Putin ei pääse kohta enää K18v elokuviinkaan.
Putin ei osallistu Brasilian BRICS-kokoukseen - syynä kansainvälinen pidätysmääräys
Venäjän presidenttiä Vladimir Putinia ei nähdä BRICS-maiden kokouksessa, joka alkaa Brasiliassa ensi viikolla. Reutersin mukaan Kremlin ulkopoliittinen neuvonantaja Juri Ushakov kertoi keskiviikkona syyksi Putinin poissaololle kansainvälisen rikostuomioistuimen ICC:n pidätysmääräyksen.
ICC antoi pidätysmääräyksen Putinista ja Venäjän lapsiasiavaltuutetusta Marija Lvova-Belovasta vuonna 2023. Pidätysmääräyksen perusteena ovat ukrainalaislasten pakkosiirrot, jotka täyttävät sotarikoksen tunnusmerkit.
Venäjän mukaan pidätysmääräys on merkityksetön. Periaatteessa se velvoittaa kuitenkin ICC:n jäsenmaita pidättämään Putinin tämän tullessa niiden alueelle.
- Tämä johtuu tietyistä vaikeuksista ICC:n vaatimukseen liittyen. Tässä kontekstissa Brasilian hallitus ei kyennyt ottamaan selkeää kantaa, joka sallisi presidenttimme ottaa osaa tähän kokoukseen, Ushakov sanoi Reutersin mukaan.
Putin ei osallistu Brasilian BRICS-kokoukseen - syynä kansainvälinen pidätysmääräys
19
220
Vastaukset
- Anonyymi
Samaan aikaan länsimaat isännöi pöksyt kosteina ICC:n etsintäkuuluttamaa sotarikollista Netanjahu.
Kertooko tuo uutinen enemmän länsimaiden täydellisestä rappiosta ja veljeilystä rikollisten kanssa, vaiko BRICS-maiden raudanlujasta selkärangasta ja uskollisuudesta kansainvälistä järjestystä kohtaan?Missä maissa Netanjahu on sinun mukaasi matkustellut sen jälkeen, kun hänet etsintäkuulutettiin?
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Missä maissa Netanjahu on sinun mukaasi matkustellut sen jälkeen, kun hänet etsintäkuulutettiin?
Kävi ainakin Yhdysvalloissa ainakin huhtikuussa 2025 -Sivusta-
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Missä maissa Netanjahu on sinun mukaasi matkustellut sen jälkeen, kun hänet etsintäkuulutettiin?
Et taida pahemmin uutisia seurata? Onhan se ollut USA:ssa ja EU-puheenjohtajamaa Unkarissa. Saksa ja Ranska ovat toivottaneet hänet tervetulleeksi milloin vain.
- Anonyymi
Putin menee Haagiin sairaan nopeesti.
- Anonyymi
Putikalla on potikka ( pää ) jumissa.
Tappohommat käy hermoille.
Runsas votkalla läträäminen
Metukan kanssa ei paranna tilannetta.
Luojan kiitos tämänikäiset ei ymmärrä jauhojen päälle.
Paitsi leivonnassa. - Anonyymi
Punkkerissa tuntuu papasta turvalliselta.
- Anonyymi
Venäläisten pitäisi itse lähettää Putin Haagiin, niin heidän asemansa kohenisi suuresti.
- Anonyymi
Mielellään kuuraketilla.
Fly safe
mr. Putin - Anonyymi
Puuttin vois kokea Laika koiran kohtalon, ammutaan avaruuteen ja kuolkoot sinne.
- Anonyymi
Mihin sielä Puuttinia tarvitaan. Ei myöskään Xi mene Brasiliaan.
- Anonyymi
Putlerilla bunkkerissaan oma elokuvasali, kenties.
Siellä hän hekumoi katsellessaan tallenteita vastustajiensa likvidoinneista, myrkytyksiä, tapaturmia, ikkunasta putoamisia, .....
Aivan samoin kuin Hitlerkin nautiskeli vastustajiensa murhaamisista eri menetelmin. - Anonyymi
Jos kokous olisi Yhdysvalloissa niin Putin voisi osallistua koska Yhdysvallat ei ole ratifioinut sopimusta, on jopa ilmoittanut että ei enää aio ratifioida.
- Anonyymi
Putinilla on kellarissa huone jossa asustaa Putin kloonit.
Siellä onkin yhtenäinen meno aina päällä. - Anonyymi
Kuulemma peräpukamat vaivaa ei pääse, muuten olis menny.
- Anonyymi
Manillaköysi kaulassa estää lähdön ulkomaille.
- Anonyymi
ICC
- Anonyymi
icc
- Anonyymi
icc
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749