Pieni kysymys.ollaan purkamassa vanhaa ulkorakennusta ja sielä on ongelma jätettä, auton ja traktorin akkuja arviolta 40kpl.50 vuoden aikana kertyneet akut maatalouskoneista ja autoista. Voiko viedä johonkin jäteasemalle ilmaiseksi. Vai onko kuinka kallista hävittää.?pitääkö suojata jotenkin kun kuljettaa? Kiitos jos vastasitte.
Auton ja traktorin akut
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
Eparissa toisinaan ilmoituksia samoinkuin Torissa että haetaan ilmaiseksi akut kotoa, Niillä on rahallista arvoa jopa kympin kappale. Itse vienyt muutaman kappaleen eriä Akku anian pihalla olevaan häkkiin Tuottajantielle.
- Anonyymi
Akut voi vielä etapillekin ilmaiseksi.
- Anonyymi
Älä ilman anna. Niistä saa n500€
- Anonyymi
Salli nauraa, ei todellakaan tuota hintaa.🤣😂😅
- Anonyymi
Toimitat esim Stenalle kuortaneentien viereen ne maksaakin niistä
- Anonyymi
Tämähän on hieno homma jos niistä rahaakin saa, pitääkö jotenkin peittää kun vie kierrätykseen. kun kummiskin ongelma jätettä?
- Anonyymi
Ykkös kuljetus ja rauta Alavudelta hakee ne pois ripeästi ja maksaakin niistä vielä
- Anonyymi
Laturinkadun perille vein,akut lavalle,punnitus ja rahat tilille,kyllä niistä painoa kertyy.En muista nimeä
- Anonyymi
Aloittaja. Ilmoitappa paljoko sait, menikö 500€ arvaus vikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839