Ratayhteyden parantaminen Seinäjoelta Ähtärin kautta Jyväskylään ei ole kohtalonkysymys. Eikä myöskään sitä ole Suupohjan rata, jonka voi sulkea kokonaan. Nämä turhat ratahankkeet on syytä nyt haudata ja kehittää kaikella tarmolla Seinäjoki-Tampere sekä Seinäjoki-Oulu välistä ratayhteyttä mahdollisimman nopeaksi. Valtion vähiä euroja on sivan turha jonnekin sivuraiteille laittaa. Herätys nyt täällä Seinäjoella mihin suuntaan maakunnan kansanedustajat vievät kehitystä.
Kansanedustaja Savola sekoilee Ilkan sivuilla
18
296
Vastaukset
- Anonyymi
Ei uutta Savolan osalta.
- Anonyymi
Kiskobussit liian hitaita,Onnibussiki nopiee
- Anonyymi
Onkokaa niitä enää kyllä ,jälkipolvi niillä kans kulki ku opiskeli Jyskäs,tai Treen kautta junalla
- Anonyymi
Maakunnasta puuttuu johtajuus ja suunta.
- Anonyymi
Vaasanradan nopeuden nosto on tärkein hanke 120km t 140km t nopeutuu nopeutuu jonkun minuutin teoriassa Maksaa kymmeniä miljoonia
- Anonyymi
Vaasa on paljon tärkeämpi kuin joku hikinen Kaskinen tai Ähtärin suunta. Siellä on lentokenttä, satama ja yliopistot. Paljon pörssiyhtiötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasa on paljon tärkeämpi kuin joku hikinen Kaskinen tai Ähtärin suunta. Siellä on lentokenttä, satama ja yliopistot. Paljon pörssiyhtiötä.
Seinäjoki on jäänyt jo kauas Vaasan ja Tampereen jälkeen. Täällä näperretään joidenkin mitättömien sivuraiden parissa kansanedustajien johdolla, kun ratayhteyksien parantaminen Vaasaan, Tampereelle ja Ouluun pitäisi olla kirkkaana kärjessä. Savola vetää surkeaa kyläpolitiikkaa Ähtärin suuntaan.
- Anonyymi
Hikinen Haapamäki ei kaipaa mitää. Savola ihan pihalla politiikasta ylipäätään. 👎
- Anonyymi
Rata kuntoon Tamppereelle ensimmäiseksi!
- Anonyymi
Turha niitä on nopeammaksi kehittää koska VR:llä on todella suuri kiima ajaa junia mahdollisimman energiatehokkaasti joten mitään täyttä laukkaa siellä ei todellakaan ajeta. Jos joskus olet junan kyydissä seinäjoki-tampere välillä ja näet nopeusnäytöstä junan liruttelevan 140-170kmh pitkiä matkoja niin siitä tiedät veturimiehen säästelevän energiaa.
Aikataulut on suunniteltu väljiksi jotta ne voidaan ajaa alhaisemmalla energialla. Enää ei nopeus ole valttia vaan aikataulussa pysyminen mahdollisimman energiatehokkaasti.
T-veturimulkvisti - Anonyymi
Tunti Treelle.Se on aivan liikaa kuunnella juppien puhelimessa lässyttämistä tai murkkujen älämölön pitämistä,ennemmin istun yksin autossani 2.5h
- Anonyymi
Ihan vapaasti vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vapaasti vain
Sai ahterin kriisikunnaksi myös pandoineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai ahterin kriisikunnaksi myös pandoineen.
Kuka on Savola?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Savola?
Aivan turha kansanedustaja Ähtäristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Savola?
Tre-seinäjoki väli on pullonkaula se tulee saada kaksiraiteiseksi.
- Anonyymi
Mukavaa, jos Savolan juna edes pysähtyisi kyläkeskuksissa.
Kourassa seisoi ennen 2 minuuttia.
Mutta nyt velttoilee.- Anonyymi
Eilen junaliikenne takkusi pääradalla, joka saatava pian koko matkalta kaksi raiteiseksi. Ei noille sivukylien radoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452931Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k372899Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 621459
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222