Suklaan kipuraja ylitetty

Anonyymi-ap

Nyt loppui kyllä suklaapatukoiden osto.Pätkiksen kilohinta oli k kaupassa 48 euroa.😲

28

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko suklaa kovinkin kipeä?

      • Anonyymi

        Aloittaja lienee tarkoittanut suklaan kipurajalla suklaan hinnan kipurajaa. Kielitoimiston sanakirjan mukaan kipurajalla tarkoitetaan rajaa, jonka ylitys aiheuttaisi kestämättömiä ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja lienee tarkoittanut suklaan kipurajalla suklaan hinnan kipurajaa. Kielitoimiston sanakirjan mukaan kipurajalla tarkoitetaan rajaa, jonka ylitys aiheuttaisi kestämättömiä ongelmia.

        Miksi et anna aloittajan itse vastata omista asioistaan, vaan käyt aina puuttumaan hänen asioihinsa?

        Yleinen tekoäly vastaa, että suklaan kipuraja on se, jossa kaakaopapu tuntee kipua, vaikkapa kun se jättää kasvuympäristönsä tai se joutuu jauhimeen tahi kun suklaalevystä taitetaan pala. Suklaan hinnan kipuraja sen sijaan on se raja, jota enemmän maksaessaan asiakas alkaa tuntea mielipahaa huonosta tai ristiriitaisesta valinnasta.


      • Anonyymi

        ”Onko suklaa kovinkin kipeä?”

        Nykyään ihmiset osaavat äidinkieltään huonosti. Suosittelen käyttämään Kielitoimiston sanakirjaa, jos tulee vastaan epäselvä sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Onko suklaa kovinkin kipeä?”

        Nykyään ihmiset osaavat äidinkieltään huonosti. Suosittelen käyttämään Kielitoimiston sanakirjaa, jos tulee vastaan epäselvä sana.

        Niin otsikossa mainittiin että suklaan kipuraja on ylitetty. Onko suklaalta kysytty missä kipu tuntuu ja tarvitseeko kipulääkettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin otsikossa mainittiin että suklaan kipuraja on ylitetty. Onko suklaalta kysytty missä kipu tuntuu ja tarvitseeko kipulääkettä?

        Onko píllulta kysytty miltä kakka tuntuu ja tarvitseeko se hyttyskarkotetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko píllulta kysytty miltä kakka tuntuu ja tarvitseeko se hyttyskarkotetta?

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      "Suklaan kipuraja ylitetty."

      Aloittaja ei hallitse suomen kieltä.

      Suosittelen käyttämään tekoälyä, jos tulee vastaan asioita, joita ei ymmärrä.

      • Anonyymi

        Te ette kumpikaan osaa suomen kieltä. MKH puhuu suklaan kipurajasta ja nepsy suklaan kipeydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te ette kumpikaan osaa suomen kieltä. MKH puhuu suklaan kipurajasta ja nepsy suklaan kipeydestä.

        Naisvihaaja havaittu.


    • Anonyymi

      Siis suklaan HINNAN kipuraja,sopiva hinta olisi ennemmin 5 euroa kilo kuin 50 euroa 😲

      • Anonyymi

        Kyllä hinnat on nousseet,esim pyörän kahvat maksoi halpa kaupassa halvimmillaan 15 euroa ja kalleimmat 27 euroa.
        Muutama vuosi sitten niitä sai kolmella eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hinnat on nousseet,esim pyörän kahvat maksoi halpa kaupassa halvimmillaan 15 euroa ja kalleimmat 27 euroa.
        Muutama vuosi sitten niitä sai kolmella eurolla.

        Porkkana oli lähikaupassa 4 euroa kilo kun ennen sai niitä alle 1 euro kilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porkkana oli lähikaupassa 4 euroa kilo kun ennen sai niitä alle 1 euro kilo.

        Lähi S kaupassa pätkikset oli melkein 50 euroa kilo ja tikkujäätelöt 34 EUR kilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hinnat on nousseet,esim pyörän kahvat maksoi halpa kaupassa halvimmillaan 15 euroa ja kalleimmat 27 euroa.
        Muutama vuosi sitten niitä sai kolmella eurolla.

        Onko sinun pakko syödä pyörän kahvoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähi S kaupassa pätkikset oli melkein 50 euroa kilo ja tikkujäätelöt 34 EUR kilo.

        Uusi Opel maksaa 30t€ mutta vanhan saa 300€:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähi S kaupassa pätkikset oli melkein 50 euroa kilo ja tikkujäätelöt 34 EUR kilo.

        Ostatko suklaata kiloittain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähi S kaupassa pätkikset oli melkein 50 euroa kilo ja tikkujäätelöt 34 EUR kilo.

        Pätkistä kilo ja tikkujäätelöä kilo on HUOMATTAVASTI kaikkein tärkeimmät ruuat laihdutuksessa.

        Seuraava on huavei ja akkukäyttöiset mononlämmittimet.


    • Anonyymi

      Tiedättekö mitä herkkuperseet nyt tekee🤔
      Ei ne tietenkään lopeta suklaan syömistä,vaan ostaa halvemmalla kokonaisia levyjä 😂
      Ja läskiä tulee runsaasti.

      Ennemmin se edistäisi kansanterveyttää että pienet pakkaukset olisivat kilohinnaltaan saman suuruisia.
      Nämä hallituksen toimet on ollut muutenkin perseestä 😂

      • Anonyymi

        Sinä et osaa suomen kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et osaa suomen kieltä.

        Sinulta pitäisi labrassa tutkia pìllun herkkä CRP.


      • Anonyymi

        Hallitus on perseestä ja herkkuperseet on perseestä? Miksi sinulla pyörii perse mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta pitäisi labrassa tutkia pìllun herkkä CRP.

        Naisvihaaja havaittu taas.


    • Joo..suklaa on kyl törkeän kallista sen prkleen sokeriveron vuoksi.. ..itse ostan vain tarjouksista, joita varsin usein..Tokmanni parhaita tarjouksissa.. ..jonkun pitäisi vain tajuta myyntivolyymin vaikutus kun sillä takuulla tulisi isommat voitot jatkuvalla tarjouksellakin..

      • Anonyymi

        Suklaan törkeän kallis hinta ei kylläkään johdu sokeriverosta vaan kaakaon maailman markkinahinnasta.


    • Anonyymi

      Osta nyt suklaata. 3 levyä kympillä, jopa neljä. Ärrät myy halvalla. Vanhenee nääs.

      • Anonyymi

        Ei niin pieni määrä vielä vanhene.Jotku syö 3 levyä 10 minutissakin.Eikö siinä ole aina päiväystä 6 kuukautta eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe