Tuli mieleen monenmoisuuksija.
Ujattelin sitten yhjen asijan kirjoittaakin. Ehkä se tulee jollekin oivalluksilteiseen tarpeellisuuteensa ymmärtääkksensä sen että niin se on. Kai tää on Jumalan vaikuttamallisoimaa lähinmäisen rakkautta? Toivollisoin ainakin.
Elikkätä elikkä.
Niin mitä mun pitikään sanojata. Miten se nytten unohtukin.
No, enpä muistakaan. Aaah, no nyt muistankin.
Jumala rakastaa sua sellaisena kuin sä out.
Huomijoi! Jumala ei rakasta sua selaisena kuin "sun pitäisi olla". Jumala rakastaa sinua ilman ehtoja, vaatimuksija. Uskotko sinä sen? Vai et sie usko?
Jumala ei rakasta sua jos sä oot "hieman parempi" kuin olet kunhan pääset jollekin tasolle esim. vietät sapattija joka pe18-la18 niin silloin olet kyllä tarpeeksi kelpaava Jumalalle niin että Hän alkaa vasta siinä tapauksessa rakastalisoimaan sinuja.
Voit ollastella Jumalan ejessällisyyjessä sellainen kuin oot saajen olosi tuntoisuujen ola vapautuneellistuneena ynmärtäjen että Jumala tykkäällisöi susta sellaisuutena kuin sä oot.
SÄ: supsantiivi
SÄ ET OO: TEKEMÄSI TEKOSI, SAAVUTUKSESI
Miksi Jumala tekojasi rakastaisi?
Miksi Jumala sinua rakastaa?
Aivan niin ja Raamatusta löyvät tarkenmat vakuuttelunsallisuutensa.
Jumalan siunausta sulle ja juutalaisille kansanallisena etä hyöt Jumalan Pojan Jeesuksen Herranaansa saavat pijan ottaa vastan Herranaan Jumalanaan.
Selef Urge
Moi kristitty kipuilija
14
275
Vastaukset
- Anonyymi
Keskity sinä vaan syömiseen, kun ei sulle muita armolahjoja oo suotu.
- Anonyymi
Kiitos aloittaja lohduttavista sanoistasi. Minä olen Jeesukseen uskova gaykundi ja elän parisuhteessa miehen kanssa. Menemme tänä kesänä naimisiin heinäkuussa. On lohduttavaa, että Jeesus hyväksyy minutkin tällaisena kuin olen. En ole useinkaan saanut kokea hyväksyntää uskovien taholta, mutta onneksi on niitäkin uskovia, jotka ymmärtävät, että usko on rakkautta ja välittämistä varten, ei lyömistä ja torjuntaa.
- Anonyymi
Tänään paasto 17 huomiseen klo 11 asti. 18h.nyt teen sen oikeasti.terveisin: vanha leskirouva Aurora
- Anonyymi
Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta homostelusta tulee luopua. Jollei luovu niin seurauksena voi olla jotain vakavaa pelastumisen osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta homostelusta tulee luopua. Jollei luovu niin seurauksena voi olla jotain vakavaa pelastumisen osalta.
Parahami ja Olseni ei luopunut homostelusta. Heille se oli yksi ihana armolahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään paasto 17 huomiseen klo 11 asti. 18h.nyt teen sen oikeasti.terveisin: vanha leskirouva Aurora
Itse tein justiin 19h18minuutia kestäneen paaston. Aloitin eilen klo 22.07 ja päättyi pälli söityi todayna klo 17.25. Mulla on mm. iso vesimelloni, 3,4 kiloinen, halleluja.
Iranista kiinnostava lopun ajallisteinen kertomukseellistumallistuneitoma:
https://www.youtube.com/watch?v=jxRuaXginxg
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta homostelusta tulee luopua. Jollei luovu niin seurauksena voi olla jotain vakavaa pelastumisen osalta.
En luovu hyvästä elämönkumppanista ihmisten eriävien mäkemysten vuoksi. Jeesus rakastaa homoja. Minulla on Pridekulkueessakin aina sellainen kyltti jossa on kuva Jeesuksesta halaamassa ihmistä. Tausta sateenkaarivärein kertomassa siitä että Jeesus rakastaa homojakin ja kaikkia ihmisiä. Jeesus rakastaa vajavaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luovu hyvästä elämönkumppanista ihmisten eriävien mäkemysten vuoksi. Jeesus rakastaa homoja. Minulla on Pridekulkueessakin aina sellainen kyltti jossa on kuva Jeesuksesta halaamassa ihmistä. Tausta sateenkaarivärein kertomassa siitä että Jeesus rakastaa homojakin ja kaikkia ihmisiä. Jeesus rakastaa vajavaisia ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Itse tein justiin 19h18minuutia kestäneen paaston. Aloitin eilen klo 22.07 ja päättyi pälli söityi todayna klo 17.25. Mulla on mm. iso vesimelloni, 3,4 kiloinen, halleluja.
Iranista kiinnostava lopun ajallisteinen kertomukseellistumallistuneitoma:
https://www.youtube.com/watch?v=jxRuaXginxg
Selef UrgePelkäätkö kuolemaa lainkaan? Ainakin tunnut käyvän sitä kohti puheenaiheissasi.
Mä oon nyt muistanut tän paaston aina jääkaapin luonakin.eli toistaiseksi paasto onnistunut. 5tuntia jo syömättä. Kohta menen nukkumaan ja aamulla se on jo voiton puolella. Mutta hyvän tuloksen sinäkin sait.onnea!😅auroraboreallis kirjoitti:
Pelkäätkö kuolemaa lainkaan? Ainakin tunnut käyvän sitä kohti puheenaiheissasi.
Mä oon nyt muistanut tän paaston aina jääkaapin luonakin.eli toistaiseksi paasto onnistunut. 5tuntia jo syömättä. Kohta menen nukkumaan ja aamulla se on jo voiton puolella. Mutta hyvän tuloksen sinäkin sait.onnea!😅Ps.vesimeloonittaret ovat hyviä ja huipputerveellisiä.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Pelkäätkö kuolemaa lainkaan? Ainakin tunnut käyvän sitä kohti puheenaiheissasi.
Mä oon nyt muistanut tän paaston aina jääkaapin luonakin.eli toistaiseksi paasto onnistunut. 5tuntia jo syömättä. Kohta menen nukkumaan ja aamulla se on jo voiton puolella. Mutta hyvän tuloksen sinäkin sait.onnea!😅Jeesus voitti kuoleman. En pelkää engä löyvä syytäkään pelätä kun olen kera Jeesukses.
Kas, jumalattomana kuolemallisuus oli varmanni mun pelollist pahin.
Vyysisen kuolemani ois kuin Jeesuksen vyysisen kuoleman, ei itenttisesti, mutta monekkaallisesti. Olo on vähintäinkiin kelpaavainen sieluhenki konpinaatijos , sillä voiko Jumalan luåna olla pahatus? Paavali sen sanookin miten se onnii Paavalil ja kaikkiseil muil Jeesuksen lunastamil:
"Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi"
Apostoolistuma Paavalin kirjes vilipiläisten seurakuntaan 1:23
Uskotko sie ettäJeesuksen kaa on ihmisen monin vertoin parenpi kuin tääll oll?
Mie uskon sen tääsin, OLLENKAAN epäilemättä.Mie sen tiijän niin olevaisen.Ei Jumal valhettele koskaa yhtään mihhää.
Kuolemaa on sorttiinsa. Tää kävi kohti ihmisruumiskuolemaansa, ei Helvetin syväyksii.
Selef Urge
- Anonyymi
Monen mieli on pimentynyt.
Sillä on seurauksensa.
Ef 4:18:
"nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden,"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673