Varusmies ja reserviläinen on antanut torsonsa hallinnan valtiolle

Anonyymi-ap

Valtio omistaa reserviläisen ja varusmiehen kropan, kuin pahimmissa kommunistidiktatuureissa, olet "omassa" kropassa vain matkustajana, etkä voi siitä päättää, jos Stubb ja Häkkänen & Co määrää torsosi palkattomaan pakkopalvelukseen 6,1/€ vrk . eli 0,25 euroa tunti korvauksella ennalta määräämättömäksi ajaksi. Sinut voidaan hakea kotoa ja estää maasta poistuminen. Menetät kaiken mitä sinulla on, kenties raajasi ja henkesikin. Herää kysymys, oletko idiootti, vai lammas?

48

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Hyvä ... onpahan työvoimaa, kaivamaan käymälämonttuja.

• Anonyymi

Mites teillä siellä venäjällä?
      Synnytystalkoot, putler vaatii tehtämän paljon lapsosia tuleviin sotiin.
      Teille kunni-akkain tehtävä on kuolla sodassa äitivenäjän vuoksi.

• Anonyymi

Kun sinulle tuntuu venäjän asiat aina olevan ensimmäisenä mielessä, sinun on pakko olla venäläinen.
        Mitä olen kuullut, niin teillä Venäjällä sotaan rekrytoidään vapaaehtoisia ja niille maksetaan korkeaa palkkaa. Tästä suomalainen reserviin kuuluva, tai varusmiesorja voi vain haaveilla.

• Anonyymi

putlerin sotaan lähtevän tomppelin perhe hyvästelee rahankiilto silmissään.
        Ladanostorahan!
        Todellisuudessa vainaja poltetaan liikkuvassa krematoriossa ja henkilö julistetaan kadonneeksi, säästösyistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

putlerin sotaan lähtevän tomppelin perhe hyvästelee rahankiilto silmissään.
        Ladanostorahan!
        Todellisuudessa vainaja poltetaan liikkuvassa krematoriossa ja henkilö julistetaan kadonneeksi, säästösyistä.

Lada on parempi auto ku F-35. 😂😂😂

• Anonyymi

Jo miljoonaa ”Venäjän armeijan miestä” on JO UHRANNUT TORSONSA Ukrainassa Putinille? Eikä sekään vielä riitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo miljoonaa ”Venäjän armeijan miestä” on JO UHRANNUT TORSONSA Ukrainassa Putinille? Eikä sekään vielä riitä!

Suomi on valmistunut uhraamaan 900 000 reserviin kuuluvaa miestä, se on paljon 5 miljoonan kansasta. Vastaisi 30 miljoonan venäläisen uhraamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on valmistunut uhraamaan 900 000 reserviin kuuluvaa miestä, se on paljon 5 miljoonan kansasta. Vastaisi 30 miljoonan venäläisen uhraamista.

Menisit hoitoon, ennen kuin sinut viedään.

• Anonyymi

No niin ....... yli 900 000 reserviläistä ja vapaaehtoiset päälle .... Ei siinä muutaman palstan "minä, minä-lapsiaikuisen" puuttuminen, tai katoaminen, mitään merkkaa.

Sukusikin on niin krypiintynyt, tommoseen looseriin, että eivät varmuudella edes "perään kysele".

• Anonyymi

Venäjä voi ottaa mallia Suomesta: suvi on seurojen aikaa . Ja toimii !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain SINÄ, VENÄJÄN TILTU, PUHUT UHRAAMISESTA!

KYSE ON OMAN MAANSA JA PERHEENSÄ PUOLUSTAMISESTA HYÖKKÄÄVÄÄ NAZI-LAUMAA VASTAAN!

Jos ei OMAA maataan puolusta niin silloin kai hyväksyy sen, mitä siitä seuraa?

Kun Suomeen hyökännyt Venäjän sotajoukon kärki saavuttaa talosi, ryöstää sen wc-istuimia myöten ja pitkä jono nauttii vaimosi avuista sinun seuratessa apeana ja avuttomana vierestä! ”Ei toki ole pakko sotia”, mutta tämä siitä on seuraus Venäjän naapurina!

Ehkä silloin voi käydä mielessä, että olisiko OMAA maata sittenkin kannattanut puolustaa myös itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sinulle tuntuu venäjän asiat aina olevan ensimmäisenä mielessä, sinun on pakko olla venäläinen.
        Mitä olen kuullut, niin teillä Venäjällä sotaan rekrytoidään vapaaehtoisia ja niille maksetaan korkeaa palkkaa. Tästä suomalainen reserviin kuuluva, tai varusmiesorja voi vain haaveilla.

” Mitä olen kuullut, niin teillä Venäjällä sotaan rekrytoidään vapaaehtoisia ja niille maksetaan korkeaa palkkaa. Tästä suomalainen reserviin kuuluva, tai varusmiesorja voi vain haaveilla.”

JA MINÄ OLEN KUULLUT, että tuota palkkaa vastaan venäläinen Nazi-sotilas EI SUINKAAN PUOLUSTA OMAA MAATAAN VAAN HYÖKKÄÄ PIENEEN NAAPURIMAAHAN sodassa, joka on kestänyt jo kohta 3,5 vuotta ja venäläisten kokonaistappiot ovat ylittäneet jo yhden miljoonan!

Suomalainen varusmiesorja tietää, että hän joutuu sodassa puolustamaan VAIN OMAA MAATAAN! Ja ennen kuin väität muuta niin jos ja kun Suomi antaa apua hyökkäyksen kohteeksi joutuneelle toiselle Nato-maalle niin siinä ei käytetä tavallisia reserviläisiä vaan ainoastaan vapaaehtoisia ja palkallisia reserviläisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi EI OLE UHRAAMASSA reserviään silloin kiun avustetaan toista Naton jäsenmaata, joka on joutunut hyökkäyksen kohteeksi. Avuksi läheteään ennakkoon valittu rajattu joukko kuten esim prikaati. Mikään jäsenmaa ei uhraa mäöäräänsä enempää jäsenmaalle, mutta kun kaikki auttaa sovitun kokoisella joukolla on määrä silloin suuri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menisit hoitoon, ennen kuin sinut viedään.

Taitaa hoitolaitokset olla sinulle tuttuja, tuo sinun argumentointi on kuin jonkin kehitysvammaisen näppikseltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa hoitolaitokset olla sinulle tuttuja, tuo sinun argumentointi on kuin jonkin kehitysvammaisen näppikseltä.

Etkö parempaan pysty? Ei ole hääviä Venäjän trollin anti?

• Anonyymi

Mistä näitä idioottiavauksia oikein sikiää, Putlerin persiistäkö ?

• Anonyymi

Onko se avaajan vika, kun Suomessa on tuollainen asevelvollisuus systeemi, vai pitäisikö siitä keskustelu kieltää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se avaajan vika, kun Suomessa on tuollainen asevelvollisuus systeemi, vai pitäisikö siitä keskustelu kieltää?

Avaaja ei tavoittele keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaaja käynnisti ansiokkaan keskustelun, niitä pitäisi samasta aiheesta käynnistää enemmän ja joka paikassa. Niin paljon, että jokainen reserviläis- ja varusmiesorja oppii häpeämään itseään.

T. Kommentti sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ... avaaja kun sattuu olemaan "minä, minä-lapsiaikuinen" ja siten täysi idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei olen ap. eli avaaja. Laitan tämän toiseen kertaan ja annan sinulle mahdollisuuden keskusteluun. Pelkäät asiallista keskustelua ja klikkailit siksi edellisen vastaavan haasteen poistettavaksi.

Lähdetään siitä liikkeelle ja aloitetaan keskustelu, sinä kerrot ensin mikä aloituksessa ei pidä paikkaansa, minä kommentoin sen jälkeen. Älä ole pelkuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei olen ap. eli avaaja. Laitan tämän toiseen kertaan ja annan sinulle mahdollisuuden keskusteluun. Pelkäät asiallista keskustelua ja klikkailit siksi edellisen vastaavan haasteen poistettavaksi.

Lähdetään siitä liikkeelle ja aloitetaan keskustelu, sinä kerrot ensin mikä aloituksessa ei pidä paikkaansa, minä kommentoin sen jälkeen. Älä ole pelkuri.

”Varusmies ja reserviläinen on antanut torsonsa hallinnan valtiolle”

INKO Ukrainaan liki pakolla sotraan värvätty linnakundi, joka palvelee Venäjän armeijassa MUKA ITSE SÄILYTTÄNYT TORSONSA HALLINNAN?

Heitä kun on kulahtanut tappiona jo yli miljoona?

Suomalaisia taas tasan nolla kappaletta, koska niitä kourallista vapaaehtoisia ei lasketa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Varusmies ja reserviläinen on antanut torsonsa hallinnan valtiolle”

INKO Ukrainaan liki pakolla sotraan värvätty linnakundi, joka palvelee Venäjän armeijassa MUKA ITSE SÄILYTTÄNYT TORSONSA HALLINNAN?

Heitä kun on kulahtanut tappiona jo yli miljoona?

Suomalaisia taas tasan nolla kappaletta, koska niitä kourallista vapaaehtoisia ei lasketa!

Hypoteesi, jos sota syttyisi sotaan menevät palkkaa saavat sotilaat. Onhan 5 % paljon rahaa, sillä saisi jo 400 000 sotilasta 50 000 euron vuosipalkalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hypoteesi, jos sota syttyisi sotaan menevät palkkaa saavat sotilaat. Onhan 5 % paljon rahaa, sillä saisi jo 400 000 sotilasta 50 000 euron vuosipalkalla?

Entä kaikki muu? Kalusto, kasarmit, koulutus, suihkuhävittäjät jne. Ei miehillä ilman kalustoa tee yhtään mitään?

• Anonyymi

Mitkä faktat ...?. Avaushan on täyttä "sitä ihteään".

Että ihan "kommunismin pelikirjasta" ... mikä stnan "mätä?. Kuinka kaltaises "minä, minä-lapsiaikuinen", voikin olla noin stnan tyhmä.

En ole kumpaakaan ja mieluusti todistan sen kaltaiselles, stnan räkyttävälle RÄÄPÄLEELLE, ihan livenä. Ja ... lupaan, että "viesti menee perille".

Ihan vaan vinkkinä ... puhu läheistes kanssa asiat ennalta selviksi ....

• Anonyymi

” Sinulla on aina ensimmäisenä mielessä venäjä, vaikka puhutaan suomen ongelmista, eli sinun itse täytyy olla pakostakin venäläinen.”

TODELLIDUUDESSA asia on niinpäin, että KUN SINÄÖ VENÄLÄISENÄ HOIMPPELI-TROLLINA haluat esittää ONGELMAN niin löydät sen vihaamasti Suoimesta… et Venäjältäö. Sinä KUN OLET VENÄLÄINEN!

”Toki me täällä suomessa tiedämme, että teillä venäjällä vankilaan joutuu tehtyään rikoksen, suomessa taas vankilaan joutuu jos on väärä sukupuoli ja kieltäytyy asevelvollisuudesta.”

Jos noin väität niin et tiedä ja tunne asioita Suomessa. Asdepalveluksesta voi ja saa ilman perusteluja kieltäytyä, jolloin päätyy siviilipalvelukseen. Näiden välissä on myäös mahdollisuus suorittaa sotaväessä aseeton palvelus li suorittaa sotaväki koskematta aseisiin! Vankilaan ei todellakaan joiudu!

”Venäjällä asevelvollisuus ei koske kaikkia miehiä, suomessa taas koskee.”

Kutsunta VAIN koskee kaikkia miehiä ja joi siellä voi valita siviilipalveluksen!

”Venäjällä sotaan lähteminen on vapaaehtoista, suomessa taas pakotetaan.”

Suomessa ei pakoteta siviilipalvelusmiehiä! Etkö MUKA ole kaikkea tätä tiennyt?

”Suomessa asevelvollisen päiväraha on keskipalkasta n.5%. venäjällä taas 10X kertaa maan keskipalkka.”

Suomessa saa toki päöivärahaa. Minä olin aikoinani tuolloin koulussa ja sain vanhemmiltani ns ”viikkorahaa”. Päiväraha oli päivältä suurempi kuin viikkorahani! Harva 18-vuotias kun oin vakityössä!

”Vertailu kertoo, että suomalaisen varusmiehen ja reserviläisen liha on halvempaa kuin venäjällä, länsimaihin ei suomea kannata edes verrata.”

En tunne lihan kilohintoja tuossa mielessä ja laskutapasi vaikuttaa olevan kovin venäläinen! Kuten muistanet niin maasi on on Ukrainassa kärsinyt jo miljoonan miehen tappiot!

”Tämä asettaa suomalaisen asevelvollisen häpeälliseen asemaan, toiset sen tunnustaa, toiset häpeävät salaa, kun antoivat itseään nöyryyttää intissä.”

Niinkö? KAIKKIEN TOIMINTAKYKYISTEN ARMEIJOIDEN TOIMINTA PERUSTUU SOTILASKURIIN, johon opetetaan peruskoulutuskaudella armeijassa! Näin tapahtuu kaikkien maiden armeijoissa… myös Venäjällä! Siihen tottuu eikä sitä moni koe nöyryyttäväksi vaan toimintatavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Sinulla on aina ensimmäisenä mielessä venäjä, vaikka puhutaan suomen ongelmista, eli sinun itse täytyy olla pakostakin venäläinen.”

TODELLIDUUDESSA asia on niinpäin, että KUN SINÄÖ VENÄLÄISENÄ HOIMPPELI-TROLLINA haluat esittää ONGELMAN niin löydät sen vihaamasti Suoimesta… et Venäjältäö. Sinä KUN OLET VENÄLÄINEN!

”Toki me täällä suomessa tiedämme, että teillä venäjällä vankilaan joutuu tehtyään rikoksen, suomessa taas vankilaan joutuu jos on väärä sukupuoli ja kieltäytyy asevelvollisuudesta.”

Jos noin väität niin et tiedä ja tunne asioita Suomessa. Asdepalveluksesta voi ja saa ilman perusteluja kieltäytyä, jolloin päätyy siviilipalvelukseen. Näiden välissä on myäös mahdollisuus suorittaa sotaväessä aseeton palvelus li suorittaa sotaväki koskematta aseisiin! Vankilaan ei todellakaan joiudu!

”Venäjällä asevelvollisuus ei koske kaikkia miehiä, suomessa taas koskee.”

Kutsunta VAIN koskee kaikkia miehiä ja joi siellä voi valita siviilipalveluksen!

”Venäjällä sotaan lähteminen on vapaaehtoista, suomessa taas pakotetaan.”

Suomessa ei pakoteta siviilipalvelusmiehiä! Etkö MUKA ole kaikkea tätä tiennyt?

”Suomessa asevelvollisen päiväraha on keskipalkasta n.5%. venäjällä taas 10X kertaa maan keskipalkka.”

Suomessa saa toki päöivärahaa. Minä olin aikoinani tuolloin koulussa ja sain vanhemmiltani ns ”viikkorahaa”. Päiväraha oli päivältä suurempi kuin viikkorahani! Harva 18-vuotias kun oin vakityössä!

”Vertailu kertoo, että suomalaisen varusmiehen ja reserviläisen liha on halvempaa kuin venäjällä, länsimaihin ei suomea kannata edes verrata.”

En tunne lihan kilohintoja tuossa mielessä ja laskutapasi vaikuttaa olevan kovin venäläinen! Kuten muistanet niin maasi on on Ukrainassa kärsinyt jo miljoonan miehen tappiot!

”Tämä asettaa suomalaisen asevelvollisen häpeälliseen asemaan, toiset sen tunnustaa, toiset häpeävät salaa, kun antoivat itseään nöyryyttää intissä.”

Niinkö? KAIKKIEN TOIMINTAKYKYISTEN ARMEIJOIDEN TOIMINTA PERUSTUU SOTILASKURIIN, johon opetetaan peruskoulutuskaudella armeijassa! Näin tapahtuu kaikkien maiden armeijoissa… myös Venäjällä! Siihen tottuu eikä sitä moni koe nöyryyttäväksi vaan toimintatavaksi.

Niinpä. Suomi on siitä ihmeellinen maa että täällä kaikille annetaan koulutus, terveydenhuolto ja avustetaan kaikissa asioissa. Minkälaiseksi hyeenaksi tunnet itsesi jos Suomen puolustaminen ei kuulu sinulle ? Mistä olet oppisi ja itsetuntosi saanut ? Osaatko hävetä tekemisiäsi ja itseäsi ? Tunnetko yhteiskunnan olevan sinusta riippuvainen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaaja käynnisti ansiokkaan keskustelun, niitä pitäisi samasta aiheesta käynnistää enemmän ja joka paikassa. Niin paljon, että jokainen reserviläis- ja varusmiesorja oppii häpeämään itseään.

T. Kommentti sivusta.

Eli Tiltu ITSE kommentoi muka ”sivusta”!

• Anonyymi

Suomessa on mitä puolustaa, Venäjällä ei.

• Anonyymi

” Et edelleenkään pysty kiistämään yhtäkään väitettä aloituksessa vääräksi.”

MITEN NIIN? Jo lähtökohtasi on täysin virheellinen! Suomessa vain kutsunta-tilaisuus on pakollinen! Jo siinä voit valita kolmesta vaihtoehdosta:

- aseellinen palvelu
        - aseeton palvelu
        - siviilipalvelu

Kaikki kolme on täysin luvallisia ja sallittuja eikä valintaa tarvitse EDES perustella!

Joten miksi pelaisimme väittelyä sinun lähtökohdistasi, jotka OVAT VIRHEELLISET

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toki! Riittää sekin, että Tiltu perustelee väittämiään TOSIASIOILLA eikä väännä SILKKAA SKEIDAA hatusta!

• Anonyymi

1. Mua EI OMISTA kukaan elävä, tai kuvittellinen taho, VITUN IDOOTTI!.

2. TP Stubb, tai MP Häkkänen eivät määrää, vaan PVPE ja viime kädessä joukko-osastoni komentaja, VTUN IDIOOTTI!.

3. Reserviläispalkka ja päiväraha .... Reserviläispalkka on veronalaista tuloa, eikä siitä tarvitse erikseen ilmoittaa verottajalle. Työnantajaasi varten reserviläispalkasta saat palkkalaskelman. Tarkasta saamasi palkkalaskenta, että on allekirjoitettu virkamiehen toimesta. Näin voit tehdä palkkapäätökseen oikaisuvaatimuksen, jos koet sen olevan väärin.

Miehistön reserviläispalkka on 68,42 euroa, aliupseerien 71,85 euroa sekä upseerien ja erikoisupseerien 75,27 euroa päivältä.

Lisäksi kaikille maksetaan päivärahaa 6,10 euroa. Päiväraha on verotonta tuloa. Naiset saavat myös varusrahaa 1,50 euroa päivältä.

Asevelvolliselle voidaan tietyissä tapauksissa maksaa myös vastuu- ja vaararahaa (esim. sukellus- ja hyppytoiminta).

Vapaaehtoiseen harjoitukseen kutsutulla on yllä mainittuihin etuuksiin muuten samat oikeudet, mutta reserviläispalkkaa ei makseta.

Kaikki etuudet maksetaan kertausharjoitukseen tai vapaaehtoiseen harjoitukseen osallistuneiden tileille jälkikäteen, vähintään kerran kuukaudessa, harjoituksen järjestäneen joukko-osaston toimesta.

4. Ei tarvitse hakea. Lähden, jos "pilli soi".

5. Ehkä menetän, ehkä en.

6. Olen varmuudella paremmin kouluttautunut, kuin kaltaises, VTUN IDIOOTTI "minä, minä-lapsiaikuinen".

7. Et sitten, VTUN IDIOOTTINA, ymmärrä viimeistä "vihjettäni" ... vai kui?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Mua EI OMISTA kukaan elävä, tai kuvittellinen taho, VITUN IDOOTTI!.

2. TP Stubb, tai MP Häkkänen eivät määrää, vaan PVPE ja viime kädessä joukko-osastoni komentaja, VTUN IDIOOTTI!.

3. Reserviläispalkka ja päiväraha .... Reserviläispalkka on veronalaista tuloa, eikä siitä tarvitse erikseen ilmoittaa verottajalle. Työnantajaasi varten reserviläispalkasta saat palkkalaskelman. Tarkasta saamasi palkkalaskenta, että on allekirjoitettu virkamiehen toimesta. Näin voit tehdä palkkapäätökseen oikaisuvaatimuksen, jos koet sen olevan väärin.

Miehistön reserviläispalkka on 68,42 euroa, aliupseerien 71,85 euroa sekä upseerien ja erikoisupseerien 75,27 euroa päivältä.

Lisäksi kaikille maksetaan päivärahaa 6,10 euroa. Päiväraha on verotonta tuloa. Naiset saavat myös varusrahaa 1,50 euroa päivältä.

Asevelvolliselle voidaan tietyissä tapauksissa maksaa myös vastuu- ja vaararahaa (esim. sukellus- ja hyppytoiminta).

Vapaaehtoiseen harjoitukseen kutsutulla on yllä mainittuihin etuuksiin muuten samat oikeudet, mutta reserviläispalkkaa ei makseta.

Kaikki etuudet maksetaan kertausharjoitukseen tai vapaaehtoiseen harjoitukseen osallistuneiden tileille jälkikäteen, vähintään kerran kuukaudessa, harjoituksen järjestäneen joukko-osaston toimesta.

4. Ei tarvitse hakea. Lähden, jos "pilli soi".

5. Ehkä menetän, ehkä en.

6. Olen varmuudella paremmin kouluttautunut, kuin kaltaises, VTUN IDIOOTTI "minä, minä-lapsiaikuinen".

7. Et sitten, VTUN IDIOOTTINA, ymmärrä viimeistä "vihjettäni" ... vai kui?.

Kommentoin kohtaa 6. Koulutus ei välttämättä takaa mitään. Todistus on paperinpala jossa sinun kyvyt on kerrottu arvosanoin jonkun arvostelijan toimesta. Se vaan ei välttämättä ole totuus niinkuin kaikki sen tietävät. Ja esimerkkejähän kyllä löytyy. Tässä kuten monessa muussakin pätee vanha sanonta: "kun paska saa hiivaa niin se alkaa käymään". Siinäpä itsetutkistelua itse kullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin kohtaa 6. Koulutus ei välttämättä takaa mitään. Todistus on paperinpala jossa sinun kyvyt on kerrottu arvosanoin jonkun arvostelijan toimesta. Se vaan ei välttämättä ole totuus niinkuin kaikki sen tietävät. Ja esimerkkejähän kyllä löytyy. Tässä kuten monessa muussakin pätee vanha sanonta: "kun paska saa hiivaa niin se alkaa käymään". Siinäpä itsetutkistelua itse kullekin.

Kommentoi vaan, vaikk'et mitään siitä, mitä TUTKINTOTODISTUS tarkoittaa, edes ymmärrä. :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä faktat ...?. Avaushan on täyttä "sitä ihteään".

Että ihan "kommunismin pelikirjasta" ... mikä stnan "mätä?. Kuinka kaltaises "minä, minä-lapsiaikuinen", voikin olla noin stnan tyhmä.

En ole kumpaakaan ja mieluusti todistan sen kaltaiselles, stnan räkyttävälle RÄÄPÄLEELLE, ihan livenä. Ja ... lupaan, että "viesti menee perille".

Ihan vaan vinkkinä ... puhu läheistes kanssa asiat ennalta selviksi ....

Pyysit keskustelua, mutta et sellaiseen kykene, et pysty kiistämään perustellusti yhtäkään aloituksessa mainittua seikkaa.

Nyt aloit sitten uhomaan väkivallalla. Otan haasteen vastaan, sovitaan aika paikka, otetaan erä vapaaottelua ilman hanskoja ja tuomaria jossakin sopivassa paikassa. Olen harjoitellut päähänlyöntiä 13 vuotiaasta asti, joten tästä tulee kivaa.
        Missä asut?

Älä ole taas pelkuri ja pakene, klikkailit edellisenkin viestin poistettavaksi. Olet häpäissyt itsesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysit keskustelua, mutta et sellaiseen kykene, et pysty kiistämään perustellusti yhtäkään aloituksessa mainittua seikkaa.

Nyt aloit sitten uhomaan väkivallalla. Otan haasteen vastaan, sovitaan aika paikka, otetaan erä vapaaottelua ilman hanskoja ja tuomaria jossakin sopivassa paikassa. Olen harjoitellut päähänlyöntiä 13 vuotiaasta asti, joten tästä tulee kivaa.
        Missä asut?

Älä ole taas pelkuri ja pakene, klikkailit edellisenkin viestin poistettavaksi. Olet häpäissyt itsesi.

Minä kyllä otan ennemmin vapaakiväärin .308 ja pystyasento, matka 300 m. Ei huono vai mitä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä asut?

Tuosta lisää vihjettä .... https://www.youtube.com/watch?v=hkwqToWZX5U

Montako kertaa ehdit lyödä päähäni ...?. :-)

NYT .... VTUN nöösipoju, pidä se suuri suus tukossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä otan ennemmin vapaakiväärin .308 ja pystyasento, matka 300 m. Ei huono vai mitä ?

Aamen tuolle. Minä en haastaisi ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan nyt se kahdenkeskinen ottelu, kerro missä asut ja nimesi, tulen vaikka kotoa hakemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan nyt se kahdenkeskinen ottelu, kerro missä asut ja nimesi, tulen vaikka kotoa hakemaan.

Tuo on miehen puhetta, verrattuna puskista huutelevaan luuseriin, joka uhoaa, mutta ei uskalla vastata huutelustaan mies miestä vastaan paljain nyrkein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi vaan, vaikk'et mitään siitä, mitä TUTKINTOTODISTUS tarkoittaa, edes ymmärrä. :-)

Voe tokkiisa. Suomessakin on vaikka kuinka monta Pietarissa kouluttautunutta lääkäriä. Ja kyllä mullakin on useampi tutkintotodistus mutta ei se takaa että olen pätevä vaikka jotain muka osaan ainakin paperilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on miehen puhetta, verrattuna puskista huutelevaan luuseriin, joka uhoaa, mutta ei uskalla vastata huutelustaan mies miestä vastaan paljain nyrkein.

Kyllä se haastaja yleensä kertoo ensin kenet haluaa haastaa. Eiköhän lähdetä siitä liikkeelle. Joten anna tulla vaan...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän siinä rätinää oli mutta mites osumat ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. Kommentti sivusta.

Ei opi ja on valmis (Tiltun harmiksi) puolustamaan OMAA maataan! Sehän Sinua jurppii?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entä se sotakalusto?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän siinä rätinää oli mutta mites osumat ?

Miljoona… miljoona… tappioita! Jo tähän mennessä!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6928
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe