1.0 Ecoboost moottoreilla varustettujen murheenkryynien hinnat ovat alkaneet putoamaan rajusti.
Suosikkimerkki on kyykännyt kansi- ja nokkahihnavikojen takia niin rajusti, että niistä on vaikea päästä eroon muulla kuin pilkkahinnalla.
Paniikki autoliikkeissä on käsinkosketeltavaa…..
Ecoboost -Fordien hinnat pudonneet
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
”Karmeita löytöjä hyvin yleisestä litraisesta turbokoneesta – ”Tappoi itse itsensä””
”Tunnettu moottoriasiantuntija purkaa videolla Fordin alkupään kolmisylinterisen Ecoboost-bensiinimoottorin. Raportti on karua katsottavaa.”
Lähde: Iltasanomat 26.11.2024
Kyllä asia on juuri niin kuin käyttäjät sanovat. Kukaan ei usko noihin romuihin enää. Tuohon perään vielä Powershift -automaatti, niin kyllä menee rahat kankkulan kaivoon. - Anonyymi
Briteissä nuo ovat kulkeneet jo vuosia nimillä: EcoBurst ja EcoBOOM!
Vain tyhmät Kelan Marjatat ostaa noita. - Anonyymi
”Fordin Ecoboost-moottorien jakopääongelmat puhuttavat – Ford on Briteissä myöntänyt massiivisen virheen, Suomessa ei”
Moottori -lehti 19’.2.2025
Fordin jälleenmyyjät Suomessa tulee olemaan vielä pulassa näiden kanssa.
Näitä tapauksia on Suomessa useita, mutta totuutta piilotellaan. On hyvä ottaa lisäturvalla nokkahihnaremontin verran rahaa asiakkaalta ennakkoon, että ei tule konkurssia. - Anonyymi
Toyotalta tilata uudet moottorit, tommoset räpällykset kestä kuin päivänvaloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2316177
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263964- 902748
- 412207
- 331982
- 461926
- 1091820
- 211686
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2291436