Voi rakkaus kuinka nautimme❤️
Kaikki sujui odotettua paremmin.
Kiitos Ähtäri. Tulemme varmasti uudelleen.
Jutta+3 naperoa sekä Charles ja hänen 5 poikaa kumppaneineen
Meillä paras Juhannus
17
646
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Jutta😍👍❤️.vaikka täällä oman kylän muutama katkeroitunut kansalainen,kuinka yrittää tehdä Ähtärille vahinkoa,niin on kiva, että positiivinen palaute saadaan tällekkin palstalle.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä miten yrittävät vahinkoa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä miten yrittävät vahinkoa ?
Omaa pahaa oloaan yrittävät helpottaa tuhoamalla Ähtäriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa pahaa oloaan yrittävät helpottaa tuhoamalla Ähtäriä.
Se on kepuloiset jotka yrittää Ähtäriä tuhota suuruuden hulluilla hankkeilla.
- Anonyymi
Ihmettelen kuinka jotkut mustamaalaavat omaa kaupunkiaan. Teillähän on niin kaunista.
Englantilainen miehenikin oli aivan innoissaan.
Tsemppiä❤️- Anonyymi
Minä tulin Perliinistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tulin Perliinistä
Minä tuli saunasta, olen alaston ja kostea.
- Anonyymi
Kiitos positiivisesta palautteesta ❤️ Olen aina asunut Ähtärissä ja viihdyn täällä hyvin. Osaan nauttia täällä ihanasta luonnosta ja monista harrastus mahdollisuuksista 👍 Harmillisesti jotkut eivät viihdy täällä ja siksi ihmettelenkin että miksi eivät muuta pois, vaan haluavat antaa huonoa mainetta Ähtäristä 🤔 Tervetuloa uudelleenkin tänne meidän hienoon Ähtäriin ❤️
- Anonyymi
Hienoa 😍positiiviset asenteet tuhoavat negatiiviset pikkuhiljaa ❤️
- Anonyymi
Kiva juhannus Ähtärissä, yksin mökillä kauniissa ympäristössä. Ei haitannut, vaikka juhannuspäivänä satoi, kävin Keskisellä Tuurissa. Juhannusaattona istuin piharakennuksen terassilla lukemassa hyvää kirjaa, nyt on muuten hieno kesä, kun ei ole hyttysiä ollenkaan. Tänään siivosin, kävin kaupassa, pesin pyykkiä ja vietin vapaa-aikaa. Täällä on paljon tuttuja, aina joku tulee juttelemaan kaupassa tai ohi kulkiessa.
Positiivisempaa kuin suuremmassa kaupungissa, monet tutut ovat jo vuosien takaa, tavataan aina kesällä ja vaihdetaan kuulumisia. Moni tervehtii ystävällisesti. - Anonyymi
👍👍👍👍👍😍
- Anonyymi
Täällä on niin ihanaa😎
- Anonyymi
Kimppaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimppaa
Sain varattua😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain varattua😉
Otin molempien perheiden rouvat takaapäin miesten ollessa saunassa. Kovasti vikisivat paljaalla työstettäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin molempien perheiden rouvat takaapäin miesten ollessa saunassa. Kovasti vikisivat paljaalla työstettäessä.
Niin vaimoni kertoi😉
- Anonyymi
olin hyvien ystävien kanssa ahterissa oli ihana,,,
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645734
- 2653344
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423314Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442748- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291648Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161477
- 231457
- 241357