Kun kokoukset ovat hääjuhlaan tai presidentin vastaanottoon verrattavia, joihin täytyy pukeutua sen mukaan, niin pitäkää kokouksenne ilman minua.
Hääjuhlakokoukset
11
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, hyvää päivänjatkoa.
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Kuinka monta aloitusta Anonyymi-ap on aikonut tehdä tästä asiasta? Jos ainoa ongelma on pukeutuminen, niin ongelmat ovat mitättömät.
Kun puhutaan todellisista ongelmista niin ne ovat seuraavat.
-Liian monta kokousta/viikko
-Kenttäpalvelus: Kaikki ei pysty.
- Puheiden pito: Kaikki ei pysty.
-Jatkuva Vartiotornin tutkiminen.
-Perhetutkistelu.
-Kyttäys.
-Verioppi.
-Karttaminen.
Siinä muutama mainitakseni. Muut saavat jatkaa listaa.
-- Anonyymi
Kaikki alkaa pukeutumisesta. Jos ei pukeudu käskyjen mukaan, ei voi mitään tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki alkaa pukeutumisesta. Jos ei pukeudu käskyjen mukaan, ei voi mitään tehdä.
Jatkan vielä, että olen kyllä samaa mieltä ongelmista, joista kirjoitit. Mutta mitään ei voi tehdä ilman presidentillisiä vaatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, että olen kyllä samaa mieltä ongelmista, joista kirjoitit. Mutta mitään ei voi tehdä ilman presidentillisiä vaatteita.
Sitä paitsi kokouksethan ovat vapaaehtoisia. Sain sen vasta tietää. Mutta kun ” jumalisia” vaatteita pitäisi pitää vapaa-ajallakin. Se on jo liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi kokouksethan ovat vapaaehtoisia. Sain sen vasta tietää. Mutta kun ” jumalisia” vaatteita pitäisi pitää vapaa-ajallakin. Se on jo liikaa.
Kenttää teen vain läheisilleni. En käy ovilla enkä muuallakaan, kun en pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenttää teen vain läheisilleni. En käy ovilla enkä muuallakaan, kun en pysty.
En käy kokouksissa. Seuraan silloin tällöin zoomista. Harjoituspuheita een ole koskaan pitänyt. Ymmärrän täysin, että kaikki eivät pysty puheita pitämään. Mutta kokouksehan eivät ole pakollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy kokouksissa. Seuraan silloin tällöin zoomista. Harjoituspuheita een ole koskaan pitänyt. Ymmärrän täysin, että kaikki eivät pysty puheita pitämään. Mutta kokouksehan eivät ole pakollisia.
Ja minä en pidä suoraan sanottuna Jehovan todistajien pakollisesta pukeutumistyylistä. Pelkästään jo se karsii pois kokouksessakävijöitä. Minä en edes kelpaa vaatteineni sinne. Niin kuin sanoin, en käy kokouksissa. On siihen kyllä muitakin syitä kuin vaatteet. Ja kaksi kokousta viikossa on liikaa. Aikoinn oli kolme kokousta viikossa. Plus muut pienemmät kokoontumiset. Se oli liikaa minulle. Jos ei joka paikassa näkynyt ja tunteja ollut reilusti, oli huonoa seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä en pidä suoraan sanottuna Jehovan todistajien pakollisesta pukeutumistyylistä. Pelkästään jo se karsii pois kokouksessakävijöitä. Minä en edes kelpaa vaatteineni sinne. Niin kuin sanoin, en käy kokouksissa. On siihen kyllä muitakin syitä kuin vaatteet. Ja kaksi kokousta viikossa on liikaa. Aikoinn oli kolme kokousta viikossa. Plus muut pienemmät kokoontumiset. Se oli liikaa minulle. Jos ei joka paikassa näkynyt ja tunteja ollut reilusti, oli huonoa seuraa.
On suunnaton helpotus, kun en enää käy kokouksissa.
- Anonyymi
Menetkö veryttelypuvussa hautajaisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003