Seinäjoella on paljon asuntoja myynnissä, mutta näyttöjä yllättävän vähän. Ei ne asunnot mene kaupaksi ellei näyttöpäiviä ole.
Asuntoja myynnissä
26
393
Vastaukset
- Anonyymi
Korona-ajasta alkaen on keskitytty yksityisnäyttöihin. Ota vain rohkeasti välittäjään yhteyttä jos kiinnostunut olet.
- Anonyymi
Soita sille myyjälle. Seinäjoella asunnot on ylihintaisia, varsinkin osakehuoneistot. Samalla rahalla saa omakotitalon.
- Anonyymi
Joo niin saa jostain lapualta...
- Anonyymi
Paljon omakotitaloja myynnissä kaupungin kokoon nähden
- Anonyymi
Omakotitaloja paljon paljon myynnissä koska seinäjokiset rakentaa niitä paljon.
Täällä halutaan asua omassa tuvassa eikä jossain kolhoosissa kerrostalossa.
- Anonyymi
Täällä on niin edulliset energia hinnat ja siirtomaksut että pystyy asumaan
Ok talossakin.Toisin se on Lapualla - Anonyymi
Kuka hullu ostaa asunnon ääsjoelta?
- Anonyymi
EI kukaan täysipäinen ellei meinaa asua siinä ainakin 50 vuotta.
- Anonyymi
Lapualta muuttaneet jitka asuvat Karhuvuores ja Kertunlaaksos.Hyllykalliolla ym ym.
Käyvät Prismas ostoksilla kun lyhyt matka
Harmi vaan kun osalla sähkön siirtoverkko on samalla toimijalla kuin Lapualla - Anonyymi
Näyttää olevan myytävät ihan hirveessä kunnossa, kannattaa katsoa tarkasti ennenkuin katua.
Ihan samallalailla kuin nuo vuokrattavatkin, hirveitä rotankoloja.- Anonyymi
Jos vähän pitää fiksata ja joku paikka uusia, niin melkolailla edullisempaa ja stressittömänpää, kun uuden rakentaminen.
- Anonyymi
Hirveessä kunnossa ovat. Kävin katsomassa erästä 70- luvulla rakennettua kerrostaloasuntoa ja voi herttinen sentään missä kunnossa se oli. Hintaa oli aivan liikaa kuntoon nähden.
- Anonyymi
Puhutko nyt yleisesti kaikista asunnoista,vaan joistakin asuntotyypeistä
- Anonyymi
Mielestäni olisi parempi, että olisi näyttöpäiviä, koska siloin on muitakin asiakkaita. Yksityisnäytöistä en tykkää, koska siinä myyjä kulkoo koko ajan peräs eikä saa rauhas kattella.
- Anonyymi
Kyllä ainakin pari yleisesittelyä pitää olla,kynnys mennä matalampi jos muitakin katselijoita , jotenkin ihminen vaan toimii niin.
Jos kiinnostava kohde, niin sitten uudestaan yksityisesti .
Kuitenkin aika kallista tuo välittäjän palkkaus,niin sehän heidän työtä on ja kun vielä osaisivat kertoakin jotain muuta kuin ne samat asiat, jotka on kaikkien luettavissa. - Anonyymi
Ei välittäjiä tarvita Pankissa tehdään paperit ja pankin kaupanvahvistaja pistää nimensä papereihin
- Anonyymi
On totta tuokin ,parashan se niin olisi, että omistaja itse myymässä, joskus vaan helpompi esim. jos ei asu paikkakunnalla
- Anonyymi
Ei mulla oo ollut mitään ongelmia saada yksityisnäyttöjä aina kun ostopäällä olen ollut.
- AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä hyvin vähän on asuntoja myynnissä koko Seinäjoen alueella, n. 750kpl. Jokunen vuosi sitten myynnissä oli tuhat enemmän. Rakentaminen on ollut jäissä mikä näkyy nyt määrissä. Kannattaa ottaa myös huomioon se, että aina rakennetaan uutta. Joskus enemmän joskus vähemmän. Jos määrä ei kasva tai pysyy samana niin uudistuotanto menee siis kaupaksi.
- AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä hyvin vähän on asuntoja myynnissä koko Seinäjoen alueella, n. 750kpl. Jokunen vuosi sitten myynnissä oli tuhat enemmän.
--------------------
Koskahan se jokunen vuosi sitten oli? Vajaa 10 vuotta päivittäin tilannetta seurannut ja näin paljoa ei ole asuntoja ollut myynnissä moneen vuoteen eikä viimeisen vajaan 10 vuoden aikana ole Etuovessa kertaakaan ollut yli 800 asuntoa myynnissä.- AnonyymiUUSI
Tarjontaa on kyllä tosi vähän hyvissä kohteissa. Olen tässä jo tovin odotellut niitä alehintaisia kämppiä mitä väki on horissut että kohta tulee myyntiin paljon mutta ei vielä ole näkynyt ja tietyillä alueilla kuten keskusta ei mitään tarjontaa paitsi sofiantorni ja kassankulma josta kummastakaan ei voi ostaa mitään.
- AnonyymiUUSI
Kohta se sama länkyttäjä tulee ketjuun kirjottelemaan että "kohta romahtaa okt hinnat, äläkää vielä ostako!". Samaa horissu jo ainaki 20 vuotta :D
- AnonyymiUUSI
Joo nyt kun sanoit niin minäkin muistan sen saman tyypin. Jokohan se on saanut ostettua kämpän vai liekö jo hautuumaalla.
- AnonyymiUUSI
Yksi Sarajärven juoksupojista myy Sofiantornista miljoonan kämppää ja Niemistöstä omakotitaloa.
Sofiantornin kämpästä ei tosin tarvitse paljon maksaa, kunhan ottaa taloyhtiölainan kontolleen. - AnonyymiUUSI
Nyt kannattaa sijoittajien ostaa Seinäjoelta asunto nimittäin 200 opiskelijaa on vailla asuntoa.
- AnonyymiUUSI
Yksityisnäytöissä asunnot menevät yleensä paremmin kaupaksi.
T: Asunnonvälittäjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672