Iranilla on raketteja joiden kantomatka on jopa 3000 km.
Mitä Iran tekisi ydinaseilla ?
https://youtu.be/V9gMNywkOOI?si=UbqEPtEnhmUjpDpE
Pitäisikö muslimeiden saada ydinase ?
18
139
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi, ehdottomasti. Saataisiin Israel pois maailmankartalta ja rauha maailmaan.
- Anonyymi
Sitähän se Hitlerinkin yritti ja pani toimeen holokaustin.
- Anonyymi
Ja oli kuin olikin oikeassa, kuten nyt voidaan todeta.
- Anonyymi
Iran on muslimi valtio ja sillä on selkeä tavoite.
- Anonyymi
Nimenomaan, pysyvä rauha, ilman rikollisesti perustettua Israelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, pysyvä rauha, ilman rikollisesti perustettua Israelia.
valehtelet kuin saatanan lapsi.
- Anonyymi
Juutalaiset pyrkivät vain rauhaan.
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
- Anonyymi
Ps 27:12: "Älä anna minua alttiiksi ahdistajaini vimmalle, sillä väärät todistajat nousevat minua vastaan ja puuskuvat väkivaltaa."
Ps 54:3: "Sillä muukalaiset nousevat minua vastaan, ja väkivaltaiset väijyvät minun henkeäni, eivät he pidä Jumalaa silmäinsä edessä. Sela."
Islam tuskin voi tuoda Rauhaa maan päälle.- Anonyymi
En ymmärrä mitä noila "Post Scriptum" lauseilla yritetään sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä noila "Post Scriptum" lauseilla yritetään sanoa?
ei sun älyä ole ennenkään kehuttu.
- Anonyymi
Jes 59:8:
"Rauhan tietä he eivät tunne, oikeutta ei ole heidän askeleissansa; polkunsa he tekevät mutkaisiksi, ei kukaan, joka niitä käy, tunne rauhaa." - Anonyymi
Ei ydinaseilla sormia nappattamalla tuhota ketään.
Sekin pitää laukaista ja läpäistä ilmapuolustus.
Voidaan torjua jo hyökkääjän ilmatilassa ja siiloon, niin tulee hyökkääjällä vetelät housuun.
Ydinase taikasana millä saa aloitettua sodan.
Aikaisemmin oli tunnelit. - Anonyymi
Muslimimaat eivät edes tunnusta Israelin valtiota.
- Anonyymi
Kahden valtion malli on täysin mieletön ajatus, koska muslimimaat eivät edes tunnusta Israelin valtiota, eivätkä koskaan niin aio tehdä.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu ja hanki parempi yleissivistys.
- Anonyymi
Nykyisten ydinasevaltioiden lisäksi 30-40 ydinvoimaa käyttävää maata pystyy halutessaan valmistamaan ydinaseen lyhyessä ajassa. Käytännössä kaikki ydinpolttoaineen tuottamiseen kykenevät maat ja laitokset voisivat teknisesti valmistaa myös ydinaseita. Myös tavalliset ydinvoimalat on mahdollista suunnitella niin, että niiden tuottama ydinjäte on jalostettavissa ydinaseiden raaka-aineeksi.
Tämän vuoksi ydinvoiman käyttö tekee salaiset ydinaseohjelmat huomattavasti helpommiksi. Lähes kaikki nykyiset ydinasevaltiot ovat jossain vaiheessa valmistaneet ydinaseen siviiliydinvoimaohjelman suojissa. Tämä on edelleen todennäköisin tapa, jolla uudet valtiot hankkivat ydinaseita. - Anonyymi
Järisyttävä tietoisku: muslimeilla - Pakistan + Intia - on jo ydinase. Ja sitten toinen järisyttävä tietoisku. Iran ei ole valtiona aloittanut sotia. Israel - jolla on ydinaseita - on sen sijaan tehnyt useita iskuja Iraniin.
- Anonyymi
Pysäyttämätön Iranin ase.
https://youtu.be/MEz_o7I_A3Q?si=-8Pu3a_SkqVQnyd5
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627