISAUTTA. Mutta kun he eivät oppineet tuntemaan Jumalaa hylkäsi Jumala tuon tien ja valitsi Kristuksen ja ristin.
Ateismi oli yksi pieni sekvenssi Filosofian kaiken seassa. Siinä mielessä se ansaitsee jonkinlaisen historiallisen arvon. Mutta ei kovin suurta.
Ilmestys sanoo Pedon , Väärän Profeetan ja ???? Suusta lähti KOLME SAASTAISTA HENKEÄ kokoomaan sotilaita Jumalan suuren päivän sotaan. Joko henkiä oli yhteensä kolme tai sitten 3 x 3 eli yhdeksän.
Joka tapauksessa ne ovat
Naturalismi
Ateismi
Teismi (minä itse olen Jumala)
Naturalismia edusti mm. Napoleon
Ateismia Marx, Lenin ja Stalin
Teismiä Hitler
Kyllä on niin että Jeesus sanoi: Tämän sukupolven käy niin että kun se karkottaa yhden Saastaisen Hengen tilalle tulee seitsemän vielä pahempaa. Tuo yksi oli Napoleon.
Sitä on seurannut 7 ismiä vielä pahempaa kuten feminismi, etc.
Jos oikein uppoutuu tutkimaan asiaa niin Ateismin ja sen kahden kumppanin jättämät jäljet maailmanhistoriaan eivät ole vallan pienetkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217