Tämä on nyt yksin Trumpin sota, ja Netanjahun.
Jos minä olisin USAn presidentti niin lopettaisin tämän sodan 24 tunnissa.
Soittaisin molemmille ja sanoisin että tämä on paha, paha sota.
Niin se loppuisi. 24 tunnissa.
Tätä Irakin sotaa ei olisi tullut jos minä olisin presidentti
7
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tappeleeko Trump ja Netanjahu keskenään? Mutta siitä huolimatta, ei saa antaa pelolle valtaa.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko, että Iranin olisi tuhonnut jo aiemmin joku muu.
- AnonyymiUUSI
Tais mennä Trumpin Rauhan nobel- haaveet?
- AnonyymiUUSI
Hyvin sä Seppo vedät....:)
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmeen Irakin sotaa? Mistä sä nyt oikein puhut? Sulla taitaa olla vähän maantieto hakusessa.
- AnonyymiUUSI
Jos taas minä olisin ollut jompikumpi, olisin lopettanut Iranin ja muiden perseilyt alkupisteeseensä. Helvetti, vuosia ja vuosikymmeniä pitänyt katsella ja kuunnella tuota paskaa.
- AnonyymiUUSI
Uskon sen. Aloittajasta presidentti! Kerro lisää hienoja lupauksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324301Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252195Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122147Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su491739- 301453
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731446- 661254
- 821221
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321211Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111937