Trumpin suunnitelma vaihtaa Iranin hallinto

Anonyymi-ap

On jo uhkaillut " make iran great again"

11

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietää pitkittynyttä sotaa, Iran kuitenkin eri maa kuin Afganistan, vallanvaihto voisi onnistuakin, on edelleen länsimielisen Shaahin vaikutusta

• Anonyymi

trump voisi vaihtaa myös urpon tumpelo hallituksen

• Anonyymi

Trump lienee nyt sotapressa,mikä on yllätys myös kannattajille.
      Mutta Iranin suhteen taisi tulla vikatikki.
      Iranin takana on Kiina, Venäjä, Pohjois-Korea ja lukuisa määrä muita valtioita mm. Turkki ja Pakistan.

Mikä porukka ohjeistaa Trumpia, vai onko se todella petturi äänestäjilleen ja muille osapuolille....sopimusrikkoja?

• "Mikä porukka ohjeistaa Trumpia, vai onko se todella petturi äänestäjilleen ja muille osapuolille....sopimusrikkoja?"

Nytkö vasta alat heräämään, vaikka Trumpushka valehteli julkisesti yli 30 000 kertaa edellisellä presidenttikaudellaan?

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

"Mikä porukka ohjeistaa Trumpia, vai onko se todella petturi äänestäjilleen ja muille osapuolille....sopimusrikkoja?"

Nytkö vasta alat heräämään, vaikka Trumpushka valehteli julkisesti yli 30 000 kertaa edellisellä presidenttikaudellaan?

Trumpilla on oma tyylinsä laukoa asioita.
        Mutta se, että lähtee sotaseikkailulle, viittaa nyt kuitenkin siihen, että takana on voimia, jotka vaativat sitä.
        Isku Iraniin on uhka maailmanrauhalle ja samalla petettiin loppukin luottamus diplomatiaan.

Diplomatiaa maailma tarvitsee, eikä uusia sotaseikkailuja....Israel pitää saada kuriin, eikä tukea sen hirmuhallintoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Trumpilla on oma tyylinsä laukoa asioita.
        Mutta se, että lähtee sotaseikkailulle, viittaa nyt kuitenkin siihen, että takana on voimia, jotka vaativat sitä.
        Isku Iraniin on uhka maailmanrauhalle ja samalla petettiin loppukin luottamus diplomatiaan.

Diplomatiaa maailma tarvitsee, eikä uusia sotaseikkailuja....Israel pitää saada kuriin, eikä tukea sen hirmuhallintoa.

Trumpushka on paskanpuhuja, huijari ja oikeudessa tuomittu rikollinen, joka ivan itse tekee näitä rikoksia. Ja silti sinä vielä kuvittelet, että jospa joku ohjailee häntä. Hahaahhahaa. Mikään ei saa trumplahkolaista luopumaan uskostaan.

• Anonyymi

Trumpushka on paskanpuhuja, huijari ja oikeudessa tuomittu rikollinen, joka ivan itse tekee näitä rikoksia. Ja silti sinä vielä kuvittelet, että jospa joku ohjailee häntä. Hahaahhahaa. Mikään ei saa trumplahkolaista luopumaan uskostaan.

Kumpi tuntuu turvallisemmalta: 9 milj. kipaa vai 225 milj. shemaghia ?

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpi tuntuu turvallisemmalta: 9 milj. kipaa vai 225 milj. shemaghia ?

Hevonpaskaa, tiltu.

• Anonyymi

Hevonpaskaa, tiltu.

Älä ota itseesi. Kyllä minä tiedän että joillekin yksinkertainen kysymys on liian vaikea ja se aiheuttaa mm. tämmöisen reaktion. Mutta jaksamista !

• Anonyymi kirjoitti:

Älä ota itseesi. Kyllä minä tiedän että joillekin yksinkertainen kysymys on liian vaikea ja se aiheuttaa mm. tämmöisen reaktion. Mutta jaksamista !

Mitä sinä höpötät, tiltu?

• Anonyymi

Mitä sinä höpötät, tiltu?

Ei se sittenkään oikein lähde...mutta kenties tulevaisuudessa ! Odotellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      356
      3756
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      23
      2459
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2010
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1665
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      419
      1574
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      47
      1562
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      290
      1510
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1334
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1136
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      20
      1091
    Aihe