Olen käyttänyt Venlafaksiinia noin 8 vuotta .
Annostus on 2× 75 mg. Lääkkeestä ei ole minulle enää juuri mitään hyötyä. Se vie myös kaiken selsuaalisen halun ja nautinnon.
Harkitsen sen lopettamista psykiatrin valvonnassa. Hän ehdotti vähennystä esim.. yksi pelletti (pallero) kerrallaan viikon ajan. Täten lääkkeen lopetus kestäisi yhteensä noin 3 kuukautta.
Minua pelottaa mahd. ikävät vieroitusoireet. Varmaan lopetuksen voi tehdä pitemmälläkin aikavälillä jos tuo 3 kuukautta tuntuu liian nopealta tahdilla ja saan voimakkaita vieroitusoireita. Käyn samanaikaisesti terapiassa ja osa- aikatyössä. En haluaisi joutua
viikkojen sairauslomalle mahd. vieroitusoireiden vuoksi.
Todennäköisesti aloitan lääkkeen lopetuksen ensi keväänä.
Onko kellään kokemuksia Venlan lopetuksesta samalla annostuksella ja olet käyttänyt sitä ainakin kahdeksan vuotta. Ehkä pitempäänkin.
Lukisin mielelläni kokemuksestasi. Toki se on aina yksilöllistä.
Venlafaksin lopetus
Anonyymi-ap
2
149
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkkeen vaikutus voi loppua 7 vuoden käytön jälkeen. Googlaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944