Tuli mieleen monenmoisuuksija.
Ujattelin sitten yhjen asijan kirjoittaakin. Ehkä se tulee jollekin oivalluksilteiseen tarpeellisuuteensa ymmärtääkksensä sen että niin se on. Kai tää on Jumalan vaikuttamallisoimaa lähinmäisen rakkautta? Toivollisoin ainakin.
Elikkätä elikkä.
Niin mitä mun pitikään sanojata. Miten se nytten unohtukin.
No, enpä muistakaan. Aaah, no nyt muistankin.
Jumala rakastaa sua sellaisena kuin sä out.
Huomijoi! Jumala ei rakasta sua selaisena kuin "sun pitäisi olla". Jumala rakastaa sinua ilman ehtoja, vaatimuksija. Uskotko sinä sen? Vai et sie usko?
Jumala ei rakasta sua jos sä oot "hieman parempi" kuin olet kunhan pääset jollekin tasolle esim. vietät sapattija joka pe18-la18 niin silloin olet kyllä tarpeeksi kelpaava Jumalalle niin että Hän alkaa vasta siinä tapauksessa rakastalisoimaan sinuja.
Voit ollastella Jumalan ejessällisyyjessä sellainen kuin oot saajen olosi tuntoisuujen ola vapautuneellistuneena ynmärtäjen että Jumala tykkäällisöi susta sellaisuutena kuin sä oot.
SÄ: supsantiivi
SÄ ET OO: TEKEMÄSI TEKOSI, SAAVUTUKSESI
Miksi Jumala tekojasi rakastaisi?
Miksi Jumala sinua rakastaa?
Aivan niin ja Raamatusta löyvät tarkenmat vakuuttelunsallisuutensa.
Jumalan siunausta sulle ja juutalaisille kansanallisena etä hyöt Jumalan Pojan Jeesuksen Herranaansa saavat pijan ottaa vastan Herranaan Jumalanaan.
Selef Urge
Moi kristitty kipuilija
11
135
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Keskity sinä vaan syömiseen, kun ei sulle muita armolahjoja oo suotu.
- AnonyymiUUSI
Kiitos aloittaja lohduttavista sanoistasi. Minä olen Jeesukseen uskova gaykundi ja elän parisuhteessa miehen kanssa. Menemme tänä kesänä naimisiin heinäkuussa. On lohduttavaa, että Jeesus hyväksyy minutkin tällaisena kuin olen. En ole useinkaan saanut kokea hyväksyntää uskovien taholta, mutta onneksi on niitäkin uskovia, jotka ymmärtävät, että usko on rakkautta ja välittämistä varten, ei lyömistä ja torjuntaa.
- AnonyymiUUSI
Tänään paasto 17 huomiseen klo 11 asti. 18h.nyt teen sen oikeasti.terveisin: vanha leskirouva Aurora
- AnonyymiUUSI
Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta homostelusta tulee luopua. Jollei luovu niin seurauksena voi olla jotain vakavaa pelastumisen osalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta homostelusta tulee luopua. Jollei luovu niin seurauksena voi olla jotain vakavaa pelastumisen osalta.
Parahami ja Olseni ei luopunut homostelusta. Heille se oli yksi ihana armolahja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään paasto 17 huomiseen klo 11 asti. 18h.nyt teen sen oikeasti.terveisin: vanha leskirouva Aurora
Itse tein justiin 19h18minuutia kestäneen paaston. Aloitin eilen klo 22.07 ja päättyi pälli söityi todayna klo 17.25. Mulla on mm. iso vesimelloni, 3,4 kiloinen, halleluja.
Iranista kiinnostava lopun ajallisteinen kertomukseellistumallistuneitoma:
https://www.youtube.com/watch?v=jxRuaXginxg
Selef Urge - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En luovu hyvästä elämönkumppanista ihmisten eriävien mäkemysten vuoksi. Jeesus rakastaa homoja. Minulla on Pridekulkueessakin aina sellainen kyltti jossa on kuva Jeesuksesta halaamassa ihmistä. Tausta sateenkaarivärein kertomassa siitä että Jeesus rakastaa homojakin ja kaikkia ihmisiä. Jeesus rakastaa vajavaisia ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En luovu hyvästä elämönkumppanista ihmisten eriävien mäkemysten vuoksi. Jeesus rakastaa homoja. Minulla on Pridekulkueessakin aina sellainen kyltti jossa on kuva Jeesuksesta halaamassa ihmistä. Tausta sateenkaarivärein kertomassa siitä että Jeesus rakastaa homojakin ja kaikkia ihmisiä. Jeesus rakastaa vajavaisia ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Itse tein justiin 19h18minuutia kestäneen paaston. Aloitin eilen klo 22.07 ja päättyi pälli söityi todayna klo 17.25. Mulla on mm. iso vesimelloni, 3,4 kiloinen, halleluja.
Iranista kiinnostava lopun ajallisteinen kertomukseellistumallistuneitoma:
https://www.youtube.com/watch?v=jxRuaXginxg
Selef UrgePelkäätkö kuolemaa lainkaan? Ainakin tunnut käyvän sitä kohti puheenaiheissasi.
Mä oon nyt muistanut tän paaston aina jääkaapin luonakin.eli toistaiseksi paasto onnistunut. 5tuntia jo syömättä. Kohta menen nukkumaan ja aamulla se on jo voiton puolella. Mutta hyvän tuloksen sinäkin sait.onnea!😅auroraboreallis kirjoitti:
Pelkäätkö kuolemaa lainkaan? Ainakin tunnut käyvän sitä kohti puheenaiheissasi.
Mä oon nyt muistanut tän paaston aina jääkaapin luonakin.eli toistaiseksi paasto onnistunut. 5tuntia jo syömättä. Kohta menen nukkumaan ja aamulla se on jo voiton puolella. Mutta hyvän tuloksen sinäkin sait.onnea!😅Ps.vesimeloonittaret ovat hyviä ja huipputerveellisiä.
- AnonyymiUUSI
Monen mieli on pimentynyt.
Sillä on seurauksensa.
Ef 4:18:
"nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden,"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101653
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161312- 61970
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329822- 64808
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75778- 1760
- 45710
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9661Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637