Minulle on sanottu, että Jumala ottaa minulta minun lievän kehitysvamman pois Taivaassa. Siellä kun ei ole sairauksia. Olenko minä siis Jumalan mielestä sairas? Miksi se otetaan siellä pois? Eikö Jumala hyväksy minua kehitysvammaisena? Miksi minä olen sellainen, jos Jumala ei hyväksy minua? En minä ole mielestäni sairas. Minä en vain osaa tai opi kaikkia asioita yhtä hyvin kuin muut. En voisi vaikka olla opettaja tai lääkäri. Mutta miksi sellainen lievä kehitysvamma pitää ottaa pois? Voisi kuvitella, että joku todella vaikea kehitysvamma olisi eri juttu. Siis jos ihmien on muiden hoidon varassa 24 / 7.
Ottaako Jumala minulta kehitysvamman pois Taivaassa?
11
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä Jumala ottaa pois sinulta myös taivaassa tuon huonon itsetunnon ja minäkuvan ongelmat?
- Anonyymi
Et ole menossa taivaaseen, koska sinua ei ole valittu sinne. Kun esim. Suomessa valitaan 200 kansanedustajaa, ei eduskuntaan ja hallitukseen pääse vain sillä perusteella, että ”olen lukenut, että eduskuntaan valitaan 200 kansanedustajaa.”
Mutta mihin upeaan tulevaisuuteen sinulla on mahdollisuus?
Vapautumaan tästä: Raamattu: ”Koko maailma on paholaisen vallassa.”
Mihin vapautumaan, millä perusteella?
Jeesus osti kuolemallaan Aadamin perikunnan omaisuudekseen. Luoja hyväksyi ostohinnan ja jokainen, joka uskoo Jeesukseen Lunastajana kapinalliselta Aadamilta peritystä synnistä, joka johtaa vanhenemiseen ja kuolemaan, voi adoptoitua perheeseen, jossa isänä on täydellinen Kristus. Hän voi antaa adoptiolapsilleen sitä, mitä hänellä itsellään on, eli ikuisen elämän.
Mutta kuvitellaanpa, että joku rikas adoptoi köyhän lapsen. Kun lapsi varttuu, ei hän silti voi marssia adoptioisänsä toimistoon ja kailottaa, että ”nimitän itseni tämän isäni firman johtokuntaan päättämään firman asioista”.
Mutta miljardit ihmiset on saatu höynäytettyä siihen, että jos he uskovat Jeesukseen, he menevät taivaaseen. Jumalan valtakunta eli hallitus on taivaassa, mutta jos kaikki ihmiset menevät sinne, niin ketä he hallitsevat?
Vrt. Siihen, että jos jokainen suomalainen valitaan hallituksen ministeriksi, niin ketä he hallitsevat? Toisiaanko? Eikö kuulostakin naurettavalta. Mutta jostain syystä ketään, jotka on höynäytetty luulemaan menevänsä taivaaseen, tuo esimerkki ei naurata yhtään.
Ilmsts.5 ”Ja minä näin valtaistuimella-istuvan (Luojan) oikeassa kädessä kirjakäärön, Eikä kukaan taivaassa eikä maan päällä* voinut avata kirjaa.”
*Siis kaikki eivät ole taivaassa.
-
Ilmsts.5 ”Valtaistuimen ja niiden 4 olennon keskellä seisoi Karitsa Karitsa (Jeesus) tuli ja otti kirjan valtaistuimella-istuvan (Luojan) oikeasta kädestä. .Ja kun hän oli ottanut kirjan,
ne neljä olentoa sanoivat: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi (Jumalan valtakunnan perustaminen taivaaseen) ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maata.” (Tischendorf 8th: kreik ἐπί ὁ γῆ = kohti maata).” (Esim. Έσκαψε τη γη = Hän kaivoi maata).
Ilmsts.7 ”Enkeli huusi niille 4 enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta: "Älkää vahingoittako, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
Minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, 144 000 (ennalta määrätty lukumäärä).
(Ilmsts.20:6 ”he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.”)
Ilmsts.7 ”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea (ennalta määräämätön Jumalan valtakunnan maanpäällisten alamaisten lukumäärä), kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä (eivät valtaistuimille kuten nuo 144 000) ja Karitsan edessä
ja he huusivat suurella: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme (Luojalta), joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta (Jeesukselta)".
13."Keitä ovat nämä ja mistä he ovat tulleet?"
14 "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta** tulevat.”
He ovat Jumalan valtaistuimen edessä (eivät taivaassa valtaistuimilla) ja palvelevat häntä päivät ja yöt (taivaassa ei ole vuorokaudenvaihteluita), ja hän (Luoja), joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala (Luoja) on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."
-
Suuri ahdistus:
Ilmsts.19 ”Pelastus ja kunnia ja voima on meidän Jumalamme. Hän on tuominnut sen suuren porton (globaali uskontosektori), joka turmeli maan haureudellaan.
Minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on perustanut hallituksen.
Minä näin taivaan auenneena: Valkoinen hevonen, ja sen selässä istuva Jumalan Sana (Jeesus) tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Häntä seurasivat taivaan sotajoukot.
** Näin maan kuninkaat ja sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa ja hänen sotajoukkoansa vastaan. He saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta (tuomiojulistus) , joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa (heitä ei haudata).”
-
Sitten alkaa ylösnousemus maan päälle:
Ilmsts.20 ”Meri ja Kuolema antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat.”
Ilmsts.21 ”Minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, heidän Jumalansa;
on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
Taivaassa ei ole koskaan ollut sairautta eikä kuolemaa, joten tuo ennustus täyttyy maan päällä, ei taivaassa.- Anonyymi
Sinä olet säälimätön harhaoppinen, Saatanan pahuuden täyttämä ja julma. Pidä varasi. Huolehdi sielusi tilasta. Nykyisessä tilassasi...
- Anonyymi
Taivaassa ei ole mitään epätäydellistä. Eli Jumala ottaa kehitysvammasi pois ja korjaa sinut ehjäksi kuin särkyneen saviruukun. Tässä maailmassa sinä et voi kokea, mitä on olla vailla kehitysvammaa, koska et voi olla kahdessa olotilassa samaan aikaan. Et siis voi vertailla näitä kahta asiaa omalla kohdallasi. Taivaassa sinä et ole ainoastaan vammaton - siellä sinä tulet olemaan enemmän, olet enemmän kuin nykyiset vammattomat: Jumalan täydellistämä. Et menetä mitään. Saat lisää suunnattoman paljon.
- Anonyymi
Jumala vihaa meissä vain meidän syntistä luonnettamme. Ei hän vihaa meidän ruumistamme, eikä meidän vajavaisuuksia, jotka johtuvat jostain vammaisuudesta. Ne jotka menevät kadotukseen, menevät sinne siksi kun heillä ei ole mitään muuta kuin se oma syntiluonne Jumalan edessä. Meillä jotka olemme tulleet turvaamaan Jeesukseen, on hänen meille lahjoittama uusi luonne, joka rakastaa totuutta. Meidän syntinen luonteemme ei peri Jumalan valtakuntaa, vaan se uusi luonne. Me saamme uudet ruumiit siksi kun nämä nykyiset ovat synnin pilaamat. Niissä uusissa ruumiissa ei ole syntiä tehty eikä tehdä, eikä niissä ole syntiluonne ollut läsnä.
- Anonyymi
....
Roomalaiskirje 7:18-25
'Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.'
- Anonyymi
Pelastetulla sielulla ei totta tosiaan ole mitään vaivoja tai rasitteita taivaassa. Hän on täysin terve ja vapaa kaikista ongelmista. Hän oli silti vajavaisenakin valtavan rakas Jumalalle jo maan päällä. Kaikki ihmiset ovat maan päällä jollakin tavalla vajavaisia. Voimme jopa todeta, ettei yhtään täysin vammatonta ihmistä olekaan. Jeesus tuli kuitenkin kaikkien puolesta vapauttamaan jokaisen kaikesta vajavaisuudesta ja pahuudesta sekä kuolemasta.
Kaikkea hyvää, Ole Siunattu! - Anonyymi
///Anonyymi 2025-06-26 18:36:09 Sinä olet säälimätön harhaoppinen, Saatanan pahuuden täyttämä ja julma. Pidä varasi. Huolehdi sielusi tilasta. Nykyisessä tilassasi...///
<><>
Jeesuksellekin sanottiin noin hurskastelijoiden toimesta.
Joh.8 "Fariseukset sanoivat Jeesukselle: "Sinä todistat itsestäsi; sinun todistuksesi ei ole pätevä".
Jeesus vastasi: "Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden todistus on pätevä.
Minä todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös Isä (Luojani), joka on minut lähettänyt."
Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
-
Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne. Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut (vaikka kolminaisuusteologia niin uskottelee), vaan hän (minun Tekijäni) on minut lähettänyt.
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette voi kuunnella, mitä sanon teille.
Te olette isästä Paholaisesta (διαβόλου diabolou), ja tuon isänne haluja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
Niin juutalaiset vastasivat: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet (halveksittu) samarialainen (lahkolainen) ja että sinussa on demoni?"
Jeesus vastasi: "Minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.
Te (hurskastelijat) ette tunne häntä; mutta minä tunnen hänet. Ja jos sanoisin, etten tunne häntä, niin minä olisin valhettelija niinkuin tekin; mutta minä tunnen hänet ja pidän hänen sanansa.
59.Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä.” - Anonyymi
>Anonyymi 2025-06-29 19:58:13
Jumala vihaa meissä vain meidän syntistä luonnettamme. Ei hän vihaa meidän ruumistamme, eikä meidän vajavaisuuksia, jotka johtuvat jostain vammaisuudesta. Ne jotka menevät kadotukseen, menevät sinne siksi kun heillä ei ole mitään muuta kuin se oma syntiluonne Jumalan edessä.
Meillä jotka olemme tulleet turvaamaan Jeesukseen, on hänen meille lahjoittama uusi luonne, joka rakastaa totuutta.*
Meidän syntinen luonteemme ei peri Jumalan valtakuntaa, vaan se uusi luonne. Me saamme uudet ruumiit siksi kun nämä nykyiset ovat synnin pilaamat. Niissä uusissa ruumiissa ei ole syntiä tehty eikä tehdä, eikä niissä ole syntiluonne ollut läsnä.<
===
* ”Meillä jotka olemme tulleet turvaamaan Jeesukseen, on hänen meille lahjoittama uusi luonne, joka rakastaa totuutta.”
Testi:
Mistä voi tietää, rakastaako oikeasti totuutta vai 4000 vuotta vanhaa uskonnollista valhetta?
Esim. siitä että palvooko ”yhtä Jumalaa” vai kolminaisuutta.”
Efes.4 ”Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste! · Yksi on Jumala, kaikkien Isä! ”
1.tim.2 ”2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus ”
5.moos.6 ”Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ”
-
Kristikunta:
ლ(ಠ_ಠლ) Efes.4 ”Kolme on Herra, yksi usko, yksi kaste! · Kolme on Jumala, kaikkien Isä, Poika ja Pyhä Henki! ”
ლ(ಠ_ಠლ) 1.tim.2 ”2:5 Sillä kolme on Jumala, kolme myös välimies Jumalan, Pojan ja Pyhän Hengen ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, Luoja ja Pyhähenki.”
ლ(ಠ_ಠლ) 5.moos.6 ”Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on kolme yhdessä persoonassa, muta silti vain yhdessä persoonassa. Jeesus on Luoja, Isä on Luoja ja Pyhä Henki on Luoja. Poka on aluton mutta luotu.”
ლ(ಠ_ಠლ) Joh.17 ”En minä rukoile (itseäni) ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun (eli sinuun),
että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, eli sinä ja minä olisimme kolminaisuus plus meissä olevat kolminaisuuden seuraajat)
ლ(ಠ_ಠლ) Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä (persoonaa), niinkuin me olemme yhtä (persoonaa) -
ლ(ಠ_ಠლ) minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä (eli minä) olet (olen) minua rakastanut.”
ლ(ಠ_ಠლ) Ja joka tahtoo autuaaksi tulla, on näin kolminaisuudesta plus kolminaisuuteen sulautuneista opetuslapsista ajateltava. Emmekä epäile.”
<>
On helppo havaita, että joka palvoo kolminaisuutta, ei rakasta totuutta.
Jeesus sanoi: ”Te tulette tuntemaan totuuden ja totuus vapauttaa teidät (mm. kolminaisuusopista).”
Kol,1 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
ja hän (Jeesus) on näkymättömän Jumalan (Luojansa) kuva, esikoinen (ensimmäinen luomus) ennen kaikkea luomakuntaa.
Sillä hänen kauttaan luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia (muita luotuja).
Ja hän (Jeesus) on seurakunnan, pää; hän (Jeesus) , joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
-
1.kor.8 ”Vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja (kuten kolminaisuus),
niin on meillä kuitenkin AINOASTAAN YKSI JUMALA, ISÄ, JOSTA kaikki lähtöisin on ja häntä varten me olemme luodut, JA YKSI HERRA, JEESUS KRISTUS, JONKA KAUTTA KAIKKI ON, niin myös me hänen kauttansa.
Mutta ei ole kaikilla tätä tietoa, ... ja heidän omatuntonsa, joka on heikko, tahraantuu siitä. ”
-
1.kor.15 ”Koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,
mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat (rajallinen määrä taivaalliseen hallituksen valtuutettuja) hänen tulemuksensa aikana.”
Remontoituaan Jeesuksen johdolla maan päälle herätetyn ihmiskunnan ja luomakunnan sellaiseksi kuin se oli ennen Aadamin kapinaa,
”sitten tulee loppu, kun hän (Jeesus) antaa (luovuttaa) valtakunnan Jumalan (Luojan) ja Isän (Luojan) haltuun.
Sillä hänen (Jeesuksen) pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän (Pslm.8:6; hebr.2:8 Luoja) on pannut kaikki viholliset (Jeesuksen) jalkojensa alle".
Vihollisista viimeisenä kukistetaan (Aadamilta peritty) kuolema.
Sillä: "kaikki hän (Jeesus) on alistanut hänen (Jeesuksen) jalkojensa alle".
Mutta kun hän (Luoja) sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu Jumala, joka on alistanut kaiken hänen (Jeesuksen) allensa.
Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan hänen (Luojan) valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikille. ” - Anonyymi
Korjaus 2025-07-01 12:49:45:
Sillä: "kaikki hän (Luoja) on alistanut hänen (Jeesuksen) jalkojensa alle".
Mutta kun hän (Luoja) sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu Jumala, joka on alistanut kaiken hänen (Jeesuksen) allensa. - Anonyymi
Et ole menossa taivaaseen, koska sinua ei ole valittu sinne. Kun esim. Suomessa valitaan 200 kansanedustajaa, ei eduskuntaan ja hallitukseen pääse vain sillä perusteella, että ”olen lukenut, että eduskuntaan valitaan 200 kansanedustajaa.”
Miljardit ihmiset on saatu höynäytettyä siihen, että jos he uskovat Jeesukseen, he menevät taivaaseen. Jumalan valtakunta eli hallitus on taivaassa, mutta jos kaikki ihmiset menevät sinne, niin ketä he hallitsevat?
Vrt. Siihen, että jos jokainen suomalainen valitaan hallituksen ministeriksi, niin ketä he hallitsevat? Toisiaanko? Eikö kuulostakin naurettavalta. Mutta jostain syystä ketään, jotka on höynäytetty luulemaan menevänsä taivaaseen, tuo esimerkki ei naurata yhtään.
Ilmsts.5 ” olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi (Jumalan valtakunnan perustaminen taivaaseen) ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maata.”
Ilmsts.20 ”Meri ja Kuolema antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat.”
Ilmsts.21 ”Minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, heidän Jumalansa;
on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
Taivaassa ei ole koskaan ollut sairautta eikä kuolemaa, joten tuo ennustus täyttyy maan päällä, ei taivaassa.”
= = =
Pöydällä on kirjeitä. Vaikka yhdessä lukee, että ”sinut on valittu kansanedustajaksi”, tiedän ettei tuo kirje ole tarkoitettu minulle, koska en ole ollut edes ehdokkaana.
Mutta sadat miljoonat ihmiset on höynäytetty luulemaan, että kuoltuaan menevät taivaaseen, Mutta Raamattu kertoo yksiselitteisesti, että jokainen taivaaseen valittu ihminen tulee olemaan Jumalan valtakunnan ministeri.
Kirjeissä on nimi ja osoite, kenelle se on tarkoitettu. Niissä kirjeissä Raamatussa, jotka kertovat taivaaseen menosta, on myös kerrottu, kenelle nuo kirjeet on osoitettu.
> Kirje 1.kor.1:1; > Kirje 2.kor.1:1 ”Paavali Jumalan seurakunnalle ynnä kaikille pyhille.”
> Kirje Gal.1:1,2 ”Paavali Galatian seurakunnalle.”
> Kirje Efes.1:1 ”Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille.”
> Kirje Fil.1:1-13 ”Paavali kaikille pyhille. Me kiitämme Jumalaa, Herramme Jeesuksen Kristuksen Isää, kiitämme häntä sen toivon tähden, joka teille on talletettuna taivaissa ja josta jo ennen olette kuulleet sen evankeliumin totuuden sanassa,
joka on tullut teidän tykönne.
Sentähden emme ole lakanneet teidän edestänne rukoilemasta, että tulisitte täyteen hänen tahtonsa tuntemista kaikessa hengellisessä viisaudessa ja ymmärtämisessä,
vaeltaaksenne Herran edessä arvollisesti, hänelle kaikessa otollisesti, kaikessa hyvässä työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen kautta,
kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,
häntä (Luojaa) , joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.”
> Kirje 1.tes.1:1;> Kirje 2.tes.1:1 ”Paavali tessalonikalaisten seurakunnalle.”
> Kirje 1.tim.1:1,2; > Kirje 2.tim.1:1,2 ”Paavali Timoteukselle.”
> Kirje Tit.1:1,4 ”Paavali Titukselle.”
> Kirje Filem.1:1 ”Paavali Filemonille.”
> Kirje hebr.1:1 ”Jumala muinoin oli puhunut isille profeettain kautta, meille Pojan kautta, joka on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa.”
> Kirje Jaak.1:1 ”Jaakob: Veljeni...”
> Kirje 1.Piet.1:1,2 ”Pietari valituille, jotka asuvat hajallaan Pontossa, Galatiassa, Kappadokiassa, Aasiassa ja Bityniassa, jotka Isän Jumalan edeltätietämisen mukaan ovat valitut…”
> Kirje 2.Piet.1:1,10,11 ”Pietari: Pyrkikää tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea; sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.”
> Kirje 1.Joh.1:3,4,6 ”Minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, Ja tämän me kirjoitamme. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.”
> Kirje 2.Joh.1:1 ”Valitulle rouvalle.”
> Kirje 3.Joh.1:1 ”Rakkaalle Gaiukselle. Minulla ei ole suurempaa iloa kuin se, että kuulen ’lasteni’ vaeltavan totuudessa.”
> Kirje Juudas 2 ”Juudas kutsutuille.”
> Kirje Ilmsts.1:4 ”Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle.”
-
Onko noissa Raamatun kirjeissä sinun nimesi ja osoitteesi?
Ei ole, joten mikä on saanut sinut olettamaan, että sinut on valittu ehdolle menemään taivaaseen eli hallitsemaan henkipersoonina Kristuksen kanssa maan päällä ikuisesti elävää ihmiskuntaa?
-
6000 vuotta sitten maan päällä ei ollut kuolemaa, syntiä sairautta, valitusta eikä kipua. Luojan valtuuttamana Jeesus tulee ”valittujen kanssa” taivaasta käsin palauttamaan tuon Onnelan maan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938