Rukouspyyntö

Anonyymi-ap

Tyttäreni sai vain vähän elinaikaa, jollei mene pitkälle katkolle. Viimeksi verarvot oli ihan sekaisin nyt otetaan uudet.turhan jännittävää.
Se juo mutta ei syö jo 17-vuotiaana aloitti ja...loppu häämöttää.
Olin ihan shokissa kun tyttö itki lääkärin sanoja.
Selef urge?uusi paasto? Ei tee mielikään syödä..19h parilla smoothie huikalla.. Paino nyt 78, 7kg.huomisen tavoite 78 3-5kg,ja normaali rytmi.
Mutta huomenna? Klo17-11.
Inhottavaa jättää tyttäreni mutta turkin matka on jo tilattu. Lauantaina lentokentälle 30.8.tavoite 72kg.
Eka välläri kirkastussunnuntaina 75kg.aloitin 85,2kg.huhtikuunnlopulla.

11

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala, puhu aloittajan tyttärelle niin, että hän ymmärtää, että nyt tuli loppu rällästämiselle, tavalla tai toisella. Joko katkolle ja hoitoon, tai kuolema. Anna hänelle viisautta ja voimia tehdä oikea valinta. Kutsu häntä luoksesi. Aamen. ✨

      Pääsisikö tyttäresi katkolta hoitoon esim. Järvenpään sosiaali- / päihdesairaalaan? Tietenkin myös jokin psykiatrinen sairaala olisi mahdollinen? Sitten ehkä Kan-koti?

      • Kankodissa ei määrätä lääkkeitä. Sosiaalisairaalassa on ollut, ja koki vain yksinäisyyttä siellä. Psykiatrian sairaala vois olla hyvä paikka, koska hän ei tunnu ymmärtävän miten vakava paikka tämä on!kiitos rukouksesta tosi paljon


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kankodissa ei määrätä lääkkeitä. Sosiaalisairaalassa on ollut, ja koki vain yksinäisyyttä siellä. Psykiatrian sairaala vois olla hyvä paikka, koska hän ei tunnu ymmärtävän miten vakava paikka tämä on!kiitos rukouksesta tosi paljon

        Siunausta teille molemmille. 🫠

        Järvenpää voi joillekin olla henkisesti kova paikka. Itse olin siellä kauan sitten, tosi pitkän hoitojakson.

        Joku psykiatrian osasto voisi olla hyvä. Tosin sielläkin voi sitten törmätä tosi outoja jutteleviin potilaisiin.


    • Anonyymi

      Verensokeria ei kannata laskea liian alas sillä silloin tulee ylenmääräisen makean ahmimista.

      • Juon aina 21-22 jotakin ettei mene verensokerit liian alas.


    • Anonyymi

      Minneapolis on yksi. ja ne jotka ovat alkaneet Elävälle ravinnolle ovat lopettaneet juomisen. Elsa Ervamaa

    • Anonyymi

      Ihminen maistaa suuhun panemansa ruoan maun kielellään ja haistaa sen nenällään. Neljä perusmakua ovat makea, hapan, suolainen ja kitkerä. Kieli maistaa kunkin maun eri osassaan. Suun sylkirauhasten erittämä sylki sulattaa osan suuhun laitetusta ruoasta ja tekee kielen makunystyille mahdolliseksi tuntea ruoan maku.

      Kun hampaat ovat jauhaneet ruoan suussa ja sylki on sulattanut sitä, ruoka kulkeutuu ruokatorven kautta mahalaukkuun. Siellä se jauhautuu ja sulaa edelleen, kunnes se noin neljän tunnin kuluttua siirtyy ohutsuoleen. Sieltä sen ravinteet siirtyvät verenkiertoon ruoansulatuksessa. Sulamattomat osat tulevat ulos suolen päästä.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset pastorit ovat tehneet nasiirilupauksen.
      - Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, älköön hän syökö mitään, mikä viiniköynnöksestä saadaan, älköön edes raakiloita tai köynnösten versoja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uskovainen mantraa...
      Oi Jeesus anna sitä anna tätä ja ota tuota vähän pois kun Jumala antoi liikaa.

      Mitään ei saa, ei sitä ei tätä ja vähempää tuotakaan.
      Silti uskovainen vaan mantraa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe