Usko Herraan Jeesukseen, TEE PARANNUS

Anonyymi-ap

Käänny katumuksessa anteeksi pyytäen Jumalan puoleen, rukoile että Hän antaisi anteeksi kaikki pahat tekosi, käänny joka päivä loppuelämäsi kaikesta voimastasi kaikista synneistäsi niin hyvin kuin suinkin kykenet.

Aina kun hairahdut, pyydä syntiäsi välittömästi totuudessa anteeksi, mitään yrittämättä salata teoistasi.

Jeesus Kristus kuoli meidän kaikkien syntien tähden jotta saisimme syntimme anteeksi ja meillä olisi pääsy Isän Jumalan yhteyteen.

18

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuomiopäivänä on sitten myöhäistä, älä viivyttele päätöstä enää tuntiakaan.

• Anonyymi

Eikä tässä vielä kaikki....

• Anonyymi

Mene hittoon julistamaan tuomiopäivääsi, se koskee vain sinua.

• Anonyymi

No eipä tuohon toinna uskoa.

• Anonyymi

Raamattu kertoo asioista joita nyt Lähi-idässä ja maailmassa tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölynpölyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juu, eipä kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölynpölyä.

Eikö se kerro Abrahamin kansoista jota erkaantui,Hagar ja Saara?

• Anonyymi

Tein parannuksen, nakkasin uskovaisten satukirjan roskikseen.

• Anonyymi

Jeesuksen tarina sisältää lähi-idän ja antiikin perusmyytit. Siksi se oli helppo omaksua. Jos muiden kohdalla oli satua, miksi jeesuksen kohdalla totta?

• Anonyymi

Kristinusko kelpasi aikoinaan hallitsijoille, koska sillä oli helppoa alistaa ja sortaa omaa kansaa, sekä laittaa nämä sotimaan toisia kansoja eli kirottuja vääräuskoisia vastaan.

Kaikkeen tuohon kristinusko oli loistava työkalu ja juuri siihen sitä on historiassa eniten käytettykin ja yhä käytetään. Parhaillaan ortodoksikristillinen Venäjä käy Pyhää sotaa länmaista mädätystä ja rappiota vastaan, perinteisten kristillisten arvojen puolesta.

• Anonyymi

Synti on olemassa, koska kylkiluunainen uskoi puhuvan käärmeen valheet taikapuun hedelmästä. Synnistä vapautuu kun ottaa herrakseen epäkuolleen juutalaiszombin, joka syntyi neitsyestä ja oli itse oma isänsa ja uhrasi itsensä itselleen voidakseen muuttaa asiat, jotka oli kaikki itse säätänyt.

Ei saa nauraa, tämä on vakavaa faktaa...

• Anonyymi

Jeesus on Rouva. Hiihteli pitkässä mekossa kuin transu.

• Anonyymi

En mä oo tehny mitään pahoja tekoja

• Anonyymi

Aamen

• Anonyymi

Minä uskon persukossuun alkosta verottomanapuoluekirjalla. Se on lääke leikkausahdistukseen puolueen kannatus lähtee nousukiitoon, kun persukossu virtaa. On se vain hyvääsuolakurkkujen ja vehnäleivän kera. Mahtavaa.

• Mutta kun en keksi kohdaltani mitään niin pahoja tekoja että niistä voisi rikesakkoa kummempaa rangaistusta koitua. Ei vaikka kuinka miettisin.

Sinun mielestäsi taas Jumala loi ihmisestä jonkinlaisen syntiautomaatin. Tässä tietenkin auttaa se, että oppisi mukaan syntiä on melkein kaikki paitsi syntien anteeksi pyytely.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      59
      3466
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      72
      2797
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      71
      2595
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2424
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2184
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      147
      1841
    7. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1825
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      180
      1771
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      1740
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      388
      1719
    Aihe