On jo uhkaillut " make iran great again"
Trumpin suunnitelma vaihtaa Iranin hallinto
11
100
Vastaukset
- Anonyymi
Tietää pitkittynyttä sotaa, Iran kuitenkin eri maa kuin Afganistan, vallanvaihto voisi onnistuakin, on edelleen länsimielisen Shaahin vaikutusta
- Anonyymi
trump voisi vaihtaa myös urpon tumpelo hallituksen
- Anonyymi
Trump lienee nyt sotapressa,mikä on yllätys myös kannattajille.
Mutta Iranin suhteen taisi tulla vikatikki.
Iranin takana on Kiina, Venäjä, Pohjois-Korea ja lukuisa määrä muita valtioita mm. Turkki ja Pakistan.
Mikä porukka ohjeistaa Trumpia, vai onko se todella petturi äänestäjilleen ja muille osapuolille....sopimusrikkoja?"Mikä porukka ohjeistaa Trumpia, vai onko se todella petturi äänestäjilleen ja muille osapuolille....sopimusrikkoja?"
Nytkö vasta alat heräämään, vaikka Trumpushka valehteli julkisesti yli 30 000 kertaa edellisellä presidenttikaudellaan?- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
"Mikä porukka ohjeistaa Trumpia, vai onko se todella petturi äänestäjilleen ja muille osapuolille....sopimusrikkoja?"
Nytkö vasta alat heräämään, vaikka Trumpushka valehteli julkisesti yli 30 000 kertaa edellisellä presidenttikaudellaan?Trumpilla on oma tyylinsä laukoa asioita.
Mutta se, että lähtee sotaseikkailulle, viittaa nyt kuitenkin siihen, että takana on voimia, jotka vaativat sitä.
Isku Iraniin on uhka maailmanrauhalle ja samalla petettiin loppukin luottamus diplomatiaan.
Diplomatiaa maailma tarvitsee, eikä uusia sotaseikkailuja....Israel pitää saada kuriin, eikä tukea sen hirmuhallintoa. Anonyymi kirjoitti:
Trumpilla on oma tyylinsä laukoa asioita.
Mutta se, että lähtee sotaseikkailulle, viittaa nyt kuitenkin siihen, että takana on voimia, jotka vaativat sitä.
Isku Iraniin on uhka maailmanrauhalle ja samalla petettiin loppukin luottamus diplomatiaan.
Diplomatiaa maailma tarvitsee, eikä uusia sotaseikkailuja....Israel pitää saada kuriin, eikä tukea sen hirmuhallintoa.Trumpushka on paskanpuhuja, huijari ja oikeudessa tuomittu rikollinen, joka ivan itse tekee näitä rikoksia. Ja silti sinä vielä kuvittelet, että jospa joku ohjailee häntä. Hahaahhahaa. Mikään ei saa trumplahkolaista luopumaan uskostaan.
- Anonyymi
Trumpushka on paskanpuhuja, huijari ja oikeudessa tuomittu rikollinen, joka ivan itse tekee näitä rikoksia. Ja silti sinä vielä kuvittelet, että jospa joku ohjailee häntä. Hahaahhahaa. Mikään ei saa trumplahkolaista luopumaan uskostaan.
Kumpi tuntuu turvallisemmalta: 9 milj. kipaa vai 225 milj. shemaghia ?
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi tuntuu turvallisemmalta: 9 milj. kipaa vai 225 milj. shemaghia ?
Hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi
Hevonpaskaa, tiltu.
Älä ota itseesi. Kyllä minä tiedän että joillekin yksinkertainen kysymys on liian vaikea ja se aiheuttaa mm. tämmöisen reaktion. Mutta jaksamista !
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota itseesi. Kyllä minä tiedän että joillekin yksinkertainen kysymys on liian vaikea ja se aiheuttaa mm. tämmöisen reaktion. Mutta jaksamista !
Mitä sinä höpötät, tiltu?
- Anonyymi
Mitä sinä höpötät, tiltu?
Ei se sittenkään oikein lähde...mutta kenties tulevaisuudessa ! Odotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864