Miten kohdata ateisti arjessa, jos joku on tuputtamassa ateismiaan? Pitääkö silloin kertoa, että ei usko ateismiin vai poistua paikalta?
Miten kohdata ateisti arjessa?
16
177
Vastaukset
- Anonyymi
Onko joku joskus tuputtanut ateismia muualla kuin netissä tai kapakassa?
- Anonyymi
Ihmiset olivat tosi äkäisiä, kun ateistit aloittivat bussikampanjan, joissa oli heidän sloganeja. Lopulta bussioperaattorit joutuivat poistamaan ateistiset mainokset autoistaan. Kyse on varmaan siitä, että osalla ateisteja on halu ajaa asiaansa, siinä missä osa ei näe sitä merkitykselliseksi.
- Anonyymi
Riippuu tilanteesta tuokin.
- Anonyymi
Onko ateismi uskonto?
- Anonyymi
Avaaja lisää: En tiedä?
Onko Kristinusko sodistavapaa vaiko älyvapaa uskonto?
- Anonyymi
Sinä voit kuule ihan itse päättää sen, kerrotko ateistille että et usko ateisimiin vai poistutko paikalta.
- Anonyymi
Kysy aito_laiselta, Heimo.Vesalta tai Päivi Räsäseltä.
- Anonyymi
"Pitääkö silloin kertoa, että ei usko ateismiin vai poistua paikalta?"
Miksi ateismiin pitäisi tai ei pitäisi ylipäätään uskoa? Sitä joko on ateisti tai ei ole se että uskooko jonkun muun olevan ei muuta itse asiaaa mitenkään. - Anonyymi
Aloittajalla tylsä juhannus kun trollailee täällä?
- Anonyymi
Miten kohdata kiihkokristitty arjessa?
Naapurit soitoo kiertävistä sarnaajista ja lähen vastaan sontakärryllisen kanssa kun näkyvät tien päässä!!
Huom. Ihan ihteensä ulkohuusista,,, - Anonyymi
Teistin kannattaa hirttäytyä ateistin nähdessään, koska siten hän voi näyttää, jatkuuko elämä oikeasti kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
Kenelle hän sen näyttää? Kukaan ei ole palannut kuolleista ja näyttänyt elävänsä, joten ei hän voi kenellekään näyttää elävänsä, vaikka henkenä eläisikin. Vai voiko hän mukamas kummitella?
Uskotko kummituksiin, hörhö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle hän sen näyttää? Kukaan ei ole palannut kuolleista ja näyttänyt elävänsä, joten ei hän voi kenellekään näyttää elävänsä, vaikka henkenä eläisikin. Vai voiko hän mukamas kummitella?
Uskotko kummituksiin, hörhö?"Uskotko kummituksiin, hörhö?"
Totta kai uskon, jos näen, pölhö!
Mutta eipä oo näkynyt.
- Anonyymi
ateisti olettaa muidenkin olevan ateisteja 🤔 joten älä uskovainen ikinä tee sitä virhettä että tuot uskovaisuuttasi keskusteluissa esiin !!!
- Anonyymi
Suosittelen 180 asteen käännöstä ja sitten hippulat vinkumaan!
Muuten vinkuu hetken päästä hihhuli... - Anonyymi
Uskovan tunnistaa hyvin helposti liikenteessä. en kerro miten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662