Mikä siinä on että aika moni ei halua vastata viesteihin vaan ilmoituksessa lukee vain soitot?
Menee aika monet kaupat ohi kun ei vastata viestiin.
Laitoin yhdelle myyjälle viestiä vaikka ilmoituksessa luki että vain soitot, eikä ole vastannut mitään ja auto on edelleen myynnissä. Olisi saanut ehkä jo myytyä minulle kaksi kuukautta sitten jos vain olisi vastannut nettiautossa viestiini. Kysyin että koska saa tulla saa katsomaan. Toinen myyjä sitten vastasi ja kaupat saatiin tehtyä.
Vain soitot nettiauton ilmoituksissa
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa vastata suoraan kysymykseen, kai siinä halutaan suodattaa ne pois, jotka kysyvät jotain mutteivät vastauksen saatuaan enää kommentoi mitään.
Itse kyllä myyjänä keskustelen mieluummin viestillä. Asiaan voi palata, kun on aikaa enkä edes halua työaikana kuunnella Jormien jaaritteluita autohistoriastaan. Ostajakandidaatin viestinnästä kyllä näkee, kuka on tosissaan ja haihattelijat ("tiukka hinta") voi ohjata budjetilleen paremmin sopivien ajopelien ääreen.- Anonyymi
Oman kokemukseni mukaan soittaja on ainakin jonkin verran oikeasti ostamassa.
Viestejä lähettävä on enemmän renkaanpotkija. Poikkeuksia tietysti on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan soittaja on ainakin jonkin verran oikeasti ostamassa.
Viestejä lähettävä on enemmän renkaanpotkija. Poikkeuksia tietysti on.Niin, ja nämä renkaanpotkijat viestittelee yleensä Prepaid numerosta, joten heitä ei voi jäljittä mitenkään. Eli, he voivat tahallaan vedättää myyjää ja jopa kehua tulevansa katsomaan myytävää... parhaassa tapauksessa jopa varataan, ja sitten heitä ei näy mailla eikä halmeilla sovittuun aika.. Minulle on käynyt juuri noin, mutta en kaupannut autoa vaan toisenlaista menopeliä.
- Anonyymi
Auton myynti suoraan toiselle käyttäjälle on rasittavaa.
Vuosien varrella omaa kokemusta on neljän auton myynnistä.
Vaikuttaa, etteivät ostajaehdokkaat ymmärrä, että mahdollinen
tinkiminen tehdään vasta myyjän pihalla - kun auto on nähty -
eikä puhelun tai viestin ensimmäisessä lausessa!
Olen joskus hermostuspäissäni tokaissut, että "ellei sinulla ole
rahaa ostaa sitä autoa", miksi soitat klo 06:00 aamulla?- Anonyymi
Ostajana vastaan: Jos auto sijaitsee kaukana omalta paikkakunnalta, sovin aina hinnan jonka olen valmis maksamaan mikäli auto vastaa ilmoittajan kuvausta. Ei ole mitään järkeä ajaa useita satoja kilometrejä myyjän pihaan jonka asenne on "Pyynti on myynti" "Jos ei ole rahaa älä tule" moiset kusiaivot roikottavat peltilehmiään pitkään myynnissä.. Eli kannattaa myyjänä myös nähdä asioita laajemmin kuin vaan sinne oman navan kohdille.
Itse möin yhden auton jokunen vuosi sitten henkilölle joka oli puhelimessa/s.postiviesteissään asiallinen, mutta ei tehnyt parasta tarjousta. Tuli yli 500Km:n päästä sovitusti ja maksoi sen minkä viestissään lupasi. Jos olisin käyttänyt sinun taktiikkaasi = huono asenne, olisi jäänyt nopea autokauppa toteutumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466314
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284287- 952834
- 412247
- 332032
- 491984
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481