Rutte Rutte Rutte, mautonta mautonta mautonta

Anonyymi-ap

Ei tunnu järkimieheltä.

Lennätte kohti seuraavaa suurta menestystänne, Rutte kirjoittaa. Trump tulee saavuttamaan jotain, mitä kukaan amerikkalainen presidentti ei olisi saanut aikaan vuosikymmenissä.

“Eurooppa tulee maksamaan isosti, kuten pitääkin, ja se on voitto sinulle.”

Viestin tyyli kertoo, että Naton pääsihteeri on valmis käyttämään kaikki keinot pitääkseen Trumpin tyytyväisenä ja hivelläkseen tämän egoa.

11

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Suomalaiset maksavat ISOSTI.

• Anonyymi
        UUSI

suomikn nuolee usaa varsinkin kokoomus

• Anonyymi
      UUSI

Ryssäpre seennuolennnan ( Merkel, Halonen, Lipponen, Aho ...) peruskorjaus maksaa

Venäjän kansa pelkää vain ydinasetta ja jos ase saadaan Suomeen edes Englannista ei tar vitsi si niin paljon mielistellä Trumpia mutta nyt se on tuotava USAsta

Muuten venäläiset tulevat rajan läpi

• Anonyymi
        UUSI

Vielä. Äänestin Stubbia koska ylioppilas olisi pannut. Esteitä ydinaseelle tyhläpääyo

• Anonyymi
        UUSI

kyllä,, ja antaa suomelle kunnolla turpaan,,oikein,,vanha-sanonta nukkuvaa karhua ei pitdä herrättää,,, suomi muuraisen,,,

• Anonyymi
      UUSI

5% haitallinen vain Espanjalle?
      Mopo karkaa jo käsistä, kustannuksista ei käydä riittävän syvää keskustelua?

"Espanja taas hylkää Naton ehdotuksen 5 prosentin puolustusmenotavoitteesta. The Guardianin mukaan Espanjan pääministeri Pedro Sánchez totesi idean olevan "ei ainoastaan kohtuuton, vaan myös haitallinen"."

• Anonyymi
      UUSI

Rutte on Trumpin hanurin nuolija koska on pakko aivan pakko.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä korjataan monen Naton jäsenmaan vuosikymmeniä kestäneitä laiminlyöntejä armeijan ylläpidon suhteen!

Ei siis ihme, jos Moskovan Nazia jurppii!

• Anonyymi
      UUSI

Etkö ymmärrä ironiaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ruttehan vittuilee päin naamaa. Mutta sen verran älykkäästi ettei 5v tasolla oleva kohde sitä ymmärrä.

• Anonyymi
      UUSI

Nato ei joka tapauksessa ole mitään ilman Yhdysvaltain presidentin hyväksyntää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      144
      6744
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5776
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      119
      4939
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4537
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3925
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3091
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2986
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2492
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2300
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2217
    Aihe