Lauantaimakkara tanko

Anonyymi-ap

Olen katsellut internetistä lauantaimakkara tankojen kuvia, sekä niiden sisälmysluetteloita. Tiesittekö, että lauantaimakkaran valmistuksessa käytetään chili ja aromimausteita? Lauantaimakkara tanko on kokonaisedullinen valinta ja sillä syö kahden vuorokauden verran, kun tuotetta tiristää paistinpannulla. Mikäli tankoa kuutioi ja heittää joukkoon keitinperunaa, voi nälätön vaihe, mikäli on pesimisen mahdollisuus, jatkua jopa kolmesta vuorokaudesta neljään.
Miten te hyödynnätte lauantaimakkaraa teidän elämässänne arjen keskellä ja sen tilanteissa?

15

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Söpöä kuulla että pesit niinkuin linnut 🐦

• Anonyymi

Poutun lauantai makkara leivän päällä vie kielen mennessään.😝

• Anonyymi

Voiko sitä syödä muulloinkin kuin lauantaisin?

• Anonyymi

Kamalan makuista vaikka sinapilla yrittäisi torjua kuvotusta. Melkein yhtä kauheaa kuin nötkötti tai veripalttuu.

• Anonyymi

Sua täytys pitää nälässä 2 viikkoa niin eiköhän alkais nötkötti maistuun leivän päällä.Mitä ihmeen vaihtoehtoja sulla on persaukisena täh.Joskus aikoinaan lauantaimakkaraa+ranskanleipää löyty Suomalaisista kotitalouksista.

• Anonyymi

Nuppivikainen, minulla on onneksi varaa syödä mitä haluan. Päinvastoin kuin sinä joka syöt sitä mitä on saatavilla.

• Anonyymi

Jätä eläkeläinen homeiset leivät syömättä ja sijoita vähän kaljarahoistasi tuoreisiin sämpylöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä eläkeläinen homeiset leivät syömättä ja sijoita vähän kaljarahoistasi tuoreisiin sämpylöihin.

Eläkeläisillä kylläkin varoja enemmän ostaa syömiset ettei tarvi jotain pelkkää makaronia järsiä niinkuin pitkäaikaisnotkujat.

• Anonyymi

Lauantai on hyvin halpaa makkaraa. Kokonainen pitkä pötkö oli tarjouksessa
      jotain 6-7 € . Tästä tulin siihen tulokseen, että sen raaka-aine on arveluttavaa.
      Saattaa löytyä ruston palasia ja melkoisesti kamaraa ja jauhoja, mutta ei lihaa.
      Olen ottanut tavaksi vältellä ihan niitä halvimpia makkaroita ja lihapullia.
      Sen sijaan tukeuduin puolta lyhyempään pötlöön, missä oli sama hinta ja
      kyljessä luki Snellman. Se tuntui ihan asialliselta syötävältä ja kun siitä
      valmisti makaroonisalaatin, niin oli sapuskaa jopa kolmeksi päiväksi.
      Sanoisin että tuo makkaran valinta oli erinomainen ratkaisu vaikka yleensä
      tulee tukeuduttua leikkelevalinnoissa keitto- tai savukinkkuun, sillä niissä
      ainakin tietää mitä on saanut syödäkseen.

• Anonyymi

Sipulitee- tanko oli joku aika sitten K-kaupassa tarjouksessa. Leivän päällä menee hyvin niinkuin la-makkarakin.

• Anonyymi

Miten lauantaimakkara tanko kestää ihmisten jumppaamisen kuntosaleilla???

• lauantayön lauantaitanko soi kepeästi illan tunnelmassa.. minä pidin meetwurstitankosta.. onko niitä enää myynnissä suomessa julkisesti?

• Anonyymi

Syökää lavvantaimäkkärää.

• Anonyymi

Tee makkarasta tulee hyviä makkarapihvejä juustoon ja paprikaa sisään,kierrättää läpyskät kananmunas ja korppujauhoissa,käyttää mielikuvitusta!

• Anonyymi

Kiitos hyvästä vinkistä. Tämäkin oli mielessä, että makkaran ympärille voi leipoa "leivän" ja sitten nassuttaa sen menemään. Mielikuvitusta ja tietoa. Mausteita ja lisukkeita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4926
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2239
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2069
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      202
      2013
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      177
      1619
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      303
      1560
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1314
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1239
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1192
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1184
    Aihe