Eilisen seikkailut ovat sitten ohi, tai niin meille ainakin luulotellaan, että menneisyyteen ei voi palata. Ja uusi päivä uusine huolineen ja murheineen on valmis alkavaksi.
Tänään ei olekaan kuin pääkipu, mutta vatsan kipristämisen rinnalla se on kuin riemukellojen kilkatus ja kaltatus, ellei se sitten ylly pahemmaksi ja parallisoi koko loppupäivää pelkäksi oleiluksi. Koskaan ei voi tietää, mikä missäkin on kehittyvän alun loppu.
Eilisestä on siirrytty tähän päivään
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Tilanne on oikeastaan se, että pitkään aikaan ei ole rohjettu tai uskallettu kunnolla mukaan makujen riemuihin. Mm. sipuli, ruohosipuli, valkosipuli, chilit, wasabin korvikkeet, kunnon viherpippuri basistuotteet, paistinkananmunat ja muut ovat loistaneet olollaan pois. Ja aika usein tulee haaveiltua esim. sipulista tai ruohosipulista ja niiden tavattoman voimakkaasta raikkaudesta. Mutta haaveita on hyvä olla. Ja ehkä jossain seuraavassa rahanjaksossa onni on jo kohdillaan.
- Anonyymi
Meinasin siirtyä iltaan kun olin ruokanokosilla taasen 12:00 - 16:00
niin rappukäytävästä alkoi kuulumaan kirosanoja työläisiltä tullessaan.
Laitan kyllä lapun, että tuanoinnii saa se loppua se si.
Savo . Heippa - Anonyymi
Ei se eilinen eikä aikaisemmatkaan ole vielä ohitse, sillä
ulosotttomies muistuttaa veloista uudelleen joka kuukausi.
Aina se perii saatavansa niiltä, jotka ovat onnistuneet velkaantumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604886Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1991961
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1731602Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991533Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651164