Pääseekö 7-kymppiset ilmaiseksi torstaina Provinssiin? Jos niin mistä lipun saa?
7-kymppiset Provinssiin
17
270
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsee, mikäli näyttää Setan jäsenkorttia
- Anonyymi
No mieluummin se kuin perussuomalaisten jäsenkortti.
- Anonyymi
Miksi sen tiedon etsiminen on itselle aina niin vaikeaa?
Viiden sekunnin googlehaulla löysin Provinssin sivuilta seuraavaa:
"Kaikki 70-vuotiaat ja sitä vanhemmat pääsevät Provinssiin veloituksetta torstaina. Todistathan ikäsi kysyttäessä portilla ja haet ilmaisen rannekkeen lippuluukulta."- Anonyymi
Ei se taida olla se tiedon hankkiminen vaan huomion herättäminen asiasta.
- Anonyymi
Takahuoneesta...
- Anonyymi
Mutta sieltä voidaan poistaa, jos on sitä mieltä, että sukupuolia on vain kaksi.
- Anonyymi
Portilla pitää näyttää elin ja vakuuttaa homouden olevan normaalia.
- Anonyymi
Persuja ei pitäisi päästä minnekään julkiselle paikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja ei pitäisi päästä minnekään julkiselle paikalle.
Öyh
- Anonyymi
Minä näytän portilla komian kyrpäni, pääsen varmaan sisään.
- Anonyymi
Et pääse. Sinulla pitää olla pimpero. Pojilta on pääsy kielletty alueelle..paitsi jos olet alunperin tyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pääse. Sinulla pitää olla pimpero. Pojilta on pääsy kielletty alueelle..paitsi jos olet alunperin tyttö.
Kun on pimpeli, sillä kaikki pääsöö Provinssiin sisään.
- Anonyymi
Tiistaina pääsee
- Anonyymi
Kuka haluaa tuonne sateeseen ja kurakkoon rämpimään??
Koko viikonlopuksi on luvassa kunnon vesisateita. Parempaakin tekamistä löytyy.- Anonyymi
Taas joku tomppeli pessimisti kommentoi. Säätiedotus näyttää hyvää säätä. Lauantaina ehkä hieman kosteutta iltaa kohden.
- Anonyymi
Pridelippua heiluttaen kuulemma voi päästä ilmaiseksi. Eikä ainakaan heitetä pihalle niin herkästi.
- Anonyymi
Vasemmistolaisten, lesbojen ja homojen priderokki. Kiertäkää kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004