Onko kummituksia olemassa?

Anonyymi-ap

Lueskelin Tesla-foorumia ja erään henkilön auton näytöllä näkyi ihmisiä puistossa, vaikka kamerakuva näytti että tie ja puisto olivat täysin autiot. Tosi aavemaista.
Eräs kommentoija laittoi tällaisen vastauksen "Olen nähnyt täysin selittämättömiä asioita edellisessä asunnossani, jossa kaksi parasta ystävääni lähti tästä materiaalisesta maailmasta (yksi teki itsemurhan (33-vuotias ja toisella sydänpysähdys nukkuessaan 37-vuotiaana) tämä tapahtui vuosina 2012 ja 2015. Eräänä iltana vuonna 2016 istuin kolmen kaverin kanssa katsomassa elokuvaa kun seinän toisesta päästä tuli miehen varjo ja jäi jumiin näytti siltä kuin hän leijaisi pitkin koko olohuoneen seinää, pysähtyi juuri telkkarin taakse ja yhtäkkiä DVD:n virta sammutettiin ,sitten hän jatkoi kävelemistä (kellumista) toiseen päähän ja meni huoneen toiseen päähän,se jatkui noin minuutin,sen jälkeen istuimme kaikki täysin hiljaa ja tuijottelimme toisiamme jonkin aikaa, en ymmärtänyt mitä oli tapahtunut.
2019 olin ihan YKSIN asunnossa kun vanha 80-luvun mikseri, joka piti laittaa päälle (kytkin oli aika hidas) käynnistyi itsestään, ensin luulin että auto ulkona seisoo bensaa tyhjäkäynnillä, mutta noin 30 sekunnin jälkeen meni meni keittiöön ja sekoitin oli väännetty täysille, koska kuppi ei ollut päällä, joten pyörittäkää se niin että välkky ja melu siitä, se yksinkertaisesti hajosi. Jo ennen tätä kaikkea ystäväni tyttöystävä kertoi että kummituksia ja että joudun muuttamaan asuntoa, mutta se oli todella ystävällistä (henkiä, tai kummituksia, en tiedä joten jäin vuoteen 2023) IAF tämän nähtyäni en voi sulkea pois ja sanoa että näyttö teslassa on feikki."

Olen kuullut lukemattomilta ihmisiltä kuinka he ovat tunteneet kuolleen läheisensä läsnäolon monin eri tavoin, joten onhan tässä oltava jotain perää?
Itse olen kokenut unessa lemmikkini hädän ja aamulla löysin sen kuolleena.
Kerro jos olet kokenut jotain vastaavaa. 👻

2

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei liity Lapuaan

• Anonyymi

On on, kaikkia on olemassa IHMISEN MIELIKUVITUKSISSA ! Tyhmemmät vain uskovat toisten höpinöitä : )))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      272
      5079
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      51
      4027
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3579
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2699
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1853
    6. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      19
      1777
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1650
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1468
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1085
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1063
    Aihe