Elämä on arpapeliä.
Kukaan ei ole oman onnensa seppä, paitsi lottovoittaja tai suuren perinnön saanut on omasta mielestään taidolla saanut rahat.
Köyhä paljon maksaa, rikas pääsee halvemmalla.
7
145
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on totta. Orpo ja eduskuntalaiset saavat rahaa olemattomista töitä, olemalla vaan siellä töissä ja lorvimassa. Niille vaan tulee rahaa eikä ne itse aina tiedä mistä se raha tulee. Pimeesti suurin osa. Ei ne ite mitään maksa. Kun ne mokaa suuresti, sanovat olen pahoillani, ja se siitä. Tavallinen kansalainenmaksaa kaiken heidän puolestaan. pakolla. Ei heiltä kysytä.
Nytkin heille vaan tulee veronalennuksia jotka tavis kansa maksaa.
Suomi on täysin epäoikeudenmukainen maa ja orpo senkun lisää vettä myllyyn. kaikki pois kansalta ja sujauttaa ne kaikki itselleen.
Tiedän mistä puhun, Orpo olisi voinut sen hampurilaisen antaa jollekin nälkiselle köyhälle lapselle eikä ahmia sitä posket pullollaan itse..- Anonyymi
Surullista että ihmiset uskoo orpon ja purran satuiluihin. Hyvin ne osaa manipuoloida ihmisiä äänestämään heitä. Toki kaikki osaa valehdella, mutta harva se työpaikkaa hakiessa valehtelee ja huijaa niinkuin nämä eduskuntalaiset.
Siinäpä se suomen tila on hukassa, kun osaamattomat valehtelijat sheltää.
Eräs nuori kansanedustajahan sanoi että onpa kiva kun tilillä on aina paljon rahaa, eikä tarvi katsoo enää hintoja. Kaupassakaan ei tarvi käydä kun ilmaisia aterioita ja herkkuja on joka ikinen päivä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista että ihmiset uskoo orpon ja purran satuiluihin. Hyvin ne osaa manipuoloida ihmisiä äänestämään heitä. Toki kaikki osaa valehdella, mutta harva se työpaikkaa hakiessa valehtelee ja huijaa niinkuin nämä eduskuntalaiset.
Siinäpä se suomen tila on hukassa, kun osaamattomat valehtelijat sheltää.
Eräs nuori kansanedustajahan sanoi että onpa kiva kun tilillä on aina paljon rahaa, eikä tarvi katsoo enää hintoja. Kaupassakaan ei tarvi käydä kun ilmaisia aterioita ja herkkuja on joka ikinen päivä."Toki kaikki osaa valehdella".. Eivät kaikki mutta sinulta onnistuu luontevasti. Totuudessa pysyminen onkin sinulle todella vaikeaa.
- Anonyymi
Köyhät mitään menoja ei maksele vaan on yhteiskunnan rasitteena,keskituloset maksaa viulut niinkuin ennenkin.
- Anonyymi
Ilmankos ne täällä vinkuu
- Anonyymi
Mieluummin vähävaraisena ja onnellisena, kuin rikkaana ja onnettomana.
Jos nyt tuolla tavalla suoraan sanottuna.
Itse voin myöntää, jos olisin halunnut rikkaaksi, olisin tainnut lähteä siihen suuntaan elämässäni, kouluttautunut, hankkinut hyvän työpaikan, jne.
Nyt on tyydyttävä vähempään, kun nuorena tuli oltua sen verran höppänä, etten ymmärtänyt, mitä tulevaisuus voikaan tuoda tullessaan.
Elämä on.- Anonyymi
Kun hankkii kohtuullisen koulutuksen, niin se riittää elämässä pärjäämiseen.
Sillä saa ansiota ja hankittua itselleen asunnon tarkan talouden kautta .
Sen jälkeen on elämä paljon helpompaa ja rahat riittää hyvin menoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815