Ei tunnu järkimieheltä.
Lennätte kohti seuraavaa suurta menestystänne, Rutte kirjoittaa. Trump tulee saavuttamaan jotain, mitä kukaan amerikkalainen presidentti ei olisi saanut aikaan vuosikymmenissä.
“Eurooppa tulee maksamaan isosti, kuten pitääkin, ja se on voitto sinulle.”
Viestin tyyli kertoo, että Naton pääsihteeri on valmis käyttämään kaikki keinot pitääkseen Trumpin tyytyväisenä ja hivelläkseen tämän egoa.
Rutte Rutte Rutte, mautonta mautonta mautonta
11
84
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suomalaiset maksavat ISOSTI.
- AnonyymiUUSI
suomikn nuolee usaa varsinkin kokoomus
- AnonyymiUUSI
Ryssäpre seennuolennnan ( Merkel, Halonen, Lipponen, Aho ...) peruskorjaus maksaa
Venäjän kansa pelkää vain ydinasetta ja jos ase saadaan Suomeen edes Englannista ei tar vitsi si niin paljon mielistellä Trumpia mutta nyt se on tuotava USAsta
Muuten venäläiset tulevat rajan läpi- AnonyymiUUSI
Vielä. Äänestin Stubbia koska ylioppilas olisi pannut. Esteitä ydinaseelle tyhläpääyo
- AnonyymiUUSI
kyllä,, ja antaa suomelle kunnolla turpaan,,oikein,,vanha-sanonta nukkuvaa karhua ei pitdä herrättää,,, suomi muuraisen,,,
- AnonyymiUUSI
5% haitallinen vain Espanjalle?
Mopo karkaa jo käsistä, kustannuksista ei käydä riittävän syvää keskustelua?
"Espanja taas hylkää Naton ehdotuksen 5 prosentin puolustusmenotavoitteesta. The Guardianin mukaan Espanjan pääministeri Pedro Sánchez totesi idean olevan "ei ainoastaan kohtuuton, vaan myös haitallinen"." - AnonyymiUUSI
Rutte on Trumpin hanurin nuolija koska on pakko aivan pakko.
- AnonyymiUUSI
Tässä korjataan monen Naton jäsenmaan vuosikymmeniä kestäneitä laiminlyöntejä armeijan ylläpidon suhteen!
Ei siis ihme, jos Moskovan Nazia jurppii! - AnonyymiUUSI
Etkö ymmärrä ironiaa.
- AnonyymiUUSI
Ruttehan vittuilee päin naamaa. Mutta sen verran älykkäästi ettei 5v tasolla oleva kohde sitä ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Nato ei joka tapauksessa ole mitään ilman Yhdysvaltain presidentin hyväksyntää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217