Tyttäreni sai vain vähän elinaikaa, jollei mene pitkälle katkolle. Viimeksi verarvot oli ihan sekaisin nyt otetaan uudet.turhan jännittävää.
Se juo mutta ei syö jo 17-vuotiaana aloitti ja...loppu häämöttää.
Olin ihan shokissa kun tyttö itki lääkärin sanoja.
Selef urge?uusi paasto? Ei tee mielikään syödä..19h parilla smoothie huikalla.. Paino nyt 78, 7kg.huomisen tavoite 78 3-5kg,ja normaali rytmi.
Mutta huomenna? Klo17-11.
Inhottavaa jättää tyttäreni mutta turkin matka on jo tilattu. Lauantaina lentokentälle 30.8.tavoite 72kg.
Eka välläri kirkastussunnuntaina 75kg.aloitin 85,2kg.huhtikuunnlopulla.
Rukouspyyntö
11
225
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala, puhu aloittajan tyttärelle niin, että hän ymmärtää, että nyt tuli loppu rällästämiselle, tavalla tai toisella. Joko katkolle ja hoitoon, tai kuolema. Anna hänelle viisautta ja voimia tehdä oikea valinta. Kutsu häntä luoksesi. Aamen. ✨
Pääsisikö tyttäresi katkolta hoitoon esim. Järvenpään sosiaali- / päihdesairaalaan? Tietenkin myös jokin psykiatrinen sairaala olisi mahdollinen? Sitten ehkä Kan-koti?Kankodissa ei määrätä lääkkeitä. Sosiaalisairaalassa on ollut, ja koki vain yksinäisyyttä siellä. Psykiatrian sairaala vois olla hyvä paikka, koska hän ei tunnu ymmärtävän miten vakava paikka tämä on!kiitos rukouksesta tosi paljon
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Kankodissa ei määrätä lääkkeitä. Sosiaalisairaalassa on ollut, ja koki vain yksinäisyyttä siellä. Psykiatrian sairaala vois olla hyvä paikka, koska hän ei tunnu ymmärtävän miten vakava paikka tämä on!kiitos rukouksesta tosi paljon
Siunausta teille molemmille. 🫠
Järvenpää voi joillekin olla henkisesti kova paikka. Itse olin siellä kauan sitten, tosi pitkän hoitojakson.
Joku psykiatrian osasto voisi olla hyvä. Tosin sielläkin voi sitten törmätä tosi outoja jutteleviin potilaisiin.
- Anonyymi
Verensokeria ei kannata laskea liian alas sillä silloin tulee ylenmääräisen makean ahmimista.
- Anonyymi
Minneapolis on yksi. ja ne jotka ovat alkaneet Elävälle ravinnolle ovat lopettaneet juomisen. Elsa Ervamaa
- Anonyymi
Ihminen maistaa suuhun panemansa ruoan maun kielellään ja haistaa sen nenällään. Neljä perusmakua ovat makea, hapan, suolainen ja kitkerä. Kieli maistaa kunkin maun eri osassaan. Suun sylkirauhasten erittämä sylki sulattaa osan suuhun laitetusta ruoasta ja tekee kielen makunystyille mahdolliseksi tuntea ruoan maku.
Kun hampaat ovat jauhaneet ruoan suussa ja sylki on sulattanut sitä, ruoka kulkeutuu ruokatorven kautta mahalaukkuun. Siellä se jauhautuu ja sulaa edelleen, kunnes se noin neljän tunnin kuluttua siirtyy ohutsuoleen. Sieltä sen ravinteet siirtyvät verenkiertoon ruoansulatuksessa. Sulamattomat osat tulevat ulos suolen päästä. - Anonyymi
Helluntailaiset pastorit ovat tehneet nasiirilupauksen.
- Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, älköön hän syökö mitään, mikä viiniköynnöksestä saadaan, älköön edes raakiloita tai köynnösten versoja. - Anonyymi
mielisairaalan osastolta loppupuolella kuvattua? siellä potilaat huutaa kuolemaa usalle.
https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p102739/ - Anonyymi
Uskovainen mantraa...
Oi Jeesus anna sitä anna tätä ja ota tuota vähän pois kun Jumala antoi liikaa.
Mitään ei saa, ei sitä ei tätä ja vähempää tuotakaan.
Silti uskovainen vaan mantraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673