Kiitos Jarmolle olemne kriisikunta jälleen

Anonyymi-ap

Holtitonta taloudenhoitoa ja tässä lopputulos.

22

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No persut laittaa asiat kuntoon.
      On ainakin maan johtoporras niin edustavaa kuten eilen nähtiin...Keskikalja oli aivan sekaisin.

• Anonyymi

Jarmo on pieni. Pieni mies, jonka kyvyt ovat kokonsa mukaiset.

• Anonyymi

Velkaa tuli lisää v 2024 per asukas 1400 € lisää.

• Anonyymi

Muistan vielä sen, kun kaupunginjohtaja Jarmo Pienimäki kertoi mielellään Ähtärinjärven Uutisnuotassa, ehkä muissakin medioissa, miten hyvin Ähtärillä menee taloudellisessa mielessä. Oltiin tukevasti plussan puolella ja kehitys näytti aina vain paremmalta ja paremmalta. Voi voi noitakin juttuja.

• Anonyymi

Viimeiseksi jääneessä rokkatori tapahtumassa nahkatakkinen herra kertoi pienelle pojulle kuinka Ähtärin kunnan taloudessa on konserni pommi viritetty, ja se RÄJÄHTÄÄ niihän siinä kävi se pamahti ja LUJAA !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeiseksi jääneessä rokkatori tapahtumassa nahkatakkinen herra kertoi pienelle pojulle kuinka Ähtärin kunnan taloudessa on konserni pommi viritetty, ja se RÄJÄHTÄÄ niihän siinä kävi se pamahti ja LUJAA !

Nahkatakkisen "Mätämunan muistelmat."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nahkatakkisen "Mätämunan muistelmat."

Olihan muuten kuvottava sönköttäjä tämä nahkatakkinen Herra.

• Anonyymi

Juu. Plussan puolella oltiin kun taseessa oli saatavat elukkapuistolta. Nythän ne saatavat on alaskirjattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan muuten kuvottava sönköttäjä tämä nahkatakkinen Herra.

Kuulossa vikaa kukahan siellä torilla sönkötti ja sai henkisen vamman kuten hän lehdessä mainitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulossa vikaa kukahan siellä torilla sönkötti ja sai henkisen vamman kuten hän lehdessä mainitsi.

Kukaan täysjärkinen ei käyttäydy siten kuin "nahkatakkinen herra". Hoitoon kiireesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan täysjärkinen ei käyttäydy siten kuin "nahkatakkinen herra". Hoitoon kiireesti.

Eli mitään kritiikkiä ei saa esittää Ähtärin entisiä eikä nykyisiä kohtaan , vaikka veisivät mökin päältä niin ei muuta kuin kiitellä heitä. Ähtärin kuntapäätäntä on ollut sairasta jo kauan vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon tapaiset kommentit kannattaa jättää pois , ne kertovat sen esittäjästä hyvin paljon selvästi on terveysongelmia, on siellä samassa kastissa kuin myllymäen visionääri. Kaikista viesteistä jää ip osoite eli senkin puoleen uskaliasta toisten terveyden tilasta jakaa perätöntä tietoa, voipi tulla päivä että joutuu vastuuseen kuin änkyrälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon tapaiset kommentit kannattaa jättää pois , ne kertovat sen esittäjästä hyvin paljon selvästi on terveysongelmia, on siellä samassa kastissa kuin myllymäen visionääri. Kaikista viesteistä jää ip osoite eli senkin puoleen uskaliasta toisten terveyden tilasta jakaa perätöntä tietoa, voipi tulla päivä että joutuu vastuuseen kuin änkyrälle.

Nahkatakkinen herra pitää koko Ähtäriä pelon vallassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suinkaan kaikkia. Vain niitä jotka eivät usko , kun Hän kertoo miten asiat ovat .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku raja se on turvan kiskomisellakin vaikka olis miten umpikepulainen tai tuhososialisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ip osoite on kyllä helppo diili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ähtäriläinen mies ja minulla on nahkatakki. Tuo täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. Voit odottaa kutsua käräjille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ähtäriläinen mies ja minulla on nahkatakki. Tuo täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. Voit odottaa kutsua käräjille.

Sama juttu. Olen mies (herra) ja minulla on nahkatakki. Tein rikosilmoituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinko myös minä loukkaantua, olen miesoletettu tai jos totta puhutaan muun sukupuolinen/en halua kertoa ihminen.

• Anonyymi

Vähintä mitä nyt voitte tehdä ,on rikosilmoitus . Me nahkatakkiset herrat taistelemme kunniaamme loukkaavia kepuleita vastaan viimeiseen henkilöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähintä mitä nyt voitte tehdä ,on rikosilmoitus . Me nahkatakkiset herrat taistelemme kunniaamme loukkaavia kepuleita vastaan viimeiseen henkilöön.

Kyllä siinä saa Mikko ja moni muu politrukki katsella itseään myös miten asiat meni näin.

• Anonyymi

Lentoemäntä on nyt Nuija-Nisun aisapari siitä seuraa suuri menestys uskokaa vaan !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3463
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2074
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1789
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1557
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1528
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1430
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1185
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe