Onko painoni sopiva pituuteen nähden?
Olen 172 cm pitkä ja painan 59.5 kg
13
270
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se taitaa olla.
Juuri tänään tuli Hengenvaarallisesti lihava-ohjelma. Siinä se lääkäri sanoi, että 165 cm pitkän normaalipaino olisi 55 kg.
Itse olin parikymppisenä 173 cm pitkä, ja painoin 54 kg. Olin kyllä mielestäni liian laiha.- Anonyymi
Niin jos on painoindeksin mukaan merkittävä alipaino niin silloin kyllä on liian laiha. Olet siinä kyllä oikeassa.
- Anonyymi
Riippuu minkä ikäisenäkin on
- Anonyymi
Mikähän sinkut palstassa on, kun siellä niin paljon kiusataan?
- Anonyymi
Ilkeitä ihmisiä voi olla missä tahansa.
Jos siellä sinkut palstalla kiusataan, niin ei kannata mennä sinne.
- Anonyymi
Niin. Onhan se vähän narsoa kertoa itsestään ja karvoistaan. Ajeletko myös koipikarvojasi?
tzah. - Anonyymi
Olet hoikka. Painoideksisi on 20,58 eli normaali ja viitearvoissa.
- Anonyymi
Sinkut palstalla joku väittää, että 172 cm on lyhyt.
- Anonyymi
Jos joku sanoo hyppää kaivoon niin sä hyyppäät,koska joku on käskenyt sun tekemään niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku sanoo hyppää kaivoon niin sä hyyppäät,koska joku on käskenyt sun tekemään niin.
Onko tossa pituuskeskustelussa hiukan sama juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tossa pituuskeskustelussa hiukan sama juttu?
On ja samoin kaikissa painokeskusteluissa. Kaikkea ei tarvitse uskoa ja oman mielipiteen saa myös pitää. Kaikesta ei myöskään tarvitse loukkaantua.
Ap on laiha ja 172 todella lyhyt hukkapätkä! - Anonyymi
Mitähän sekin oikein merkitsee minkä pituinen ihminen on typerä 185 pituinen voi olla hyvin vastenmielinen kun taas mies joka on 170 on hurmaava ja miellyttävä ihminen .
- Anonyymi
Mikä teittiä jättejä oikein vaivaa. Mie taas synnnyin keskosena Huitsinhuhdasta vielä 49 km Hukkapuron suuntaa.
Mun kätensä oli jotenkin hutera, pieni vasen kämmen oli ylöspäin. Pituutta sälliin kertyi 147 cm. Eihän sellaisen olisi tarvinnut joutua asepalvelukseen.
Pohj. Sav.prikaatiin minut kuiten ohjattiin. Oli muka venäläisten rakentama se varuskunta. Alokaskoulutuksen jälkeen joutusin keittiöön duunaamaan isommille jätkille evästä.
Kivääri oli minulle liian pitkä. Asemestari katkaisi sen piippua 30 sm.
Niin vaan loppusotassa laitoin hernesoppaa prikaatille missä lie Rovajärvellä.
Sain lisänimen kk= keskenkasvuinen.
Isäni poistui jo pilvenpäälimaisemiin aikoja sitten. Äitiä minulla ei ollut koskaan.
- kasvatuslaitoksen vanhin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408