Tiedätkö, ketkä työpaikallasi ovat uskovia? Niin, taidat tietää. Mutta tietääkö kukaan työpaikallasi sitä, että sinä olet ateisti? Jos ei, niin eikö olisi jo aika tulla ulos kaapista?!
Pidä melua ateismistasi siellä, missä elät ja vaikutat! On häpeäksi ateismille, että se salataan muilta.
Joko olisi aika tulla ulos kaapista?
14
125
Vastaukset
”Tiedätkö, ketkä työpaikallasi ovat uskovia? Niin, taidat tietää.”
Kyllä. Eräs hihhuli sai varoituksen kun tuputti Jeesusta ja työkaverit koki sen häirintänä.
”Mutta tietääkö kukaan työpaikallasi sitä, että sinä olet ateisti?”
Minulle tuli yllätyksenä, että kaikki alaiseni ovat ateisteja. No, kun tarkemmin ajattelee niin eihän sen olisi pitänyt yllättää. Fiksuja ja työteliäitä ihmisiä kuten minäkin ja ymmärrämme toisiamme jo puolesta sanasta eikä asioita tarvitse vääntää rautalangasta.”Minulle tuli yllätyksenä, että kaikki alaiseni ovat ateisteja.”
Tarkoitin suoranaiset alaiset. Ei toki kaikki sadat alaiseni ole ateisteja.- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
”Minulle tuli yllätyksenä, että kaikki alaiseni ovat ateisteja.”
Tarkoitin suoranaiset alaiset. Ei toki kaikki sadat alaiseni ole ateisteja.Sinähän iso pomo olet... mielikuvituksessasi. :)
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän iso pomo olet... mielikuvituksessasi. :)
Kolmeen komppaniaan mahtuu paljon alaisia.
- Anonyymi
Kolmeen komppaniaan mahtuu paljon alaisia.
Olet siis varuskunnan vääpeli. Hyvin sekin on... rättei ja lumpui tarvitaan armeijassa paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis varuskunnan vääpeli. Hyvin sekin on... rättei ja lumpui tarvitaan armeijassa paljon.
Niin, esimiesasemasi varusmiehiin ei ole verrannollinen palkattuihin alaisiin työelämässä ja antaa väärän kuvan tärkeydestäsi ja asemastasi yritysmaailmassa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään varuskunnan vääpeleitä.
Tietokilpailukysymys: jos henkilön alaisena on kolmen komppanian kaikki henkilöstö niin mikä on kyseisen henkilön rooli?- Anonyymi
Tietokilpailukysymys: jos henkilön alaisena on kolmen komppanian kaikki henkilöstö niin mikä on kyseisen henkilön rooli?Pataljoonan komentaja. Heitä ei kovin montaa Suomessa olekaan. Kuka heistä olet?
- Anonyymi
Tietokilpailukysymys: jos henkilön alaisena on kolmen komppanian kaikki henkilöstö niin mikä on kyseisen henkilön rooli?Mikä aselaji?
Anonyymi kirjoitti:
Niin, esimiesasemasi varusmiehiin ei ole verrannollinen palkattuihin alaisiin työelämässä ja antaa väärän kuvan tärkeydestäsi ja asemastasi yritysmaailmassa.
”Niin, esimiesasemasi varusmiehiin ei ole verrannollinen palkattuihin alaisiin työelämässä ja antaa väärän kuvan tärkeydestäsi ja asemastasi yritysmaailmassa.”
Juurikin näin. Varusmiehet ovat palveluksessa 24/7 ja tekevät paljon vaarallisempaa työtä kuin joku 8-17 työaikaa tekevä paperipinon siirtelijä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aselaji?
Valehteli olevansa ilmavoimissa ensin komppanian päällikkö ja sitten pataljoonan komentaja. Ilmavoimissa ei ole kumpaakaan. Siellä on kolme lennostoa ja näissä laivueet ja niissä lentueet. Lisäksi on esikunta ja siellä Ilmavoimien ylin johtaja, komentaja.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole kaikki muumit laaksossa.
- Anonyymi
Tulen ulos kaapista konfirmaation jälkeen ydinperheessä. Tahdon saada ensin rahat (lahjat) ja vasta sitten kerron, etten uskokaan.
Kotoa eivät voi alaikäistä karkoittaa, mutta hoitokokoukseen pakottavat. Aion osoittaa heille sen, että Jeesus ja Jumala ovat satua ja hänen luontonsa on sadistinen murhaaja. - Anonyymi
"Tiedätkö, ketkä työpaikallasi ovat uskovia?"
Kyllä.
Muslimit ja hindut ovat maltillisia uskonsa kanssa. Muslimeilla se näkyy parhaiten heidän rukoushetkistään.
Kristityt taasen tuputtavat sitä Jeesustaan jokaiseen väliin. Se on kuin joku pakkoliike heille. Kuin sairauden oire.
"Mutta tietääkö kukaan työpaikallasi sitä, että sinä olet ateisti?"
Kyllä tietää.
"Pidä melua ateismistasi siellä, missä elät ja vaikutat! On häpeäksi ateismille, että se salataan muilta."
Miksi pitäisi pitää melua asiasta? Ainoastaan kristityt tekevät julistusta ja se on lähinnä ärsyttävää. Ja kuten sanoin, niin ateismini ei ole salaisuus. Se tulee esille yleensä satunnaisesti kun kysytään uusien henkilöiden kanssa. Toki olen myös pistänyt selväksi, ettei minua voi pakoittaa johonkin uskonnollisiin työtehtäviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217