Ateismista ei jää mitään jälkeä maailman historiaan

Anonyymi-ap

Turha tuputtaa Neuvostoliittoa, Kiinaa, Albaniaa ja muita kommunistisia diktatuureja tähän. Ne ovat jättäneet jäljen kommunismista, mutta eivät ateismista. Ateismista ei jää historiaan mitään jälkeä toisin kuin teismeistä. Ne ovat jättäneet pysyvät jäljet, sillä ne ovat vaikuttaneet maailman menoon.

14

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi siitä pitäisi jäädä jotain "jälkeä"?

• Anonyymi

Jos on merkittävä yhteiskuntatekijä, niin pitäähän siitä jäljet jäädä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on merkittävä yhteiskuntatekijä, niin pitäähän siitä jäljet jäädä.

Merkittävä? Aika narsistinen asenne, että pitää jättää jälki maailman historiaa. Maailma nyt jokatapauksessa muuttuu.

• Anonyymi

. Ne ovat jättäneet pysyvät jäljet, sillä ne ovat vaikuttaneet maailman menoon.
      - Ydinpommi ja Japani
      - Hitleri
      - KristiKretket

tässä muutama esimerkki avaukseeni

Toista, kuin Luterilaisen palstajuopon suorittam PH:n eli Palli Hien nuuskita kelatuilla!
      = ei vaaraa kenellekään, paitsi hihhulin omalle maksalle!

• Anonyymi

n jälkeä toisin kuin teismeistä. Ne tuhoavat maan, kuten Putinin sodat. Putin on tapakristitty, ja siis tapattaa muita huvikseen!

Kristittyjen tuliis hävetä sotaisuuttaan, oli avuakseni idea
        koska vastauksia ei avaukseeeni ole tullut!

• Anonyymi

Onhan siitä jäänyt jälki. "Israel"-nimisen juutalaisvaltion perustajajäsen Ben-Gurion oli ateisti. Tuo ateisti oli myös siionistien johtaja. Onko jälki nyt kaunista katsottavaa?

• Anonyymi

Paiskasin oven uskoaan tyrkyttämään tulleen teistin naamalle. Jäi jälki sekä oveen että uskovaisen pärstään.

• Anonyymi

tulevaisuudessa syntyy ateismi , joka ei katso uskovaisia enää sivusta 🤔 vaan pyrkii hävittämään ne ? kehitystä kehitystä ei voi pysäyttää

ajattelitko oikeasti että joku saatanan vajakki paska päättää minun kohtalostani !!!

• Anonyymi

Ihan kuin ajattelisit olevasi vaarallinen, uhka ja niin kiinnostava, että sinua vainotaan. Elä sovussa maailman kanssa, äläkä sorru vainoharhaisiin kuvitelmiin.

Ette te ole niin merkityksellisiä ole, kunhan tyrkkyätte itseänne jalona uhrina, jotta saisitte marttyyrikokemuksen ja kohtaloyhteyden kristuksenne kanssa.

• Anonyymi

Kommunismi ja kristinusko ovat dogmaattisina oppeina lähempänä toisiaan kuin ateismi kumpaakaan.

• Anonyymi

voitko kuulua kirkkoon millä tahansa mielipiteillä ? niin se uskontosi ei ole demokraattinen

• Anonyymi

ateistilla voi olla mitä vain mielipiteitä kunhan ei toteuta niitä
      mutta sana on vapaa , uskovaisilla ei ole tätä !!!

• ” Ateismista ei jää mitään jälkeä maailman historiaan”

Höpsistä. Tämä on teismiä riivaava ongelma. Esimerkiksi Jeesususkon ongelmana on nimenomaan se, ettei Jeesusksesta ole jäänyt mitään jälkeä maailman historiaan.

• Anonyymi

Antiikin Filosofia oli Jumalan omaa VIISAUTTA. Mutta kun he eivät oppineet tuntemaan Jumalaa hylkäsi Jumala tuon tien ja valitsi Kristuksen ja ristin.

Ateismi oli yksi pieni sekvenssi Filosofian kaiken seassa. Siinä mielessä se ansaitsee jonkinlaisen historiallisen arvon. Mutta ei kovin suurta.

Ilmestys sanoo Pedon , Väärän Profeetan ja ???? Suusta lähti KOLME SAASTAISTA HENKEÄ kokoomaan sotilaita Jumalan suuren päivän sotaan. Joko henkiä oli yhteensä kolme tai sitten 3 x 3 eli yhdeksän.

Joka tapauksessa ne ovat

Naturalismi
      Ateismi
      Teismi (minä itse olen Jumala)

Naturalismia edusti mm. Napoleon
      Ateismia Marx, Lenin ja Stalin
      Teismiä Hitler

Kyllä on niin että Jeesus sanoi: Tämän sukupolven käy niin että kun se karkottaa yhden Saastaisen Hengen tilalle tulee seitsemän vielä pahempaa. Tuo yksi oli Napoleon.

Sitä on seurannut 7 ismiä vielä pahempaa kuten feminismi, etc.

Jos oikein uppoutuu tutkimaan asiaa niin Ateismin ja sen kahden kumppanin jättämät jäljet maailmanhistoriaan eivät ole vallan pienetkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      144
      6744
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5776
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      119
      4939
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4537
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3925
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3091
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2986
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2492
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2300
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2217
    Aihe