Miksi ei 99 E20? vain 95 oktaaninen laskee tehoa jota etanolilla saisi lisättyä.
Omassa autossa jo monta vuotta E85 ja tehoeron huomaa ihan helpolla kun kokeilee välillä rutikuivaan tankkiin E95 yhden tankillisen. Ei tarvitse olla edes mikään super herkkä sillä ero on niin selkeä ajossa. Selvä parannus ,auto on turbo malli ja ei kokemusta vapaasti hengittävästä jossa eron havaitseminen on varmaankin haastavempaa. Vahva suositus etanoliin siirtymiselle jos on ns autoharrastaja tai laske kuluja ja on vieressä etanoli myynti. Talvi pakkasilla muutama litra bensaa lisää jos on pelkkiä kylmä käynnistyksiä mutta jos lämmin talli tai mahdollisuus esilämmittää joka on kannattavaa joka autolle jopa sähköautolle ennen ajoon lähtemistä. Itse vain tykkään autoista.
95E20 uusi bensa mutta miksi vain 95 oktaani
Anonyymi-ap
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
E85 sisältäää etanolia 15 %. Miksei uutta polttoainetta nimetä siis E80?
- Anonyymi
E85 on 70-85% etanolia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772