Ja toivomaan Iranille ydinasetta.
Mikä saa suomalaiset palvomaan Irania
34
193
Vastaukset
- Anonyymi
Sama asia kuin kaiken muunkin tyhmän: vasemmistolaisuus.
- Anonyymi
Niinpä, esimerkiksi kaikki demarit palvoo Irania.
- Anonyymi
Vasemmistolaisten on pakko palvoa kaikkia muslimi maita. Heidän puoluekantansa määrää tuon.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton Li Andersson kannatti Suomen liittymistä Natoon, joten älkää viitsikö puhua pazkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton Li Andersson kannatti Suomen liittymistä Natoon, joten älkää viitsikö puhua pazkaa.
Itse puhut, kun Li:n mainitsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse puhut, kun Li:n mainitsit.
Asennevammako sua vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li läks ääriputinistiseen kommunistiryhmään Brysseliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li läks ääriputinistiseen kommunistiryhmään Brysseliin.
hohhoijaa....on sulla jutut.
- Anonyymi
Mistä johtuu että minä vasemmistolaisena olen sitten pommitusten kannalla? Luulempa ettei muutkaan vasemmistolaiset diggaile pappisfasistista diktatuuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hohhoijaa....on sulla jutut.
Li vastusti rajalakia = putinisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä johtuu että minä vasemmistolaisena olen sitten pommitusten kannalla? Luulempa ettei muutkaan vasemmistolaiset diggaile pappisfasistista diktatuuria.
Diggaa, jos "papit" on muslimeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattiko hän pyyteettömästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattiko hän pyyteettömästi?
Vai kannatuksen romahduksen pelossa kuten demarit?
- Anonyymi
Putinismi tai huomionkipeys. Siinä syyt.
- Anonyymi
Rajalaki äänestys paljasti Suomen putinistit.
- Anonyymi
Samanlaiset eliitin aivopesemät orjat kyseli 2003, mikä saa suomalaiset palvomaan Irakia, ja toivomaan Irakille joukkotuhoaseita.
- Anonyymi
Minä toivon joulupukille gatling-konekivääriä. Ennaltaehkäisevä isku olisi ehkä paikallaan joulupukin pajaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä toivon joulupukille gatling-konekivääriä. Ennaltaehkäisevä isku olisi ehkä paikallaan joulupukin pajaan?
Huomautan että luotan enemmän IAEA:n lausuntoon Iranin ydinaseista kuin Trumpin lausumaan. Totuutta en tiedä, mutta olen totuuden puolella.
- Anonyymi
Ei mikään. Puhut ihan omista fantasiahahmoistasi.
- Anonyymi
Jos on terve pää, niin toivoo lähi-idän pahimmalle terroristivaltiolle israelille totaalista tuhoa.
- Anonyymi
Yksi Iranin palvoja ilmoittautui ja rehellinen mielipide. Antisemitismi on yleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi Iranin palvoja ilmoittautui ja rehellinen mielipide. Antisemitismi on yleistä.
semitismi on sairasta, antisemitismi tervettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
semitismi on sairasta, antisemitismi tervettä.
Tällainen ajattelu on yleistä suomalaisten keskuudessa. Korkeasaaressakin uunin luukut kolisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen ajattelu on yleistä suomalaisten keskuudessa. Korkeasaaressakin uunin luukut kolisee.
Ei ole, ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Jenkit ja judet alentu nytten ryssän kalsarimyrkyttäjän tasolle laittomalla enältäehkäisevillä iskuillaan!!!
Iran tulee olemaan toisinto Irakin sodasta jonka jenkit oikeutti valheellisesti joukkotuhoaseilla joita kuitenkaan sieltä ei koskaan löytynyt,,,
Myös Ryssän Kalsarimyrkyttäjä on erittäin tyytyväinen Oranssin Pölvästin toimintaan, sai luvan nyt tehdä mitä lystää Örkkeineen Ukrainassa ENNALTAEHKÄISEVÄSTI!!! - Anonyymi
Emme palvo ketään. Emme varsinkaan sotahulluja johtajia, joista maailman kansalaiset kärsii.
- Anonyymi
Vihervasemmisto haluaa uusia äänestäjiä.
- Anonyymi
Mikä saa sinut yleistämään?
- Anonyymi
Hyvä kysymys, miksi yleistetään ja valehdellaan törkeästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys, miksi yleistetään ja valehdellaan törkeästi?
Juu, niin voi toimia vain oersuista puhuttaessa, vai mitä?
- Anonyymi
"OIKEUS JA KYLLÄSTYMINEN LÄNNEN IANKAIKKISEEN RÖYHKEÄÄN OMAVALTAISUUTEEN"!!!
- Anonyymi
Täällä loisii näitä jotka haluavat vain ärsyttää ja toisia jotka ovat periaatteesta kaikkea oikeaa ja järkevää vastaan ja valitettavasti laaja kirjo Persujen äänestäjiä jotka ovat sekaisin.
- Anonyymi
Kaikkea oikeaa, siis Iranin ydinasetta, vastaan?
- Anonyymi
Pimeys
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468