Mainitsee Jumalan useasti tässä alussa ainakin.
https://www.youtube.com/watch?v=sP5Ccs097XI
Olen ollut tyytymätön ja kielteinen Donaldia kohtaan, koska Ukrainaa ei ole auttanut tarpeeksi.
Mutta kuunnellessani tuota D:N puhetta ilonkyyneleet nousivat simliini.
Donald Trump puhuu Jumalasta
27
290
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhan ruhtinas
- Anonyymi
Jaa, yrittää vetää Jumalankin tähän sotaansa mukaan. Luulenpa, että Jumala ei tule häntä, eikä Israelia auttamaan. Onko Trump juutalainen, vai miksi hän niin ihannoi Kristuksen tappajia ja murhamiehiä?
- Anonyymi
Eikös vävy ole sitä itteään.
- Anonyymi
Tytär on kääntynyt ortodoksijuutalaiseksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ivanka_Trump
Trump tapasi toisen kiinteistömoguliperheen pojan Jared Kushnerin vuonna 2005. He alkoivat pian seurustella ja menivät naimisiin vuonna 2009. Trump kääntyi miehensä uskontoon ortodoksijuutalaisuuteen. Perhe viettää uskontonsa sääntöjen mukaista sapattia. Heillä on kolme lasta.[1] Isänsä virkaanastujaisten yhteydessä Ivankasta tuli ensimmäinen presidentin perheeseen (engl. First family) kuulunut henkilö, joka oli uskonnoltaan juutalainen.[3][4]
- Anonyymi
Donaldin arvostus nousi huomattavasti.
- Anonyymi
Trump on osoittautunut täydelliseksi valehtelijaksi (kuten persutkin meillä) ja on pettänyt MAGA -kannattajansa täysin.
Hänen piti pysytellä erossa muiden sodista, mutta on kaulaansa myöten mukana niissä.
Trumpin "ansiosta" rauhaa ei ole tullut Ukrainaan, koska tukee Putleria, eikä myöskään Gazaan, koska tukee Netanjahua.
Trump on pelkkä rikollinen roisto, kuten Putler ja Netanjahukin.
- Anonyymi
Uskovaiset ovat tunnetusti yksinkertaisia ja hyväuskoisia.
- Anonyymi
Typerintä porukkaa, mitä maa päällään kantaa.
- Anonyymi
"Mutta kuunnellessani tuota D:N puhetta ilonkyyneleet nousivat simliini."
Teidän vajakki-porukalle voi syöttää mitä vaan ja kaikki menee täydestä ! - Anonyymi
Trump on myös suuri lasten ystävä, ihan niinkuin Jeesuskin oli, vai mitä Jumalaa Trump tarkoitti? Ihan alkaa itkettämään kun vain ajatteleekin asiaa.
- Anonyymi
Varsinkin Gazan lapset ovat lähellä hänen sydäntään.
Suuri lasten ystävä Donald haluaisi siirtää heidät turvaan Gazan rivieran tieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin Gazan lapset ovat lähellä hänen sydäntään.
Suuri lasten ystävä Donald haluaisi siirtää heidät turvaan Gazan rivieran tieltä.aikaisemmat sukupolvet kassassa on kasvatettu vihaamaan ja murhaamaan juutalaisia, miten nämä nykyiset lapset eroavat saamaltaan juutalaisvihakasvatukseltaan , joka tähtää juutalaisten murhaamiseen , aikaisempien muslimien saamasta kasvatuksesta?
Murhaaja on murhaaja ikään katsomatta.
Joukossa voi olla muutama poikkeus, varsinkin nyt kun ovat saaneet kunnolla ansaitsemansa selkäsaunan.
Presidentti Donald Trumpin aikaansaannokset ovat saaneet MAGA-kannattajat pohtimaan iskulauseen päivittämistä muotoon "MAPA" eli Make America Pussy Again.
- Anonyymi
Trump on kannatta menestysteologiaa joka on suoraan narsistista saatanaa, ei perustu Jeesuksen ristintyön armoon.
Jeesus on vain rahastusta varten ja sionistit pyyhkii Jeesuksella, niillä ei ole Jeesuksen Henkeä.
Jeesus – todellinen "Isra-el" (Jumalan hallitsema)
Nimi Isra-el tarkoittaa: ”se, joka taistelee Jumalan kanssa” tai ”Jumalan hallitsema”.
Jeesus on ainoa, joka on täydellisesti voittanut synnin ja kulkenut Jumalan tahdossa loppuun asti.
Hän on Israelin täyttymys – siunauksen kantaja, ei vain Israelille vaan kaikille kansoille.
"Hän sanoi: 'Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt – kuulkaa häntä.'"
(Matt. 17:5) - Anonyymi
Donald Trump on äskettäin sanonut: Me rakastamme Jumalaa.
9.35 - 10.03
https://www.youtube.com/watch?v=wulrmNDuITU - Anonyymi
Voi tuota syväsokeuttanne !
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
Trumpin kohdalla ja hänelle voisi sanoa hieman samoin kuin Johannes Kastaja sanoi Herodekselle:
Mark. 6:18 ja Johannes oli sanonut Herodekselle: "Sinun ei ole lupa pitää veljesi vaimoa".
Eroaminen ja uudelleen avioituminen jo kertoo selvästi sen, että missä oikeasti mennään Trumpin kohdalla, eli hän vähät välittää Jumalan tahdosta !
Toinen ydin asia Trumpin kohdalla on tämä:
Matt. 6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
Luuk. 16:13 Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."
Nämä asiat ovat niin selviä, että sokeankin tulisi ne käsittää, mutta kun ei !
Eli teitä raukkoja voi huijata ja vedättää ihan määrättömästi !
Voi voi voi !- Anonyymi
Tähän voisi lisätä tämän.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkintakomitea-trump-oli-vallankaappausyrityksen-keskiossa-julkiset-kuulemiset-kongressitalon-valtauksen-tutkinnasta-alkoivat/8448664
Room. 13:2
Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.
Ja vallankaappausyritys sen kun jatkuu...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/asiantuntija-trump-tekee-sisaista-vallankaappausta-yrittaa-tuhota-muut-hallinnonalat/9173328
Trump on PAHA !
- Anonyymi
<<21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<
Johanneksen evankeliumi: 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
Heb: 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
Jotka tämän hylkäävät Jeesus lausuu näin:
'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Jer.48:10 Kirottu olkoon, joka tekee Herran työn laiskasti, ja kirottu olkoon, joka miekkansa antaa lakata verta vuodattamasta.
>>Olen ollut tyytymätön ja kielteinen Donaldia kohtaan, koska Ukrainaa ei ole auttanut tarpeeksi. >>
Minä olen ollut tyytyväinen.
Ja vieläpä samasta syystä.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Mistä tämä helluntailais-katolilaisen "kristityn" ilo kumpuaa?
1. Tess. 5:7
Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
Ilm. 17:6
Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
>>Trump on osoittautunut täydelliseksi valehtelijaksi (kuten persutkin meillä) ja on pettänyt MAGA -kannattajansa täysin. >>
S&P 500 nousi ennätykseen.
Punikkia kiukuttaa. Hyvä.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
"Punikkia kiukuttaa. Hyvä."
Ketä punikkia?
Jos sinä olet alkanut näkemään "pikku punikkeja", niin soita 112 !
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00376
"Delirium tremensin oireet
Delirium tremens voi kehittyä 1–6 vuorokautta pitkään kestäneen ja runsaan alkoholinkäytön lopettamisen jälkeen.
Alkoholin vieroitusvaiheessa ilmenevässä delirium tremens -tilassa henkilön tajunnan taso ja keskittymiskyky ovat häiriintyneet ja hänen ajan ja paikan tajunsa on hämärtynyt. Tilan edetessä ilmenee tyypillisesti konkreettisia näköharhoja, kuten eläimiä tai ihmishahmoja, kosketusharha-aistimuksia, vainoharhaisuutta ja harvemmin haju- tai ääniharhoja. Ihminen hikoilee, hänen pulssinsa on nopeutunut ja hän on voimakkaan kiihtynyt tai pelokas. Vointi saattaa aaltoilla lähes oireettomuuden sekä seuraavassa hetkessä ilmenevän rajun levottomuuden ja harhaisuuden välillä. Delirium tremens on hengenvaarallinen tila. Hoitamattomana noin joka viides ja hoidettunakin 5–10 % delirium tremens -tiloista johtaa kuolemaan."
- Anonyymi
Joh.5:28-29 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehteet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
- Anonyymi
Biblia (1776) Ilm.20:13 Ja meri antoi ne kuolleet jotka hänessä olivat, ja kuolema ja helvetti antoi ne kuolleet, jotka heissä olivat: ja ne tuomittiin jokainen töittensä jälkeen.
- Anonyymi
Sananl.11:31 Katso, vanhurskas saa palkkansa maan päällä, saati sitten jumalaton, ja syntinen. n
- Anonyymi
Donaldille solid 10
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775199- 574577
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943708- 502749
- 212197
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461873- 1171791
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981531- 711105
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094