Ostavatko kristityt suuren Babylonin kauppiailta vai Jeesukselta ?

Anonyymi-ap

Ilm.13: 15-17
"Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
ETTEI KUKAAN MUU VOISI OSTAA EIKÄ MYYDÄ kuin se, jossa on MERKKI: PEDON NIMI tai sen nimen luku.

Ilm.18
23 ei loista sinussa (=suuri Babylon) enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä SINUN KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat

Ilm.3
14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
18 Minä neuvon sinua OSTAMAAN MINULTA (=Jeesus) KULTAA, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja VALKEAT VAATTEET, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja SILMÄVOIDETTA voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

Ostamisella ja myymisellä tarkoitetaan Raamatun vertauskuvissa HENGELLISTÄ KAUPANKÄYNTIÄ.

Sananl. 23:23
OSTA totuutta, älä MYY, OSTA viisautta, kuria ja ymmärrystä.

Jes. 55:1
Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, OSTAKAA ja syökää; tulkaa, OSTAKAA ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

Naah.3
4 Kaikki tämä porton suuren haureuden tähden, tuon ihanan sulottaren, ovelan velhottaren, joka MYI KANSAKUNNAT haureudellaan, sukukunnat velhouksillansa.

Hes.28
14 Sinä olit KERUBI, laajalti suojaavainen, ja minä asetin sinut pyhälle vuorelle; sinä olit jumal'olento ja käyskentelit säihkyväin kivien keskellä.
15 Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys.
16 Suuressa KAUPANKÄYNNISSÄSI tuli sydämesi täyteen väkivaltaa, ja sinä teit syntiä. Niin minä karkoitin sinut häväistynä Jumalan vuorelta ja hävitin sinut, suojaava kerubi, pois säihkyväin kivien keskeltä.

Matt.25
9 Mutta ymmärtäväiset (neitsyet) vastasivat ja sanoivat: 'EMME VOI, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin MYYJÄIN luo OSTAMAAN itsellenne.'
10 Mutta heidän lähdettyään OSTAMAAN ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.

Room. 7:14
Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, MYYTY synnin alaisuuteen.

1. Kor. 7:23
Te olette kalliisti OSTETUT; älkää olko IHMISTEN orjia.

2. Piet. 2:1
Mutta myös VALHEPROFEETTOJA oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, KIELTÄVÄTPÄ HERRANKIN, joka on heidät OSTANUT, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.

Ilm. 5:9
ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet ARVOLLINEN ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet VERELLÄSI OSTANUT Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista

Ilm. 14:3,4
Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat OSTETUT maasta.
Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään NAISTEN kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka SEURAAVAT KARITSAA, MIHIN IKINÄ HÄN MENEE. Nämä ovat OSTETUT ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,

13

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa, että eläinsatuja tällä kertaa.

• Anonyymi

olet VERELLÄSI OSTANUT Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista

mitä tuossa on verellä ostettu. Ei veri- vaan vesi.
      Vesi pelastaa kasteena, ei veri

• Anonyymi

No niin siellä Raamatussa lukee, mutta sinä varmaan tiedät paremmin...ehkä siinä on kirjoitus- tai käännösvirhe.

Mutta tosiaan, en minä tuota keksinyt, kopsasin vaan.

Mutta oisko mahdollista, että tarkoittaisi jotain symbolista/vertauskuvallista "ostamista"...

No se on tietenkin kaikille tämän palstan vanhan liiton "kristityille", jotka muutetaan juutalaisten 3. temppelin pylväiksi, aivan käsittämätöntä puppua.

• Anonyymi

adventisti alkoi johdattaa sapattijuttuihinsa- Elleni sitä ja tätä

• Anonyymi

Jos minua ap tarkoitat, niin en todellakaan ole adventisti, sillä "ainoat oikeaoppiset" tai muutkaan kristinuskoisten eriseurat ei ole minun juttuni.

• Anonyymi

Mahtaisiko sinulla, (joka ilmeisestikin olet tuleva juutalaisten 3.temppelin pylväs...) olla jotain sanottavaa noihin RAAMATUN ostamisjuttuihin, vai eivätkö ne jostain syystä miellytä sinun korvasyyhyäsi, kun on niin paljon jännempää "profetoida" ja kehitellä kaikenlaisia oman pään ostamisjuttuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minua ap tarkoitat, niin en todellakaan ole adventisti, sillä "ainoat oikeaoppiset" tai muutkaan kristinuskoisten eriseurat ei ole minun juttuni.

Eipä eriseuraisten orjaksi kannata tosiaan mennä.
        Niillä on metkut mielessä.

• Anonyymi

Biblia (1776) 13:17 Ja ettei, kenkään taitanut ostaa eikä myydä, jolla ei se merkki ollut, taikka pedon nimi, eli hänen nimensä luku. Ilm.14:9-11

• Anonyymi

Sanan myyskentely hengellistä haureutta.

• Anonyymi

Luultavasti tulee suuri talousromahdus.
      Se mahdollistaa pedonmerkin joka iikalle.

• Anonyymi

Historia kertoo, että Jeesuksen sijainen antikristus paavi (Ficarius filii dei 666) syrjäytti Jeesuksen temppelin (=JEESUS ITSE) rakentamalla oman porttokirkkotemppelinsä "pelastuksen ja lunastuksen merkiksi" Jeesuksen rakentaman uuden liiton temppelin tilalle, muutti omaan Vatikaanin petovaltioonsa sekä alkoi kaupustelemaan "ainoan oikeaoppisen" porttokirkkonsa "pelastusta", sillä "kirkon ulkopuolella ei ollut pelastusta".

Se kaupankäynti käytiin siis mafiatyyliin "osta tai kuolet".

Kirkko tarjosi siis "pelastusta" suojelemalla kaikkia siihen liittyviä ITSELTÄÄN, kuten kaikki kunnon mafioosot tekevät, kunhan maksat heille "suojelusrahaa" eli aneita, kymmenyksiä, kirkollisveroa, uhrilahjoja ja mitä näitä nyt onkaan. Ja kassahan on tunnetusti aivan pohjaton. Kassavirtojen hoitamiseen tarvittiin jopa oma pankkikin, eikä kukaan ole kaatelemassa kirkkotemppelissä myyjien pöytiä.

Jeesuksen temppelin tarjoama pelastus taas on ilmainen.

Katolinen kirkko käyttäytyi siis Ilmestyskirjan pedon lailla ja kuinka ollakaan Luterilainen tytärkirkkokin teki "äitikirkot" ja muuttui pedon kuvaksi. Sekin "uskonpuhdistuskirkko" oli "ainoa oikeaoppinen kirkko, jonka ulkopuolella ei ollut pelastusta" ja näitähän on syntynyt myöhemminkin kuin sieniä sateella lukuunottamatta, että niiltä vietiin mahdollisuus fyysisen väkivallan käyttämiseen. Henkinen väkivalta sen sijaan on kaikille yhteistä, sillä ovathan ne Katolisen äitikirkkonsa hengellisiä jälkeläisiä eli porttoseurakuntia.

Kaikki on siis jo tapahtunut menneisyydessä, joten turhaan te kristityt Uuden liiton tomppelit, joiden pitäisi olla Uuden liiton temppeleitä esikuvanne Jeesuksen tavoin odottelette mitään uusia pedonmerkkejä, sillä te olette ostaneet sen pedonmerkin jo monen sukupolven ajan tajuamatta sitä itse lainkaan.

Pedonmerkki on se teidän oma seurakuntaorganisaationne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Historia kertoo, että Jeesuksen sijainen antikristus paavi (Ficarius filii dei 666) syrjäytti Jeesuksen temppelin (=JEESUS ITSE) rakentamalla oman porttokirkkotemppelinsä "pelastuksen ja lunastuksen merkiksi" Jeesuksen rakentaman uuden liiton temppelin tilalle, muutti omaan Vatikaanin petovaltioonsa sekä alkoi kaupustelemaan "ainoan oikeaoppisen" porttokirkkonsa "pelastusta", sillä "kirkon ulkopuolella ei ollut pelastusta".

Kirkko tarjosi siis "pelastusta" suojelemalla kaikkia siihen liittyviä ITSELTÄÄN, kuten kaikki kunnon mafioosot tekevät, kunhan maksat heille "suojelusrahaa" eli aneita, kymmenyksiä, kirkollisveroa, uhrilahjoja ja mitä näitä nyt onkaan. Ja kassahan on tunnetusti aivan pohjaton. Kassavirtojen hoitamiseen tarvittiin jopa oma pankkikin, eikä kukaan ole kaatelemassa kirkkotemppelissä myyjien pöytiä.

Katolinen kirkko käyttäytyi siis Ilmestyskirjan pedon lailla ja kuinka ollakaan Luterilainen tytärkirkkokin teki "äitikirkot" ja muuttui pedon kuvaksi. Sekin "uskonpuhdistuskirkko" oli "ainoa oikeaoppinen kirkko, jonka ulkopuolella ei ollut pelastusta" ja näitähän on syntynyt myöhemminkin kuin sieniä sateella lukuunottamatta, että niiltä vietiin mahdollisuus fyysisen väkivallan käyttämiseen. Henkinen väkivalta sen sijaan on kaikille yhteistä, sillä ovathan ne Katolisen äitikirkkonsa hengellisiä jälkeläisiä eli porttoseurakuntia.

Kaikki on siis jo tapahtunut menneisyydessä, joten turhaan te kristityt Uuden liiton tomppelit, joiden pitäisi olla Uuden liiton temppeleitä esikuvanne Jeesuksen tavoin odottelette mitään uusia pedonmerkkejä, sillä te olette ostaneet sen pedonmerkin jo monen sukupolven ajan tajuamatta sitä itse lainkaan.

"Pedonmerkki on se teidän oma seurakuntaorganisaationne."

Kehotus kuuluu, mutta onko halukkaita ulos lähtijöitä?

Ilm.18:4
        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä o s a l l i s i k s i ja saisi tekin k ä r s i ä hänen vitsauksistansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pedonmerkki on se teidän oma seurakuntaorganisaationne."

Tässä rakennettiin ne teidänkin porttoseurakuntienne perustukset Äitikirkon toimesta.

http://katolinen.fi/?page_id=7279

775. ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmän
        JUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE.”201 …
        YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla KIRKKO on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”MERKKI ja väline”. 360

776. Sakramenttina KIRKKO on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksen
        käsissä ”kaikkien ihmisten LUNASTUKSEN VÄLIKAPPALE”,202 ”kaikenkäsittävä PELASTUKSEN SAKRAMENTTI ”,203 …

780. Maailmassa KIRKKO on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmisten
        välisen yhteyden MERKKI ja VÄLIKAPPALE.

Tämä taas on Jumalan merkki.

Joh.2
        17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun HUONEESI puolesta kuluttaa minut".
        18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "MINKÄ MERKIN sinä näytät meille, koska näitä teet?"
        19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan TÄMÄ TEMPPELI, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
        20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on TÄTÄ TEMPPELIÄ rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
        21 Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.

1. Kor. 3
        6 Ettekö tiedä, että TE OLETTE JUMALAN TEMPPELI ja että Jumalan Henki asuu teissä?
        17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.

1. Kor. 6:19
        Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on PYHÄN HENGEN TEMPPELI, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

2. Kor. 6:16
        Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä ME OLEMME ELÄVÄN JUMALAN TEMPPELI, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

Ilm. 21:22
        Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä HERRA JUMALA, KAIKKIVALTIAS, ON SEN TEMPPELI, ja Karitsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      86
      1809
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      136
      1260
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1090
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      77
      897
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      84
      838
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      826
    8. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      799
    Aihe