Vain soitot nettiauton ilmoituksissa

Anonyymi-ap

Mikä siinä on että aika moni ei halua vastata viesteihin vaan ilmoituksessa lukee vain soitot?
Menee aika monet kaupat ohi kun ei vastata viestiin.
Laitoin yhdelle myyjälle viestiä vaikka ilmoituksessa luki että vain soitot, eikä ole vastannut mitään ja auto on edelleen myynnissä. Olisi saanut ehkä jo myytyä minulle kaksi kuukautta sitten jos vain olisi vastannut nettiautossa viestiini. Kysyin että koska saa tulla saa katsomaan. Toinen myyjä sitten vastasi ja kaupat saatiin tehtyä.

5

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En osaa vastata suoraan kysymykseen, kai siinä halutaan suodattaa ne pois, jotka kysyvät jotain mutteivät vastauksen saatuaan enää kommentoi mitään.

Itse kyllä myyjänä keskustelen mieluummin viestillä. Asiaan voi palata, kun on aikaa enkä edes halua työaikana kuunnella Jormien jaaritteluita autohistoriastaan. Ostajakandidaatin viestinnästä kyllä näkee, kuka on tosissaan ja haihattelijat ("tiukka hinta") voi ohjata budjetilleen paremmin sopivien ajopelien ääreen.

• Anonyymi

Oman kokemukseni mukaan soittaja on ainakin jonkin verran oikeasti ostamassa.
        Viestejä lähettävä on enemmän renkaanpotkija. Poikkeuksia tietysti on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan soittaja on ainakin jonkin verran oikeasti ostamassa.
        Viestejä lähettävä on enemmän renkaanpotkija. Poikkeuksia tietysti on.

Niin, ja nämä renkaanpotkijat viestittelee yleensä Prepaid numerosta, joten heitä ei voi jäljittä mitenkään. Eli, he voivat tahallaan vedättää myyjää ja jopa kehua tulevansa katsomaan myytävää... parhaassa tapauksessa jopa varataan, ja sitten heitä ei näy mailla eikä halmeilla sovittuun aika.. Minulle on käynyt juuri noin, mutta en kaupannut autoa vaan toisenlaista menopeliä.

• Anonyymi

Auton myynti suoraan toiselle käyttäjälle on rasittavaa.
      Vuosien varrella omaa kokemusta on neljän auton myynnistä.
      Vaikuttaa, etteivät ostajaehdokkaat ymmärrä, että mahdollinen
      tinkiminen tehdään vasta myyjän pihalla - kun auto on nähty -
      eikä puhelun tai viestin ensimmäisessä lausessa!
      Olen joskus hermostuspäissäni tokaissut, että "ellei sinulla ole
      rahaa ostaa sitä autoa", miksi soitat klo 06:00 aamulla?

• Anonyymi

Ostajana vastaan: Jos auto sijaitsee kaukana omalta paikkakunnalta, sovin aina hinnan jonka olen valmis maksamaan mikäli auto vastaa ilmoittajan kuvausta. Ei ole mitään järkeä ajaa useita satoja kilometrejä myyjän pihaan jonka asenne on "Pyynti on myynti" "Jos ei ole rahaa älä tule" moiset kusiaivot roikottavat peltilehmiään pitkään myynnissä.. Eli kannattaa myyjänä myös nähdä asioita laajemmin kuin vaan sinne oman navan kohdille.

Itse möin yhden auton jokunen vuosi sitten henkilölle joka oli puhelimessa/s.postiviesteissään asiallinen, mutta ei tehnyt parasta tarjousta. Tuli yli 500Km:n päästä sovitusti ja maksoi sen minkä viestissään lupasi. Jos olisin käyttänyt sinun taktiikkaasi = huono asenne, olisi jäänyt nopea autokauppa toteutumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      246
      6314
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4287
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      95
      2834
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2247
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2032
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      49
      1984
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1850
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1739
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1542
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      231
      1481
    Aihe