Nato kokoukseen osallistujat kustakin maasta

Anonyymi-ap

Muista maista NATO kokoukseen osallistuu joko presidentti tai pääministeri, mutta kääpiö valtio Suomesta osallistuvat Presidentti Stubb, ulkoministeri Valtonen ja puolustusministeri Häkkänen. Naurettavaa ja noloa myös.
Kokoomuslaisten päättäjien kyvyt ovat ilmeisesti rajalliset, kun tarvitaan näin monta päättäjää.

25

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tupu, Hupu ja Lupu haluavat kaikki päteä.

• Ei puutu, kun luet Akkaria, kuten kaltaises minä, minä-lapsiaikuisen kuuluukin.

• Anonyymi

Pääministeri Orpo puuttuu. Sitten olisi Suomella täysi edustus….. määrä ei korvaa laatua .

• Anonyymi

Tässä tapauksessa määrä EI korvaa laatua. Noloa.

• Anonyymi

Muissa maissa onkin asiantuntevammat päättäjät, Suomesta lähetetään hymyä ja charmia, jolla ei tosi paikan tullen ole mitään virkaa.

• Anonyymi

Kattokaas, kun Suomella on tota löysää rahaa käytössä näihin juttuihin, muttei tavallisen kansan terv. huoltoon.

• Anonyymi

Jopas ottaakin Tiltulla koville Suomen kokoonpano?! Päättivätkö vallan ilman, että kyselivät sinulta mitään?

Suuri on huoli kun löytyy avaus ja 6 tukiviestiä itselle, kun ketään muuta ei kiinnosta!

• Anonyymi

Hyvä kun joku huolestuu. Persut kun eivät älyä edes sitä. Onneksi ei Purraa huolittu mukaan.

• Anonyymi

Sotilaallisesti Suomi on kaikkea muuta kuin kääpiövaltio.
      Ihan johtavia sotilaalliselta voimiltaan ja kyvyiltään.

• Anonyymi

Ihan johtavia….mitä johtavia…mihin verrattuna ? Huom ! Meitä on vain noin viisi miljoonaa….miten sä siitä mahti armeijan kokoat ? Sotilast loppuvat alle aikayksikön ? Ihan Ojalan laskuopin mukaankin ?
        Vai sovellatko sä jotain muuta laskuoppia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan johtavia….mitä johtavia…mihin verrattuna ? Huom ! Meitä on vain noin viisi miljoonaa….miten sä siitä mahti armeijan kokoat ? Sotilast loppuvat alle aikayksikön ? Ihan Ojalan laskuopin mukaankin ?

Kyllä, millään muulla natomaalla ei ole noin mittavaa koulutettua reserviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on mahtiarmeija koska se on koulutettu puolustamaan.
        Ei tarvitse yrittää vallata toisten valtioiden alueita.

• Anonyymi

Ruotsi tulee johtamaan Naton joukkoja tänne hölmöläämme niin miten hölmölämme olisi sotilaallisesti johtajana kyvyiltään ?
        Naton joukkoja Lappiin onko aivan järkevää tämä leikkiminen, kun samalla on kauhea pakuminen ilmaston saastuttamisesta ja nämä turhat harjoitukset vain lisäävät saasteita ilmastoomme ?
        Mielestäni jokaisen valtion pitäisi huolehtia itse puolustuksestaan eikä mitään turhia joukkoja sijoiteta, kun se vain lisää jännitteitä ja nyt ainakin Venäjä on ärsyyntynyt ja olemme heille ensimmäisenä kohteena.
        Ruotsi esimerkiksi on vielä kaikista turhin ja kyvytön mihinkään sotilaalliseen toimintaan, mutta ilmeisesti Stubb haluaa heidät tänne paskomaan luontoamme.
        Nyt tarvittaisiin järkeviä politikkoja maamme johtoon eikä koskaan näitä pelkkiä idiotteeja.

• Anonyymi

Katos, kun suomi yrittää näyttää innokkaalta ja sotauhoiselta, kun on kolme edustajaa paikalla, jotka ovat kuin marionetteja hokien, kyllä me maksamme, ilolla maksamme natolle 5% puolustusmenoja.

• Anonyymi

Suomi itse päättää ketä ja montako osallistuu!

Erikoista, että tuollainen asia liikuttaa noin kovasti juuri Suomeen asumaan pesiytynyttä Venäjän trollia?

• Anonyymi

Espanja ainakin osasi pitää puolensa eikä siellä ole samanlaisia idiootteja mitä nämä hölmölämme poliitikot ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Espanja ainakin osasi pitää puolensa eikä siellä ole samanlaisia idiootteja mitä nämä hölmölämme poliitikot ovat.

Miten se Venäjän Tiltulle kuulee ketä Suomi lähettää kokoukseen? Olet taas katkera typerys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi itse päättää ketä ja montako osallistuu!

Erikoista, että tuollainen asia liikuttaa noin kovasti juuri Suomeen asumaan pesiytynyttä Venäjän trollia?

Oli siellä myös Stubbin rouvakin mukana.

• Kokouksen esittelyteksti kertoo hieman toista…

” Forty-five heads of state and government, 90 Defence and Foreign Ministers, and 6,000 delegation members will come to The Hague for the 2025 NATO Summit”.

• Anonyymi

Entä sitten? Jokainen maa päättää oman delegaationsa koon? Ei sinne Tiltua kaivata?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten? Jokainen maa päättää oman delegaationsa koon? Ei sinne Tiltua kaivata?

Niin, siis koska kokoukseen odotettiin osallistuvan 90 puolustus ja ulkoministeriä (+yms.) niin se tarkoittaa sitä että käytännössä kun Natossa on 32 jäsenmaata, niin se tarkoittaa sitä että lähes joka maan osalta on laskettu että kokoukseen osallistuu 3kpl ministeritason henkilöitä.
        Eli Suomella on tuon "keskiarvon" alle oleva ministeriedustus kokouksessa.

• Anonyymi

"Nato kokoukseen osallistujat kustakin maasta"

Oliko nuo osallistujat kusisesta maasta ?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3812
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      60
      2406
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2203
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1147
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      124
      1117
    Aihe