Olen katsellut internetistä lauantaimakkara tankojen kuvia, sekä niiden sisälmysluetteloita. Tiesittekö, että lauantaimakkaran valmistuksessa käytetään chili ja aromimausteita? Lauantaimakkara tanko on kokonaisedullinen valinta ja sillä syö kahden vuorokauden verran, kun tuotetta tiristää paistinpannulla. Mikäli tankoa kuutioi ja heittää joukkoon keitinperunaa, voi nälätön vaihe, mikäli on pesimisen mahdollisuus, jatkua jopa kolmesta vuorokaudesta neljään.
Miten te hyödynnätte lauantaimakkaraa teidän elämässänne arjen keskellä ja sen tilanteissa?
Lauantaimakkara tanko
15
177
Vastaukset
- Anonyymi
Söpöä kuulla että pesit niinkuin linnut 🐦
- Anonyymi
Poutun lauantai makkara leivän päällä vie kielen mennessään.😝
- Anonyymi
Voiko sitä syödä muulloinkin kuin lauantaisin?
- Anonyymi
Kamalan makuista vaikka sinapilla yrittäisi torjua kuvotusta. Melkein yhtä kauheaa kuin nötkötti tai veripalttuu.
- Anonyymi
Sua täytys pitää nälässä 2 viikkoa niin eiköhän alkais nötkötti maistuun leivän päällä.Mitä ihmeen vaihtoehtoja sulla on persaukisena täh.Joskus aikoinaan lauantaimakkaraa+ranskanleipää löyty Suomalaisista kotitalouksista.
- Anonyymi
Nuppivikainen, minulla on onneksi varaa syödä mitä haluan. Päinvastoin kuin sinä joka syöt sitä mitä on saatavilla.
- Anonyymi
Jätä eläkeläinen homeiset leivät syömättä ja sijoita vähän kaljarahoistasi tuoreisiin sämpylöihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä eläkeläinen homeiset leivät syömättä ja sijoita vähän kaljarahoistasi tuoreisiin sämpylöihin.
Eläkeläisillä kylläkin varoja enemmän ostaa syömiset ettei tarvi jotain pelkkää makaronia järsiä niinkuin pitkäaikaisnotkujat.
- Anonyymi
Lauantai on hyvin halpaa makkaraa. Kokonainen pitkä pötkö oli tarjouksessa
jotain 6-7 € . Tästä tulin siihen tulokseen, että sen raaka-aine on arveluttavaa.
Saattaa löytyä ruston palasia ja melkoisesti kamaraa ja jauhoja, mutta ei lihaa.
Olen ottanut tavaksi vältellä ihan niitä halvimpia makkaroita ja lihapullia.
Sen sijaan tukeuduin puolta lyhyempään pötlöön, missä oli sama hinta ja
kyljessä luki Snellman. Se tuntui ihan asialliselta syötävältä ja kun siitä
valmisti makaroonisalaatin, niin oli sapuskaa jopa kolmeksi päiväksi.
Sanoisin että tuo makkaran valinta oli erinomainen ratkaisu vaikka yleensä
tulee tukeuduttua leikkelevalinnoissa keitto- tai savukinkkuun, sillä niissä
ainakin tietää mitä on saanut syödäkseen. - Anonyymi
Sipulitee- tanko oli joku aika sitten K-kaupassa tarjouksessa. Leivän päällä menee hyvin niinkuin la-makkarakin.
- Anonyymi
Miten lauantaimakkara tanko kestää ihmisten jumppaamisen kuntosaleilla???
lauantayön lauantaitanko soi kepeästi illan tunnelmassa.. minä pidin meetwurstitankosta.. onko niitä enää myynnissä suomessa julkisesti?
- Anonyymi
Syökää lavvantaimäkkärää.
- Anonyymi
Tee makkarasta tulee hyviä makkarapihvejä juustoon ja paprikaa sisään,kierrättää läpyskät kananmunas ja korppujauhoissa,käyttää mielikuvitusta!
- Anonyymi
Kiitos hyvästä vinkistä. Tämäkin oli mielessä, että makkaran ympärille voi leipoa "leivän" ja sitten nassuttaa sen menemään. Mielikuvitusta ja tietoa. Mausteita ja lisukkeita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184